Digi 1 - zawieszają sie obroty
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Digi 1 - zawieszają sie obroty
Witam. Od pewnego czasu mam problem z zawieszaniem sie obrotów. Soft kolegi gto. Wszystko kilka dni temu bylo ok.
Opisze dokładnie jak to sie dzieje:
Rano odpalam auto. Trzyma na ssaniu 12200-1300. Przejadę kilka km i jest ok 900. Staje na światłach i raz jest 900 raz 1200. Dopiero jak przytrzymam hamulec i puszcze sprzęgło ( tak żeby go przydusić ) to trzyma 900. Przejadę kawałek i nadal loteria. Raz ok raz lipa. Dzieje się to i na lpg i na pb.
Sprawdzałem cały układ dolotowy. Jest szczelny ( na wszystkie łączenia psikałem samostartem i nic nie przyduszało). Zmieniłem ecu, niebieski czujnik, krokówke ( od pf i od 2e bo takimi dysponuję), copot, przepustnice ( 2 sztuki i n każdej tak samo), wężyk od ecu. Już nie mam siły.
Jedyna rzezc którą wymieniłem to wałki z ori PL na ABF. Ale z tego co kojarzę to na tych z PL ki też już tak było.
p.s
zapłon ustawiony lampą na 6 st
Bardzo proszę o pomoc
Opisze dokładnie jak to sie dzieje:
Rano odpalam auto. Trzyma na ssaniu 12200-1300. Przejadę kilka km i jest ok 900. Staje na światłach i raz jest 900 raz 1200. Dopiero jak przytrzymam hamulec i puszcze sprzęgło ( tak żeby go przydusić ) to trzyma 900. Przejadę kawałek i nadal loteria. Raz ok raz lipa. Dzieje się to i na lpg i na pb.
Sprawdzałem cały układ dolotowy. Jest szczelny ( na wszystkie łączenia psikałem samostartem i nic nie przyduszało). Zmieniłem ecu, niebieski czujnik, krokówke ( od pf i od 2e bo takimi dysponuję), copot, przepustnice ( 2 sztuki i n każdej tak samo), wężyk od ecu. Już nie mam siły.
Jedyna rzezc którą wymieniłem to wałki z ori PL na ABF. Ale z tego co kojarzę to na tych z PL ki też już tak było.
p.s
zapłon ustawiony lampą na 6 st
Bardzo proszę o pomoc
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Digi 1 - zawieszają sie obroty
Sonda lambda do sprawdzenia w pierwszej kolejnosci.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Digi 1 - zawieszają sie obroty
Podłączyłem miernik pod sondę i jest zmiana od ok 0,6-1V przy gorącym silniku .... co dalej mozna sprawdzic kolego ?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Digi 1 - zawieszają sie obroty
Żle oscyluje, powinna pokazywać od 0,1 do 1. Jak pokazuje od 0,6 to pokazuje caly czas za bogatą mieszankę, ster zuboża mieszankę i przez to obroty idą do góry. Przegazuj auto tak do 6 tysięcy obrotow i zdejmij nogę z gazu. Zobacz co pokaże sonda gdy silnik będzie tracił obroty po zamknieciu przpeustnicy. Jak pokaże o,5-0,6 to sonda jest do wymiany.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Digi 1 - zawieszają sie obroty
jak masz instalke II generacji to sterownik od gazu ustala skład mieszanki głównie na podstawie odczytów z sondy jak rónież obrotów i sygnału z czujnika przepustnicy
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Digi 1 - zawieszają sie obroty
LPG ma inny sklad stechiometryczny niż benzyna, testów dokonuj na benzynie żeby nie było wątpliwości żadnych.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Re: Digi 1 - zawieszają sie obroty
sonda wymieniona ( od kolegi nową dostałem) i nadal tak samo
View My Video
View My Video
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Digi 1 - zawieszają sie obroty
Zobacz jeszcze czy sie silniczek krokowy nie przycina, jesli sie nie przycina to pytanie czy czasem nie dales jakiegos innego osprzętu w stosunku do tego pod ktory robiony byl soft (np większe/mniejsze wtryskiwacze) lub czy czasem nie masz innej konfiguracji w stosunku do silnika z ktorego pochodzi soft.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Digi 1 - zawieszają sie obroty
może się przycina, będę musiał sprawdzić. A kolego na moim setupie wcześniej śmigał elegancko. Żadnych problemów nie było. Z tego co wymieniłem to tylko wałki na te z abfa
p.s
jak czyścic korkowca i sprawdzić czy sie nie przycina ?
p.s
jak czyścic korkowca i sprawdzić czy sie nie przycina ?
Digi 1 - zawieszają sie obroty
ja mocze krokowca w nafcie, zobacz jeszcze czy masz zasialnie na krokowcu mi w się urwał kabelek we wtyczce i miałem to samo obroty ciągle 1200
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości