1,8 16v KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

1,8 16v KR

Post autor: Marszall » wt lis 08, 2011 11:42

Toffic coś kiedyś mówił (zreszta chyba nie tylko on) że na długim kolektorze inaczej sie moment rysuje


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: 1,8 16v KR

Post autor: golfiarz1 » wt lis 08, 2011 19:31

Marszall pisze:Toffic coś kiedyś mówił (zreszta chyba nie tylko on) że na długim kolektorze inaczej sie moment rysuje
ja mam u siebie z s2 i nienarzekam i tez mozna mu polerke strzelic i bedzie taki ladny jak kto chce


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

1,8 16v KR

Post autor: Marszall » wt lis 08, 2011 20:06

widziałem na niemiekich forach jak na taki kolektor od S2 daja napis "DOHC-16V" i wtedy wygląda bardzo fajnie


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Olsen_16v_KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16

Re: 1,8 16v KR

Post autor: Olsen_16v_KR » wt lis 08, 2011 21:38

Marszall pisze:widziałem na niemiekich forach jak na taki kolektor od S2 daja napis "DOHC-16V" i wtedy wygląda bardzo fajnie

o to nie głupie muszę też tak zrobić :] ale piszą tylko czy da rade "wydziergać" :]


Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;




Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: 1,8 16v KR

Post autor: golfiarz1 » wt lis 08, 2011 22:17

mozna wszystko tu kolektor w corrado 20.16vt

Obrazek


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

1,8 16v KR

Post autor: Marszall » wt lis 08, 2011 22:37

Bierzesz stary kolektor 16v 42mm i tniesz, można naspawaći obrobić albo poprostu przykrecić. Mi te wypusty na kolektorze z S2 strasznie kują w oczy


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

1,8 16v KR

Post autor: 16vg60 » wt lis 08, 2011 23:27

Z odprezaniem tlokami z s2 nie jest tak wcale kolorowo przy nominalnej glowicy stopien sprezania wychodzi cos kolo 9.2 a bardzo czesto zdarza sie ze glowice w krach sa mocno planowane nawet trafiala mi sie do ponad 2mm {mam 4sztuki z czego jedna jest po jednym planowaniu a reszta to szroty}i wtedy na takiej zjechanej glowicy stopien moze wyjsc prawie jak w seryjnym krze ,golfiarz1 w 16vg60 to nie wina byla wtryskow bo do tych 240ps seryjne wydoja podkrecone regulatorem {przyklad Apsika}"pupa" byla taka ze ten silnik nigdy nie byl wystrojony tylko latal na gotowcach efekt jest taki ze stopilem cztery tloki z s2 :-(


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

1,8 16v KR

Post autor: Marszall » wt lis 08, 2011 23:38

A T nie miałeś wtrysków od s2?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: 1,8 16v KR

Post autor: toffic » wt lis 08, 2011 23:56

16vg60 pisze:Z odprezaniem tlokami z s2 nie jest tak wcale kolorowo przy nominalnej glowicy stopien sprezania wychodzi cos kolo 9.2 a bardzo czesto zdarza sie ze glowice w krach sa mocno planowane nawet trafiala mi sie do ponad 2mm {mam 4sztuki z czego jedna jest po jednym planowaniu a reszta to szroty}i wtedy na takiej zjechanej glowicy stopien moze wyjsc prawie jak w seryjnym krze ,golfiarz1 w 16vg60 to nie wina byla wtryskow bo do tych 240ps seryjne wydoja podkrecone regulatorem {przyklad Apsika}"pupa" byla taka ze ten silnik nigdy nie byl wystrojony tylko latal na gotowcach efekt jest taki ze stopilem cztery tloki z s2 :-(
Co do tłoków z eSy: zależy wszystko ile kto chce dmuchać i czym.
Wtryski z G60 kończą się szybciej, przynajmniej te zwykłe zielone, mi ostatnio brakło takich w 1.3 :helm:
A wkładanie gotowca do doładowanego silnika to pchanie się w gips



Olsen_16v_KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16

Re: 1,8 16v KR

Post autor: Olsen_16v_KR » śr lis 09, 2011 00:19

toffic pisze: Wtryski z G60 kończą się szybciej, przynajmniej te zwykłe zielone, mi ostatnio brakło takich w 1.3 :helm:
czemu twierdzisz że szybciej się kończą ?


Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;




Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

1,8 16v KR

Post autor: toffic » śr lis 09, 2011 00:20

Z praktyki :bajer:



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

1,8 16v KR

Post autor: 16vg60 » śr lis 09, 2011 11:29

Marszall na poczatku mialem ori wtryski z g60{zielone}krecone regulatorem do 4barow wychodzi cos 285cm a teraz mam z s2 315 przy 3barach wiec jest jeszcze zapas jak cos
Olsen_16v_KR dlatego sie koncza ze nie mozna krecic regulatorem w nieskonczonosc w twoim przypadku jezeli chcesz uzyskac z 270 ps to zielone wtryski napewno beda za male ,zeby uzyskac z zielonych 315cm to trzeba by bylo krecic chyba do 5 barow :grin: z s2 masz taka wydajnosc przy 3 i wydaje mi sie ze 315 tez beda przymale chyba ze je bedziesz krecil tylko lepiej miec zapas ale w tej sprawie niech sie wypowiadaja stroiciele :jezor:
toffic dokladnie wszysko zalezy od doladowania kompressor z g60 tloki spokojnie obsluza bo max boost jaki uzyskalem to 0.9 bara na naprawde malym kolku {60mm wiecej nie dmuchnie bo wszystko ciagnie silnik}a co do gotowcow to jak niema w okolicy ogarniacza od strojenia g60 to pozostaja gotowce {na wiosne wleci lpg i sie wystroi na miejscu }


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Yahoo [Bot] i 9 gości