1,8 16v KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1,8 16v KR
Toffic coś kiedyś mówił (zreszta chyba nie tylko on) że na długim kolektorze inaczej sie moment rysuje
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Re: 1,8 16v KR
ja mam u siebie z s2 i nienarzekam i tez mozna mu polerke strzelic i bedzie taki ladny jak kto chceMarszall pisze:Toffic coś kiedyś mówił (zreszta chyba nie tylko on) że na długim kolektorze inaczej sie moment rysuje
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
1,8 16v KR
widziałem na niemiekich forach jak na taki kolektor od S2 daja napis "DOHC-16V" i wtedy wygląda bardzo fajnie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16
Re: 1,8 16v KR
Marszall pisze:widziałem na niemiekich forach jak na taki kolektor od S2 daja napis "DOHC-16V" i wtedy wygląda bardzo fajnie
o to nie głupie muszę też tak zrobić :] ale piszą tylko czy da rade "wydziergać" :]
Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
1,8 16v KR
Bierzesz stary kolektor 16v 42mm i tniesz, można naspawaći obrobić albo poprostu przykrecić. Mi te wypusty na kolektorze z S2 strasznie kują w oczy
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
1,8 16v KR
Z odprezaniem tlokami z s2 nie jest tak wcale kolorowo przy nominalnej glowicy stopien sprezania wychodzi cos kolo 9.2 a bardzo czesto zdarza sie ze glowice w krach sa mocno planowane nawet trafiala mi sie do ponad 2mm {mam 4sztuki z czego jedna jest po jednym planowaniu a reszta to szroty}i wtedy na takiej zjechanej glowicy stopien moze wyjsc prawie jak w seryjnym krze ,golfiarz1 w 16vg60 to nie wina byla wtryskow bo do tych 240ps seryjne wydoja podkrecone regulatorem {przyklad Apsika}"pupa" byla taka ze ten silnik nigdy nie byl wystrojony tylko latal na gotowcach efekt jest taki ze stopilem cztery tloki z s2
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Re: 1,8 16v KR
Co do tłoków z eSy: zależy wszystko ile kto chce dmuchać i czym.16vg60 pisze:Z odprezaniem tlokami z s2 nie jest tak wcale kolorowo przy nominalnej glowicy stopien sprezania wychodzi cos kolo 9.2 a bardzo czesto zdarza sie ze glowice w krach sa mocno planowane nawet trafiala mi sie do ponad 2mm {mam 4sztuki z czego jedna jest po jednym planowaniu a reszta to szroty}i wtedy na takiej zjechanej glowicy stopien moze wyjsc prawie jak w seryjnym krze ,golfiarz1 w 16vg60 to nie wina byla wtryskow bo do tych 240ps seryjne wydoja podkrecone regulatorem {przyklad Apsika}"pupa" byla taka ze ten silnik nigdy nie byl wystrojony tylko latal na gotowcach efekt jest taki ze stopilem cztery tloki z s2
Wtryski z G60 kończą się szybciej, przynajmniej te zwykłe zielone, mi ostatnio brakło takich w 1.3
A wkładanie gotowca do doładowanego silnika to pchanie się w gips
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16
Re: 1,8 16v KR
czemu twierdzisz że szybciej się kończą ?toffic pisze: Wtryski z G60 kończą się szybciej, przynajmniej te zwykłe zielone, mi ostatnio brakło takich w 1.3
Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
1,8 16v KR
Marszall na poczatku mialem ori wtryski z g60{zielone}krecone regulatorem do 4barow wychodzi cos 285cm a teraz mam z s2 315 przy 3barach wiec jest jeszcze zapas jak cos
Olsen_16v_KR dlatego sie koncza ze nie mozna krecic regulatorem w nieskonczonosc w twoim przypadku jezeli chcesz uzyskac z 270 ps to zielone wtryski napewno beda za male ,zeby uzyskac z zielonych 315cm to trzeba by bylo krecic chyba do 5 barow z s2 masz taka wydajnosc przy 3 i wydaje mi sie ze 315 tez beda przymale chyba ze je bedziesz krecil tylko lepiej miec zapas ale w tej sprawie niech sie wypowiadaja stroiciele
toffic dokladnie wszysko zalezy od doladowania kompressor z g60 tloki spokojnie obsluza bo max boost jaki uzyskalem to 0.9 bara na naprawde malym kolku {60mm wiecej nie dmuchnie bo wszystko ciagnie silnik}a co do gotowcow to jak niema w okolicy ogarniacza od strojenia g60 to pozostaja gotowce {na wiosne wleci lpg i sie wystroi na miejscu }
Olsen_16v_KR dlatego sie koncza ze nie mozna krecic regulatorem w nieskonczonosc w twoim przypadku jezeli chcesz uzyskac z 270 ps to zielone wtryski napewno beda za male ,zeby uzyskac z zielonych 315cm to trzeba by bylo krecic chyba do 5 barow z s2 masz taka wydajnosc przy 3 i wydaje mi sie ze 315 tez beda przymale chyba ze je bedziesz krecil tylko lepiej miec zapas ale w tej sprawie niech sie wypowiadaja stroiciele
toffic dokladnie wszysko zalezy od doladowania kompressor z g60 tloki spokojnie obsluza bo max boost jaki uzyskalem to 0.9 bara na naprawde malym kolku {60mm wiecej nie dmuchnie bo wszystko ciagnie silnik}a co do gotowcow to jak niema w okolicy ogarniacza od strojenia g60 to pozostaja gotowce {na wiosne wleci lpg i sie wystroi na miejscu }
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Yahoo [Bot] i 9 gości