Układ zasilania ABF
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Układ zasilania ABF
Cześć chłopaki.
Potrzebuję wszystkich możliwych informacji jakie tylko macie na temat układu zasilania w silniku 2.0 16v ABF.
Opłaca się kupić książkę ,,sam naprawiam'' bądź podobną? Będą tam też informacje na ten temat?
Potrzebuję wszystkie dane, jak diagnozować, jakie są objawy złej pracy i co jest przyczyną itd. Jak steruje komputer wtryskiwaczami i tym podobne, no gość jest elektrotechnikiem i robi własne programy, więc ciężko będzie go zaspokoić. Potrzebuję małą skarbnicę wiedzy na ten temat, żeby zaliczyć semestr więc każde źródło się przyda, a najlepiej czyjeś doświadczenia. Z góry dzięki chłopaki, info zbieram do czwartku,
z góry dzięki
Potrzebuję wszystkich możliwych informacji jakie tylko macie na temat układu zasilania w silniku 2.0 16v ABF.
Opłaca się kupić książkę ,,sam naprawiam'' bądź podobną? Będą tam też informacje na ten temat?
Potrzebuję wszystkie dane, jak diagnozować, jakie są objawy złej pracy i co jest przyczyną itd. Jak steruje komputer wtryskiwaczami i tym podobne, no gość jest elektrotechnikiem i robi własne programy, więc ciężko będzie go zaspokoić. Potrzebuję małą skarbnicę wiedzy na ten temat, żeby zaliczyć semestr więc każde źródło się przyda, a najlepiej czyjeś doświadczenia. Z góry dzięki chłopaki, info zbieram do czwartku,
z góry dzięki
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Układ zasilania ABF
1. W samochodach z 16-zaworowym silnikiem 2,0 dm3 jest zamontowany układ
wtryskowy Digifant 4 (Simos). W układzie tym bieg jałowy i stężenie CO są sterowane
na drodze elektronicznej i nie podlegają żadnej regulacji. Układ jest
wyposażony w system samodiagnozy.
Taki jest w ABF? A nie digi 3? Po co w tym wszystkim czujnik obrotu wału? Informacje potrzebne do odpowiedniego momentu wtrysku dawki?
2. W ABF jest podobny układ wtryskowy, co w KR? Chyba nie, co? KE-Jetronic nie będzie się znajdował też w ABF?
3. Wymontowanie i zamontowanie pompy jest proste i nie wymaga osobnego
omówienia. Pompa jest umieszczona w dolnej części kadłuba, po prawej stronie.
Między kadłubem i pompą został umieszczony kołnierz pośredni, uszczelniony
od środka „o-ringiem".
Rozebranie pompy nie jest możliwe. Jeśli pompa ulegnie uszkodzeniu, to należy
wymienić ją na nową. Tak samo jest w ABF?
Trochę za późno się za to zabrałem i natłok informacji z nieczytelnymi schematami robi miszmasz w głowie.
GTO chyba gdzieś pisał o różnicach wtrysków i opisywał te z ABF'a, zgadza się?
wtryskowy Digifant 4 (Simos). W układzie tym bieg jałowy i stężenie CO są sterowane
na drodze elektronicznej i nie podlegają żadnej regulacji. Układ jest
wyposażony w system samodiagnozy.
Taki jest w ABF? A nie digi 3? Po co w tym wszystkim czujnik obrotu wału? Informacje potrzebne do odpowiedniego momentu wtrysku dawki?
2. W ABF jest podobny układ wtryskowy, co w KR? Chyba nie, co? KE-Jetronic nie będzie się znajdował też w ABF?
3. Wymontowanie i zamontowanie pompy jest proste i nie wymaga osobnego
omówienia. Pompa jest umieszczona w dolnej części kadłuba, po prawej stronie.
Między kadłubem i pompą został umieszczony kołnierz pośredni, uszczelniony
od środka „o-ringiem".
Rozebranie pompy nie jest możliwe. Jeśli pompa ulegnie uszkodzeniu, to należy
wymienić ją na nową. Tak samo jest w ABF?
Trochę za późno się za to zabrałem i natłok informacji z nieczytelnymi schematami robi miszmasz w głowie.
GTO chyba gdzieś pisał o różnicach wtrysków i opisywał te z ABF'a, zgadza się?
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Układ zasilania ABF
Wtryskiwacze mają wydajność 176cc/min? Ma ktoś przykładowe zdjęcie takiego wtryskiwacza, bo google nie wynajdują?
Układ zasilania ABF
Może zmień system wtryskowy na prace bo na razie same głupoty wypisujesz Jak u ciebie z językami obcymi??
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Układ zasilania ABF
Hmm...A jaki masz konkretnie temat pracy ? Opisać DF 3.0 ? No czujnik położenia wału to chyba wiadome po co musi być. Do tego w połączeniu z hallem w głowicy pozwala uruchomic pełną sekwencja zapłonu i paliwa, choć nie wiem czy tak jest w DF 3.0.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Układ zasilania ABF
Dobra, dzięki qbejs, . Dzięki toffic. Jakoś powinienem dać radę, jak jutro uda mi się to wszystko złożyć w kupę to wrzucę
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości