Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Cześć,
Podczas dzisiejszej rozmowy z twórcą pierwszego polskiego komputera samochodowego typu standalone ( INFO) powstała ciekawa propozycja. Gadaliśmy o trudach przejścia z mechanicznego wtrysku na elektroniczny i powstała oto taka propozycja. Jest w stanie przygotować wersję Plug and Play do silników 16V specjalnie do konwersji z wtrysku mechanicznego. Byłby to wystrojony ECU gotowy do jazdy odrazu po wrzuceniu. Jedyne co trzeba by zrobić to wg. instrukcji przygotować wiązkę ( wtyczki byłby w zestawie ). Całość byłaby dostarczona z szerokopasmową sondą lambda Boscha. Sam sterownik posiada ogrom możliwości rozbudowy, diagnostyki oraz zabezpieczeń w razie usterek, jest także w stanie obsłużyć LPG ( trzeba jedynie dołożyć osprzęt ).
Normalna cena tego urządzenia to 2k zł + 250zł lambda za niewystrojonego ECU, dla nas byłaby cena 1600zł za wystrojony zestaw. Jedyny minus to liczba kupujących, ale ogłoszenie leci także na inne fora ( w tym zagraniczne ) także myślę że udałoby się.
Jak macie jakieś pytania to piszcie a jak będę odpowiadał w miarę możliwości lub też zapytam twórcy.
Pozdrawiam
Kuba
Podczas dzisiejszej rozmowy z twórcą pierwszego polskiego komputera samochodowego typu standalone ( INFO) powstała ciekawa propozycja. Gadaliśmy o trudach przejścia z mechanicznego wtrysku na elektroniczny i powstała oto taka propozycja. Jest w stanie przygotować wersję Plug and Play do silników 16V specjalnie do konwersji z wtrysku mechanicznego. Byłby to wystrojony ECU gotowy do jazdy odrazu po wrzuceniu. Jedyne co trzeba by zrobić to wg. instrukcji przygotować wiązkę ( wtyczki byłby w zestawie ). Całość byłaby dostarczona z szerokopasmową sondą lambda Boscha. Sam sterownik posiada ogrom możliwości rozbudowy, diagnostyki oraz zabezpieczeń w razie usterek, jest także w stanie obsłużyć LPG ( trzeba jedynie dołożyć osprzęt ).
Normalna cena tego urządzenia to 2k zł + 250zł lambda za niewystrojonego ECU, dla nas byłaby cena 1600zł za wystrojony zestaw. Jedyny minus to liczba kupujących, ale ogłoszenie leci także na inne fora ( w tym zagraniczne ) także myślę że udałoby się.
Jak macie jakieś pytania to piszcie a jak będę odpowiadał w miarę możliwości lub też zapytam twórcy.
Pozdrawiam
Kuba
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
niezła alternatywa bo digi I to 800-900zł+jakieś inne mapy, chociaż teraz od nieświadomych można ECU kupić taniej nież wtryski temat dobry ale na okres późno-wiosenno-wakacyjny, jaka musi być ilość kupujących
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
15 osób, ale poszło też na vwvortex info a u nich posucha niezła a i cena jak za sam standalone będzie atrakcyjna....Zobaczymy co wyjdzie z tego, ja tak czy siak biore EMU do siebie bo szukałem czegoś nie drogiego z dobrym supporotem - takze jak dla mnie to idealna sprawa.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Witam
Czyli "swapując" na digi zamiast seryjnego ecu wkładam tego standalone, czy będzie potrzebne coś jeszcze?
Czyli "swapując" na digi zamiast seryjnego ecu wkładam tego standalone, czy będzie potrzebne coś jeszcze?
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
no właśnie ciekawe czy jakiś czujnik położenia będzie potrzebny albo TPS czy wystarczy seryjny osprzęt
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
TPS analogowy będzie najpewniejszy i zalecany. Jest to jedyna modyfikacja std zestawu przy takiej konwersji, reszta zostaje taka jak byla. Jedynie trzeba zarobić sobie wiązke konkretnie pod auto, kostki w zestawie. Jak ktoś później będzie chciał to można przejść nawet na sekwencję paliwa i zapłonu
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Qbejs to ten Jadźwinowy sterownik? Jego opis mnie zachwyca, mimo wszystko digi 1 lepiej ogarnie calosc (bo z zasady jest tylko do jednego typu auta projektowany a nie do wszystkich jak EMU). Dla osób które nie mają rozpracowanego sterownika od G60 będzie to dużo lepsza alternatywa niż cały zestaw + strojenie u tunera.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Dokładnie to jego sterownik Jest to zestaw dla hobbystów, którzy chcą sami dłubać lub chcą mieć coś rozbudowanego pod kolejne mody ( albo też poprostu przy okazji mieć zajebisty sterownik który może ogarnąć i PB i LPG ). Jak ktoś siądzie do obliczeń to sam zobaczy, że taka opcja wychodzi ciekawiej niż normalny swap na DF I
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
najbardziej jest właśnie kuszące to, że będzie to ograniać LPG, co z tego, że sie ktoś przesiądzie na digi I jak większość km przejeździ na LPG z blosem
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
na EMU czekam od dłuższego czasu, ja się piszę
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
- Lokalizacja: Cambridge
- Kontakt:
Re: Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Patrzyliście na clubgti.com. Duże forum może tam się chętni znajdą?
VW Bora TDI-sold
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
a podejdzie do silnika kr na digi II ? bo moze i ja bym sie skusił,a ty Lucki tak sie nie cież bo jak kupie to ty bedziesz to podłanczal heheheh
Ostatnio zmieniony sob sty 14, 2012 13:44 przez zorro74, łącznie zmieniany 1 raz.
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
zorro74, digi wywalasz i wsadzasz zamiast niego EMU.
Co do projektu to bardzo fajna sprawa jako alternatywa DF1. Ja osobiście jednak zostanę przy df bo nie ma się co zepsuć a i strojenie tego nie jest trudne.
Co do projektu to bardzo fajna sprawa jako alternatywa DF1. Ja osobiście jednak zostanę przy df bo nie ma się co zepsuć a i strojenie tego nie jest trudne.
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości