Nitro w 16v
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Nitro w 16v
Zbieram wszelkie informacje na temat nitro w 16v na Digi I, II, III oraz K/KE-jetowe
jeździ ktoś? Lepsze moke czy suche? Jakie przyrosty?
Pewno mnie forumowa brać zjedzie, ale wpadłem na pomysł aby podac poprostu powietrze (nie sam tlen) jaka była by efektywność tego przedsięwzięcia? W kolektorach z K/KE-jetów/motroniców jest fajny bonus - mianowicie miejsce na wtryskiwacz rozruchowy, czy podając dodatkowe powietrze + otwarty wtryskiwacz damy szestnastce troche mocy?
jeździ ktoś? Lepsze moke czy suche? Jakie przyrosty?
Pewno mnie forumowa brać zjedzie, ale wpadłem na pomysł aby podac poprostu powietrze (nie sam tlen) jaka była by efektywność tego przedsięwzięcia? W kolektorach z K/KE-jetów/motroniców jest fajny bonus - mianowicie miejsce na wtryskiwacz rozruchowy, czy podając dodatkowe powietrze + otwarty wtryskiwacz damy szestnastce troche mocy?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Nitro w 16v
Ja miałem dawno, dawno temu Nitro mokre w Digi II, przyrosty nigdy nie zmierzone niestety. Góra o niebo lepsza
Nitro w 16v
Ale miałes konkret Podtlenek azotu? czy jakis inny specyfik?
Ja tez mysle ze jak co to tylko mokre, fajnie jakby można było podać paliwo wtryskiwaczem rozruchowym natomiast podtlenek (albo powietrze) odpowiednio regulując ciśnieniem na podstawie szerokopasmowego AFR.
Ew. tak napisać program do digi aby wykrywając jakies tam nadciśnienie podlał troche paliwa (sumie ori soft tak działa)
A dało by sie tak napisać program aby np. po wysterowaniu pinu odpowiedzialnego za klime zamiast zmiany wolnych obrotów ECU podlałby troche paliwa w odpowiednch obrotach?
Ja tez mysle ze jak co to tylko mokre, fajnie jakby można było podać paliwo wtryskiwaczem rozruchowym natomiast podtlenek (albo powietrze) odpowiednio regulując ciśnieniem na podstawie szerokopasmowego AFR.
Ew. tak napisać program do digi aby wykrywając jakies tam nadciśnienie podlał troche paliwa (sumie ori soft tak działa)
A dało by sie tak napisać program aby np. po wysterowaniu pinu odpowiedzialnego za klime zamiast zmiany wolnych obrotów ECU podlałby troche paliwa w odpowiednch obrotach?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nitro w 16v
Marszal, kombinujesz za mocno. Mokre nitro ma wtryskiwacz, który po podpięciu do niego paliwa i gazu już sam miesza benzynę i podtlenek w dobrej proporcji. Jedyne co trzeba będzie do tego zrobić to załączanie tylko przy przepustnicy otwartej na maxa. Czyli w praktyce jedna krańcówka i jeden przełącznik typu włącz/wyłącz do uaktywniania całego układu. Mam znajomego który jeździł 16V na digim z takim nitrem strzelając +50 koni. Robiło to naprawdę piorunujące wrazenie
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Nitro w 16v
mokre strzela w każdy gar z osobna czy w cały kolektor?
ile najtańszy zestaw do samodzielnego montage?
ile najtańszy zestaw do samodzielnego montage?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Nitro w 16v
Mokre podaje i benzyne i nitro.
Suche samo nitro.
Direct port to takie gdzie masz dysze na cylinder.
Suche samo nitro.
Direct port to takie gdzie masz dysze na cylinder.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Nitro w 16v
możecie cos wiecej powiedzieć o każdym rozwiązaniu?
TZN oprócz suchego bo to najmniej efektywne.
czy mokre podaje się przed czy za przepustnicą?
TZN oprócz suchego bo to najmniej efektywne.
czy mokre podaje się przed czy za przepustnicą?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nitro w 16v
Mokre wspólne przed przepustnicą, jeden wtryskiwacz, dysze dobierasz w zależności od tego ile chcesz psikać (od 50 koni w górę co 25). Systemy są dwa - wspólny - opisany powyżej i indywidualny. Wspólny można zanabyć już za 2500PLN. Indywidualny to już gruba kasa bo każdy gar ma osobny wtryskiwacz do nitro. Tutaj w zasadzie nie ma ograniczeń jeśli chodzi o kwoty ale zaczyna się kolo 6k.
Suchego nitra lepiej nie dotykać bo można tylko motor spalić. Suche nitro tylko wtedy kiedy robisz specjalne mapy pod to.
Suchego nitra lepiej nie dotykać bo można tylko motor spalić. Suche nitro tylko wtedy kiedy robisz specjalne mapy pod to.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Nitro w 16v
no właśnie dziwie sie że jak mokre to przed przepustnicą, po co mieszanke podawać przed przepustnicą?
Ja myslałem żeby własnie mape zrobić do suchego ale pewnie trudniej to zrobić niż dac odpowiedni wtryskiwacz
Ja myslałem żeby własnie mape zrobić do suchego ale pewnie trudniej to zrobić niż dac odpowiedni wtryskiwacz
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nitro w 16v
możesz dać i za przepustnicą, to tak naprawdę nie ma wielkiego znaczenia. Po prostu przed przepustnicą jak dasz to lepiej się wymiesza z powietrzem i każdy gar dostanie tyle samo nitro. Jak chcesz robić mape pod nitro (suche) to musisz robić albo jedną i jeździć na nitrze caly czas albo dwie i jedna do nitra a druga do normalnej jazdy. Z dwoma mapami nie będzie tak prosto bo wraz ze spadającym cisnieniem w butli ilośc podawanego nitra będzie maleć.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Nitro w 16v
a komp Digi I rozpoznałby to delikatne nadciśnienie? Bo jednak jak jest podawany gaz to teoretycznie ciśnienie w kolektorze jest wyższe niż atmosferyczne i na podstawie odczytu z mapa komp mógłby dolać. Czy t otylko teoria?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Nitro w 16v
No dokładnie jak Toffic pisze. Jak już chcesz się bawić w strojenie nitro to może warto zainwestować w Ecumastera i tam zrobić mapy i sterownie nitro.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości