Dziwne stukowe
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dziwne stukowe
NIe sprawdzałem, Możliwe że sie zapiekły, ale to na sondzie by wyszło jak co chyba ze tylko jeden niedaje.
Mierzyłem głowe i ma tak średnio 118,3 wiec jeszcze mozna planować. Uszczelka metalowa chyba bedzie grubsza bo ma ponad 2 mm i chyba tyle nie siądzie wiec motor za bardzo sie nie dopreży.
Ale zamiast wtrysku podejżewałbym zapłon bo co prawda na gazie go mocno nie kreciłem ale tez przy mocnym obciażeniu potrafił zastukać a kiedyś nie. To nie tylko na benzynie
Mierzyłem głowe i ma tak średnio 118,3 wiec jeszcze mozna planować. Uszczelka metalowa chyba bedzie grubsza bo ma ponad 2 mm i chyba tyle nie siądzie wiec motor za bardzo sie nie dopreży.
Ale zamiast wtrysku podejżewałbym zapłon bo co prawda na gazie go mocno nie kreciłem ale tez przy mocnym obciażeniu potrafił zastukać a kiedyś nie. To nie tylko na benzynie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Re: Dziwne stukowe
własnie dla mnie jeśli chodzi o digi I to problemem są wtryski które mają ponad 20lat i nie wiadomo ile przejechane, dlatego zastanawiając się nad digi w innym temacie pisałem czy można dać z jakiegoś nowszego auta o podobnej wydajności bo nowe zielone 500zł/szt a jasnoniebieskie z Digi II 150zł/szt
Dziwne stukowe
mam z aan na handel jak co ale pewno trzeba by program robnić bo są 280 z tego co pamiętam
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=73&t=423426" onclick="window.open(this.href);return false;
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
Dobra silnik chodzi ale moze forumowa brac pomoze mi rozwiązać problem:
Złożyłem silnik i poustawiałem tak jak było, rozrzad na znaki i aparat zapłonowy specjalnie w tym samym miejscu ustawiłem. Rozgrzałem silnik odpiołem czujnik temp. i sprawdziłem zapłon (inna lampa niż kiedyś) i o dziwo wszystko jest jak należy piękne 6 st. przed GMP. czujnik chyba działa bo jak go odepne to zmieniaja sie obroty zreszatą widac jak faluje lambda. Wiec skąd sie mogło brac to stukowe? Z nagaru?
Co ciekawe jak dobrze rozgrzałem silnik to po zgaszeniu miał problem z przełamaniem, nie chciałkręcić, wiem że aku już słaby byłale w lato tez mi sie to zdarzało.
Czy to wina zapłonu czy kompresji zbyt dużej?
Uszczelka metalowa głowica liznięta 0,1mm wiec nie powinno być zmian
Złożyłem silnik i poustawiałem tak jak było, rozrzad na znaki i aparat zapłonowy specjalnie w tym samym miejscu ustawiłem. Rozgrzałem silnik odpiołem czujnik temp. i sprawdziłem zapłon (inna lampa niż kiedyś) i o dziwo wszystko jest jak należy piękne 6 st. przed GMP. czujnik chyba działa bo jak go odepne to zmieniaja sie obroty zreszatą widac jak faluje lambda. Wiec skąd sie mogło brac to stukowe? Z nagaru?
Co ciekawe jak dobrze rozgrzałem silnik to po zgaszeniu miał problem z przełamaniem, nie chciałkręcić, wiem że aku już słaby byłale w lato tez mi sie to zdarzało.
Czy to wina zapłonu czy kompresji zbyt dużej?
Uszczelka metalowa głowica liznięta 0,1mm wiec nie powinno być zmian
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
Dorzucę na temat wtrysków - Opel czerwone są 250 (jeżdzę na takich).
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Re: Dziwne stukowe
właśnie o te czerwone mi chodzi, mają 250ccm i 15,9Ohm, były w 2.0 i 2.2 16V montowane nawet w nowszych oplachGacekk pisze:Dorzucę na temat wtrysków - Opel czerwone są 250 (jeżdzę na takich).
Dziwne stukowe
Marszall pisze:Dobra silnik chodzi ale moze forumowa brac pomoze mi rozwiązać problem:
Złożyłem silnik i poustawiałem tak jak było, rozrzad na znaki i aparat zapłonowy specjalnie w tym samym miejscu ustawiłem. Rozgrzałem silnik odpiołem czujnik temp. i sprawdziłem zapłon (inna lampa niż kiedyś) i o dziwo wszystko jest jak należy piękne 6 st. przed GMP. czujnik chyba działa bo jak go odepne to zmieniaja sie obroty zreszatą widac jak faluje lambda. Wiec skąd sie mogło brac to stukowe? Z nagaru?
toffic pisze: Sprawdzić zapłon, jak nie pomoże zmienic soft
Dziwne stukowe
zapłon katalogowo 6 st, był na duzej kresce, po dogłębniejszych analizach wychodziło że jest tam 7 a nie 6. Wiec zmieniłem na lampie wyprzedzenie i ustawiłem na 0 z 6 stopniami wyprzedzenia wiec powinno byćok
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
Wg. mnie powinieneś raczej czepić się softu niż zapłonu.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Dziwne stukowe
ale przeciez ponad rok jezdziłem i było ok
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
a powiedzcie mi czy jak mam kosc od digiego z literka B to czy podejdzie ona do innego steru Digi I?
Bo mam na podmianke i bym posprawdzał.
silnik juz lata ale dziwnie sie zachowuje czasem przy 2 tys. jes jakby wypadanie zapłonu ale dam gazu i pod obciazeniem nic i potem tez nic
Bo mam na podmianke i bym posprawdzał.
silnik juz lata ale dziwnie sie zachowuje czasem przy 2 tys. jes jakby wypadanie zapłonu ale dam gazu i pod obciazeniem nic i potem tez nic
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
Widze że temat umarł, a to stukowe nadal sie pojawia, nie czepiam sie zapłonu chyba że w sterowniku coś nagle sie pozmieniało. Jak sprawdzam wyprzedzenie to na 2250 obr./min gdy zapnę czujnik temp. wody robi się książkowe 30 stopni wyprzedzenia.
Lambda pokazuje pod obciążeniem co prawda na bogato ale nie wiem ile. Moze pompa siada? ta w zbiorniku napewno chodzi. Ciśnienie jest na 3 bary ale nie wiem jak pod obciążeniem.
Czy jak podkręce troche regulatorem to moze zniknąć stukowe? Np. na 3.5?
I jeszcze pytanko: czy możliwe żaby takie stukowe występowało zawsze, tylko przy ori kolektorze z ABF tego nie słyszałem natomiast na ta-tachnixe który ma cieńszą sciankę jest to słychać?
Lambda pokazuje pod obciążeniem co prawda na bogato ale nie wiem ile. Moze pompa siada? ta w zbiorniku napewno chodzi. Ciśnienie jest na 3 bary ale nie wiem jak pod obciążeniem.
Czy jak podkręce troche regulatorem to moze zniknąć stukowe? Np. na 3.5?
I jeszcze pytanko: czy możliwe żaby takie stukowe występowało zawsze, tylko przy ori kolektorze z ABF tego nie słyszałem natomiast na ta-tachnixe który ma cieńszą sciankę jest to słychać?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości