Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: qbejs » śr sty 11, 2012 16:57

Cześć,

Podczas dzisiejszej rozmowy z twórcą pierwszego polskiego komputera samochodowego typu standalone ( INFO) powstała ciekawa propozycja. Gadaliśmy o trudach przejścia z mechanicznego wtrysku na elektroniczny i powstała oto taka propozycja. Jest w stanie przygotować wersję Plug and Play do silników 16V specjalnie do konwersji z wtrysku mechanicznego. Byłby to wystrojony ECU gotowy do jazdy odrazu po wrzuceniu. Jedyne co trzeba by zrobić to wg. instrukcji przygotować wiązkę ( wtyczki byłby w zestawie ). Całość byłaby dostarczona z szerokopasmową sondą lambda Boscha. Sam sterownik posiada ogrom możliwości rozbudowy, diagnostyki oraz zabezpieczeń w razie usterek, jest także w stanie obsłużyć LPG ( trzeba jedynie dołożyć osprzęt ).

Normalna cena tego urządzenia to 2k zł + 250zł lambda za niewystrojonego ECU, dla nas byłaby cena 1600zł za wystrojony zestaw. Jedyny minus to liczba kupujących, ale ogłoszenie leci także na inne fora ( w tym zagraniczne ) także myślę że udałoby się.

Jak macie jakieś pytania to piszcie a jak będę odpowiadał w miarę możliwości lub też zapytam twórcy.

Pozdrawiam
Kuba


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: hubos21 » śr sty 11, 2012 17:23

niezła alternatywa bo digi I to 800-900zł+jakieś inne mapy, chociaż teraz od nieświadomych można ECU kupić taniej nież wtryski :D temat dobry ale na okres późno-wiosenno-wakacyjny, jaka musi być ilość kupujących



Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: qbejs » śr sty 11, 2012 17:26

15 osób, ale poszło też na vwvortex info a u nich posucha niezła a i cena jak za sam standalone będzie atrakcyjna....Zobaczymy co wyjdzie z tego, ja tak czy siak biore EMU do siebie bo szukałem czegoś nie drogiego z dobrym supporotem - takze jak dla mnie to idealna sprawa.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Rs2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 13:44

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: Rs2 » śr sty 11, 2012 21:44

Witam

Czyli "swapując" na digi zamiast seryjnego ecu wkładam tego standalone, czy będzie potrzebne coś jeszcze?



Awatar użytkownika
zorro74
Forum Master
Forum Master
Posty: 1253
Rejestracja: czw lip 15, 2010 10:45
Lokalizacja: Lubin

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: zorro74 » śr sty 11, 2012 21:50

ciekaw jestem tego ustrojstwa.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: hubos21 » śr sty 11, 2012 22:27

no właśnie ciekawe czy jakiś czujnik położenia będzie potrzebny albo TPS czy wystarczy seryjny osprzęt



Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: qbejs » śr sty 11, 2012 23:41

TPS analogowy będzie najpewniejszy i zalecany. Jest to jedyna modyfikacja std zestawu przy takiej konwersji, reszta zostaje taka jak byla. Jedynie trzeba zarobić sobie wiązke konkretnie pod auto, kostki w zestawie. Jak ktoś później będzie chciał to można przejść nawet na sekwencję paliwa i zapłonu :)


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: bugalon » czw sty 12, 2012 01:44

Qbejs to ten Jadźwinowy sterownik? Jego opis mnie zachwyca, mimo wszystko digi 1 lepiej ogarnie calosc (bo z zasady jest tylko do jednego typu auta projektowany a nie do wszystkich jak EMU). Dla osób które nie mają rozpracowanego sterownika od G60 będzie to dużo lepsza alternatywa niż cały zestaw + strojenie u tunera.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: qbejs » czw sty 12, 2012 14:44

Dokładnie to jego sterownik :) Jest to zestaw dla hobbystów, którzy chcą sami dłubać lub chcą mieć coś rozbudowanego pod kolejne mody ( albo też poprostu przy okazji mieć zajebisty sterownik który może ogarnąć i PB i LPG ). Jak ktoś siądzie do obliczeń to sam zobaczy, że taka opcja wychodzi ciekawiej niż normalny swap na DF I :)


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: hubos21 » czw sty 12, 2012 15:06

najbardziej jest właśnie kuszące to, że będzie to ograniać LPG, co z tego, że sie ktoś przesiądzie na digi I jak większość km przejeździ na LPG z blosem



slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: slonek69 » pt sty 13, 2012 00:48

na EMU czekam od dłuższego czasu, ja się piszę



Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

Re: Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: Lukasz1985 » pt sty 13, 2012 02:37

Patrzyliście na clubgti.com. Duże forum może tam się chętni znajdą?


VW Bora TDI-sold

Awatar użytkownika
zorro74
Forum Master
Forum Master
Posty: 1253
Rejestracja: czw lip 15, 2010 10:45
Lokalizacja: Lubin

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: zorro74 » pt sty 13, 2012 15:28

a podejdzie do silnika kr na digi II ? bo moze i ja bym sie skusił,a ty Lucki tak sie nie cież bo jak kupie to ty bedziesz to podłanczal heheheh
Ostatnio zmieniony sob sty 14, 2012 13:44 przez zorro74, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: Lucki » pt sty 13, 2012 16:27

zorro74, digi wywalasz i wsadzasz zamiast niego EMU.


Co do projektu to bardzo fajna sprawa jako alternatywa DF1. Ja osobiście jednak zostanę przy df bo nie ma się co zepsuć a i strojenie tego nie jest trudne.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości