Dziwne stukowe
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dziwne stukowe
Sparawa ma sie tak że wypaliło mi uszczelkę pomiedzy 2 a 3 garem,
http://img842.imageshack.us/img842/5418/p1010805b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ale przy okazji zdjecia głowicy ujżałem slady które mówią o spalaniu stukowym.
Fakt faktów stukowe jest słyszalne ale widocznie to zbagatelizowałem. Zaczeło sie to po wymianie kolektora na ta-technixa, przy ostrym bucie zaczołem słyszeć brzeki w wydechy ale uznałem że to wina kolektora, a przy normalnej jezdzie do 6 ysi nic, jak widac było to co innego
1 szy cylinder
http://img851.imageshack.us/img851/2200/p1010807j.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
głowica nad nim
http://img515.imageshack.us/img515/7320/p1010814k.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
2 gi cylinder - przedmuch
http://img17.imageshack.us/img17/1053/p1010808a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
głowica nad nim
http://img856.imageshack.us/img856/977/p1010815q.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
3 ci cylinder - przedmuch
http://img36.imageshack.us/img36/8569/p1010809il.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
głowica nad nim
http://imageshack.us/photo/my-images/542/p1010813.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
4 ty cylinder
http://img818.imageshack.us/img818/4696/p1010811n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
głowica nad nim
http://img543.imageshack.us/img543/4408/p1010816j.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
albo to jest jakieś nietypowe stukowe (bardzo rzadko występowało) albo kawałki z uszczelki wedruja pomiedzy 3 i1 cylindrem a to juz dziwne, ciekawi tez zgniecenie przy krawedziach uszczelki
Jakie srodki zapobiegawcze? Spr zapłon? Napewno. Dac uszczelkę metal z ABF?
Pomóżcie
http://img842.imageshack.us/img842/5418/p1010805b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ale przy okazji zdjecia głowicy ujżałem slady które mówią o spalaniu stukowym.
Fakt faktów stukowe jest słyszalne ale widocznie to zbagatelizowałem. Zaczeło sie to po wymianie kolektora na ta-technixa, przy ostrym bucie zaczołem słyszeć brzeki w wydechy ale uznałem że to wina kolektora, a przy normalnej jezdzie do 6 ysi nic, jak widac było to co innego
1 szy cylinder
http://img851.imageshack.us/img851/2200/p1010807j.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
głowica nad nim
http://img515.imageshack.us/img515/7320/p1010814k.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
2 gi cylinder - przedmuch
http://img17.imageshack.us/img17/1053/p1010808a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
głowica nad nim
http://img856.imageshack.us/img856/977/p1010815q.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
3 ci cylinder - przedmuch
http://img36.imageshack.us/img36/8569/p1010809il.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
głowica nad nim
http://imageshack.us/photo/my-images/542/p1010813.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
4 ty cylinder
http://img818.imageshack.us/img818/4696/p1010811n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
głowica nad nim
http://img543.imageshack.us/img543/4408/p1010816j.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
albo to jest jakieś nietypowe stukowe (bardzo rzadko występowało) albo kawałki z uszczelki wedruja pomiedzy 3 i1 cylindrem a to juz dziwne, ciekawi tez zgniecenie przy krawedziach uszczelki
Jakie srodki zapobiegawcze? Spr zapłon? Napewno. Dac uszczelkę metal z ABF?
Pomóżcie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
no w 1 kolejności zapłon ustawić na lampę
wychodzi na to że było deko za gorąco zły zapłon troche mało paliwa pod obciążeniem,
uszczelkę niekoniecznie musisz dać metalową , ja do turbo zawsze dawałem zwykłe i niebylo problemów
wychodzi na to że było deko za gorąco zły zapłon troche mało paliwa pod obciążeniem,
uszczelkę niekoniecznie musisz dać metalową , ja do turbo zawsze dawałem zwykłe i niebylo problemów
Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa
Dziwne stukowe
ale są jakieś negatywne względy dania metalowej uszczelki?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
ale ogólnie tłoki mogą jeszcze jeździć nie?
widzicie że 2 mam niższy?
widzicie że 2 mam niższy?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Dziwne stukowe
Za dużo zebrane bylo z glowicy i/lub zapłony za wczesne. Uszczelke można dać każdą (szmaciana czy metalowa) nie ma to wiekszego znaczenia przy wolnossaku. Trzeba zmierzyć głowicę (żeby stopień sprężania sprawdzić jak sie zmienil). Wyplanować głowice i blok, kupić 2 metalowe uszczelki, roznitować do jednej przelożyć środek z drugiej. Poskładać i dobrze ustawić zaplon. Jeśli dalej będzie stukać to lać tylko benzynę 98, jeśli to nie pomoże, to niestety zaplon trzeba cofnąć.
Tłoki mogą zostać chociaż przydala by im sie wymiana .
Tłoki mogą zostać chociaż przydala by im sie wymiana .
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Dziwne stukowe
Ale dzwonić w wydechu zaczeło dopiero w listopadzie przy ostrym bucie, przy normalnej jeździe i wyprzedzaniu do 6 tysi nic.
Auto nie raz do odcinki wkrecane było jak również na hamowni i zero stóków, raczej kwestia sterowania albo zapłonu bo przecież głowica sama nie siadła. Mysle że jak zbiorę głowice 0.05 ~ 0.10 to sie nic nie stanie.
Moze powinienem sprawdzić zapłon po wymianie paska rozrzadu aczkolwiek wszystko na starych znakach było ustawione. Ten silnik ma 80 tysi po remoncie z czego 40 na digi I mysle ze jakby ten proceder trwa łdłużej to by sie inaczej skończyło.
Jest tam tez LPG ale na gazie nie kreciłem nigdy motoru
Auto nie raz do odcinki wkrecane było jak również na hamowni i zero stóków, raczej kwestia sterowania albo zapłonu bo przecież głowica sama nie siadła. Mysle że jak zbiorę głowice 0.05 ~ 0.10 to sie nic nie stanie.
Moze powinienem sprawdzić zapłon po wymianie paska rozrzadu aczkolwiek wszystko na starych znakach było ustawione. Ten silnik ma 80 tysi po remoncie z czego 40 na digi I mysle ze jakby ten proceder trwa łdłużej to by sie inaczej skończyło.
Jest tam tez LPG ale na gazie nie kreciłem nigdy motoru
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
ja w zeszłym roku założyłem metalową uszczelke bo chyba powinna być trwalsza, jakiś skutków ubocnych nie widzę
Dziwne stukowe
A jak to jest w praktyce metalowa bedzi ecieńsza czy nie?
bo włóknowa podają ma 1.7mm a metalowa 1.6 mm jak rozumiem sa to wartości po sprasowaniu. Pytanie czy tak zostraje czy np., metalowa mimo tego że jest ciensza to mniej sie zpłaszcza?
bo włóknowa podają ma 1.7mm a metalowa 1.6 mm jak rozumiem sa to wartości po sprasowaniu. Pytanie czy tak zostraje czy np., metalowa mimo tego że jest ciensza to mniej sie zpłaszcza?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Dziwne stukowe
Zmierz głowicę jak pisał Bugalon i podaj nam tu pomiar. Latałeś na PB95 ?
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Dziwne stukowe
głównie lpg, jak ostra piz... to tylko 98 do odpalania w zime 95
jak pamietam przed włożeniem miała 118,1mm czyli min ale sprawdze jeszcze raz. Inna sprawa że przylgnie pod szpilkami moga być już mocno wytarte co fałszuje pomiar
jak pamietam przed włożeniem miała 118,1mm czyli min ale sprawdze jeszcze raz. Inna sprawa że przylgnie pod szpilkami moga być już mocno wytarte co fałszuje pomiar
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Re: Dziwne stukowe
Sprawdzić zapłon, jak nie pomoże zmienic softMarszall pisze: Jakie srodki zapobiegawcze? Spr zapłon? Napewno. Dac uszczelkę metal z ABF?
Pomóżcie
Dziwne stukowe
a mowilem ze stukowe mialem to samo u siebie zakladaj drugie tloki, planuj glowice ,daj metalowa i motor bedzie spokojnie latal ,tylko kwestia pozniej sprawdzenia afr,egt bo wina ewidentnie tak jak toffic, napisal w programie no chyba ze zaplon miales do bani ale o takie zaniedbanie bym cie nie podejrzewal ,a co do glowicy to wymien te uszcelnicze i sprawdz zawory a wysokoscia sobie glowy nie zawracaj
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Dziwne stukowe
jeszcze do zebrania troche z głowicy jest zanim przylgnia do gniazd siegnie, pewnie to stukowe wykończyło uszczelkę, bo na pozostałych garach też już powypalane blaszki.
Ale to dziwne bo ponad rok jeździłem i było ok i do odcięcia i wsio git napewno nic nie brzeczało. Na jesieni wymieniłem rozrzad, aparatu nie ruszałem a potem wymieniłem kolektor na rurowy ta tech i od tego kolektora pamietam że zaczeło dzwonic. I nie szedł tak górą jak wcześniej. Soft był ok chyba ze sie zapłon przestawił? Może coś z cewką
Długość przewodu do map sensora ma znaczenie? Bo chyba go przedłużałem.
Ale to dziwne bo ponad rok jeździłem i było ok i do odcięcia i wsio git napewno nic nie brzeczało. Na jesieni wymieniłem rozrzad, aparatu nie ruszałem a potem wymieniłem kolektor na rurowy ta tech i od tego kolektora pamietam że zaczeło dzwonic. I nie szedł tak górą jak wcześniej. Soft był ok chyba ze sie zapłon przestawił? Może coś z cewką
Długość przewodu do map sensora ma znaczenie? Bo chyba go przedłużałem.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Dziwne stukowe
To ciekawy soft tam musi być Ja na początku zabawy z softem poleciałem raz zapłonem na bogato ale pb98 było i nie zastukało....Wg serwisówki przewód powinien mieć 1 metr. A jak z wtryskami ? Sprawdzałeś je kiedyś na wydajność albo dawałeś na myjkę ?
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości