Oil Catch Tank
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Oil Catch Tank
Witam, jakie macie patenty na budowe OCT?
chciałem sobie zrobic ale nie wiem w jakim układzie to zrobić. Wykożystam puszkę po filtrze paliwa z T5 tylko nie wiem czy dawać przegrody czy druciaka jak skierowac króćce
patent mam taki:
czy lepiej dac takie coś:
ale nie wiem czy nie lepiej prawie do samego dołu sciankę bez druciaka
chciałem sobie zrobic ale nie wiem w jakim układzie to zrobić. Wykożystam puszkę po filtrze paliwa z T5 tylko nie wiem czy dawać przegrody czy druciaka jak skierowac króćce
patent mam taki:
czy lepiej dac takie coś:
ale nie wiem czy nie lepiej prawie do samego dołu sciankę bez druciaka
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Oil Catch Tank
Wiesz co jest już taki temat. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=241195" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja bał bym się żeby jakieś cześć z tego druciaka nie dostały się do silnika.
Ja bał bym się żeby jakieś cześć z tego druciaka nie dostały się do silnika.
Oil Catch Tank
Ja kolego wlutowałem sobie z miedzi wg schematu powyżej. Później cyknę fotkę to pokaże Ci jak wo u mnie wygląda i gdzie jest zamontowane.
\
\
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Oil Catch Tank
Ale według którego?
ogólnie to odma ma być zamknięta aby było podciśnienie, ale nie wiem czy robić z watą metalową czy tylko przegrody, czy zrobić tak aby odseparowany olej spływał spowrotem czy go tylko spuszczać oddzielnie?
ogólnie chyba drugie rozwiązanie byłoby ok, gorzej jak stan oleju w CT sięgnie poziomu rurki którą ssię dolot
ogólnie to odma ma być zamknięta aby było podciśnienie, ale nie wiem czy robić z watą metalową czy tylko przegrody, czy zrobić tak aby odseparowany olej spływał spowrotem czy go tylko spuszczać oddzielnie?
ogólnie chyba drugie rozwiązanie byłoby ok, gorzej jak stan oleju w CT sięgnie poziomu rurki którą ssię dolot
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Oil Catch Tank
Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade
Re: Oil Catch Tank
toffic pisze:Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade
masz jakas fotke jak to wyglada u ciebie
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Oil Catch Tank
Domyślam się, że chcesz to zrobić home made, żeby zaoszczędzić $, ale taki gotowiec kosztuje niecałą stówę, a nie cackasz się z tym, nie masz wątpliwości co do budowy i efektu... Jak jesteś pewny, że robisz sam to i ja się do Ciebie uśmiechnę chyba
Re: Oil Catch Tank
jesli piszesz do mnie to ja nieoszczedzam na niczym poczytaj o moim aucie a zrozumieszRudy Hiszpan' pisze:Domyślam się, że chcesz to zrobić home made, żeby zaoszczędzić $, ale taki gotowiec kosztuje niecałą stówę, a nie cackasz się z tym, nie masz wątpliwości co do budowy i efektu... Jak jesteś pewny, że robisz sam to i ja się do Ciebie uśmiechnę chyba
mam u siebie takie cacko tylko wiem ze tofic jest tez pomyslowym gosciem i moze podsunac jakis inny lepszy pomysl
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
Re: Oil Catch Tank
Mam tylko z zewnątrz a to ci pewnie wiele nie powiegolfiarz1 pisze:toffic pisze:Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade
masz jakas fotke jak to wyglada u ciebie
Oil Catch Tank
Ogólnie te gotowce z 100 pln z tego co widziałem mają tylko wlot i wylot + druciaki na dnie wiec rozwiązanie średnie.
Ja też nie byłbym za druciakami bo separuja one oczywiście ale w zime jak to zamarźnie to tylko kłopot mamy.
Najbardziej byłbym przychylny układowi zbudowanemu z komór ale nie wiem bardzo jak, u golfiarza jest układ otwarty do tego olej spływa spowrotem. JA bym chciał układ zamknięty z odstojnikiem, zastanawiam sie wiec poprostu nad rozwiazaniem z drugiego zdjęcia, olej wpada pod bok ścianki i można powiedziec troche wiruje po sciankach a opar zostaje wciągnięty środkowym krućcem.
Ja też nie byłbym za druciakami bo separuja one oczywiście ale w zime jak to zamarźnie to tylko kłopot mamy.
Najbardziej byłbym przychylny układowi zbudowanemu z komór ale nie wiem bardzo jak, u golfiarza jest układ otwarty do tego olej spływa spowrotem. JA bym chciał układ zamknięty z odstojnikiem, zastanawiam sie wiec poprostu nad rozwiazaniem z drugiego zdjęcia, olej wpada pod bok ścianki i można powiedziec troche wiruje po sciankach a opar zostaje wciągnięty środkowym krućcem.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Oil Catch Tank
Widziałem kiedyś na forum citroena fajny OCT, robili to z aluminiowego bidona rowerowego
BTW. Są jakieś uboczne skutki puszczenia odmy "wolno" pod auto? Oczywiście prócz smrodu Pacjent to 9A na DF1.
Rozpierdzieliło mi wąż odmy, zaraz przy bloku...jezdziłem pare dni bez niego i opluło mi całą chłodnice
BTW. Są jakieś uboczne skutki puszczenia odmy "wolno" pod auto? Oczywiście prócz smrodu Pacjent to 9A na DF1.
Rozpierdzieliło mi wąż odmy, zaraz przy bloku...jezdziłem pare dni bez niego i opluło mi całą chłodnice
Oil Catch Tank
O prosze: http://www.citroenax.info/viewtopic.php?t=2208" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko hmm...Nie wsadzał tam żadnego druciaka czy coś
Tylko hmm...Nie wsadzał tam żadnego druciaka czy coś
Oil Catch Tank
w takim przypadku jak podałeś też bedzie sie separował olej. ważne aby rurki nie były skierowane tak aby opary szły z jednej do drugiej prawie bezpośrenio.
skutkiem ubocznym w 9a dania wolnej odmy bedzie robienie sie ciśnienia w skrzyni korbowej. Ja jak jeżdze na wolnej odmie skierowanej w butelke to zaraz mi zaczyna sie pocić zaślepka po aparacie zapłonowym w bloku.
Jak chcesz robić wolną odmę w 9A to polecam odrazu dać uszczelkę misy z TDI, ochroni ona ona olej ot tak znaczącego rozbryzgu.
Ja wole jednak zamknieta bo raz ze smrodu brak a dwa to lepiej mieć podciśneinie w skrzyni korbowej niż nadciśnienie. Uszczelka z TDI nie zaszkodzi w obu przypadkach
skutkiem ubocznym w 9a dania wolnej odmy bedzie robienie sie ciśnienia w skrzyni korbowej. Ja jak jeżdze na wolnej odmie skierowanej w butelke to zaraz mi zaczyna sie pocić zaślepka po aparacie zapłonowym w bloku.
Jak chcesz robić wolną odmę w 9A to polecam odrazu dać uszczelkę misy z TDI, ochroni ona ona olej ot tak znaczącego rozbryzgu.
Ja wole jednak zamknieta bo raz ze smrodu brak a dwa to lepiej mieć podciśneinie w skrzyni korbowej niż nadciśnienie. Uszczelka z TDI nie zaszkodzi w obu przypadkach
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Oil Catch Tank
Czyli kolego chcesz wpiąć odmę w dolot poprzez oilcatch tanka ?
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości