Oil Catch Tank

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Oil Catch Tank

Post autor: Marszall » sob lut 18, 2012 18:58

Witam, jakie macie patenty na budowe OCT?

chciałem sobie zrobic ale nie wiem w jakim układzie to zrobić. Wykożystam puszkę po filtrze paliwa z T5 tylko nie wiem czy dawać przegrody czy druciaka jak skierowac króćce

patent mam taki:
Obrazek
czy lepiej dac takie coś:
Obrazek

ale nie wiem czy nie lepiej prawie do samego dołu sciankę bez druciaka


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Oil Catch Tank

Post autor: J.B.S. » sob lut 18, 2012 21:57

Wiesz co jest już taki temat. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=241195" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja bał bym się żeby jakieś cześć z tego druciaka nie dostały się do silnika.



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Oil Catch Tank

Post autor: Lucki » ndz lut 19, 2012 12:23

Ja kolego wlutowałem sobie z miedzi wg schematu powyżej. Później cyknę fotkę to pokaże Ci jak wo u mnie wygląda i gdzie jest zamontowane.


\


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Oil Catch Tank

Post autor: Marszall » ndz lut 19, 2012 12:49

Ale według którego?
ogólnie to odma ma być zamknięta aby było podciśnienie, ale nie wiem czy robić z watą metalową czy tylko przegrody, czy zrobić tak aby odseparowany olej spływał spowrotem czy go tylko spuszczać oddzielnie?

ogólnie chyba drugie rozwiązanie byłoby ok, gorzej jak stan oleju w CT sięgnie poziomu rurki którą ssię dolot


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Oil Catch Tank

Post autor: toffic » ndz lut 19, 2012 15:27

Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: Oil Catch Tank

Post autor: golfiarz1 » ndz lut 19, 2012 19:57

toffic pisze:Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade

masz jakas fotke jak to wyglada u ciebie


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Rudy Hiszpan'
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Oil Catch Tank

Post autor: Rudy Hiszpan' » ndz lut 19, 2012 20:06

Domyślam się, że chcesz to zrobić home made, żeby zaoszczędzić $, ale taki gotowiec kosztuje niecałą stówę, a nie cackasz się z tym, nie masz wątpliwości co do budowy i efektu... Jak jesteś pewny, że robisz sam to i ja się do Ciebie uśmiechnę chyba :bajer:



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: Oil Catch Tank

Post autor: golfiarz1 » ndz lut 19, 2012 20:32

Rudy Hiszpan' pisze:Domyślam się, że chcesz to zrobić home made, żeby zaoszczędzić $, ale taki gotowiec kosztuje niecałą stówę, a nie cackasz się z tym, nie masz wątpliwości co do budowy i efektu... Jak jesteś pewny, że robisz sam to i ja się do Ciebie uśmiechnę chyba :bajer:
jesli piszesz do mnie to ja nieoszczedzam na niczym poczytaj o moim aucie a zrozumiesz
mam u siebie takie cacko tylko wiem ze tofic jest tez pomyslowym gosciem i moze podsunac jakis inny lepszy pomysl


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Oil Catch Tank

Post autor: toffic » ndz lut 19, 2012 21:05

golfiarz1 pisze:
toffic pisze:Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade

masz jakas fotke jak to wyglada u ciebie
Mam tylko z zewnątrz a to ci pewnie wiele nie powie



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Oil Catch Tank

Post autor: Marszall » pn lut 20, 2012 02:05

Ogólnie te gotowce z 100 pln z tego co widziałem mają tylko wlot i wylot + druciaki na dnie wiec rozwiązanie średnie.
Ja też nie byłbym za druciakami bo separuja one oczywiście ale w zime jak to zamarźnie to tylko kłopot mamy.

Najbardziej byłbym przychylny układowi zbudowanemu z komór ale nie wiem bardzo jak, u golfiarza jest układ otwarty do tego olej spływa spowrotem. JA bym chciał układ zamknięty z odstojnikiem, zastanawiam sie wiec poprostu nad rozwiazaniem z drugiego zdjęcia, olej wpada pod bok ścianki i można powiedziec troche wiruje po sciankach a opar zostaje wciągnięty środkowym krućcem.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Blancik
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 12, 2011 18:35
Lokalizacja: OKR

Oil Catch Tank

Post autor: Blancik » wt lut 21, 2012 17:27

Widziałem kiedyś na forum citroena fajny OCT, robili to z aluminiowego bidona rowerowego ;)
BTW. Są jakieś uboczne skutki puszczenia odmy "wolno" pod auto? Oczywiście prócz smrodu :grin: :grin: Pacjent to 9A na DF1.
Rozpierdzieliło mi wąż odmy, zaraz przy bloku...jezdziłem pare dni bez niego i opluło mi całą chłodnice :rotfl:



Awatar użytkownika
Blancik
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 12, 2011 18:35
Lokalizacja: OKR

Oil Catch Tank

Post autor: Blancik » wt lut 21, 2012 17:31

O prosze: http://www.citroenax.info/viewtopic.php?t=2208" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko hmm...Nie wsadzał tam żadnego druciaka czy coś :helm:



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Oil Catch Tank

Post autor: Marszall » wt lut 21, 2012 17:48

w takim przypadku jak podałeś też bedzie sie separował olej. ważne aby rurki nie były skierowane tak aby opary szły z jednej do drugiej prawie bezpośrenio.

skutkiem ubocznym w 9a dania wolnej odmy bedzie robienie sie ciśnienia w skrzyni korbowej. Ja jak jeżdze na wolnej odmie skierowanej w butelke to zaraz mi zaczyna sie pocić zaślepka po aparacie zapłonowym w bloku.

Jak chcesz robić wolną odmę w 9A to polecam odrazu dać uszczelkę misy z TDI, ochroni ona ona olej ot tak znaczącego rozbryzgu.

Ja wole jednak zamknieta bo raz ze smrodu brak a dwa to lepiej mieć podciśneinie w skrzyni korbowej niż nadciśnienie. Uszczelka z TDI nie zaszkodzi w obu przypadkach


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Oil Catch Tank

Post autor: Lucki » wt lut 21, 2012 23:19

Czyli kolego chcesz wpiąć odmę w dolot poprzez oilcatch tanka ?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości