1,8 16v KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zorro74
Forum Master
Forum Master
Posty: 1253
Rejestracja: czw lip 15, 2010 10:45
Lokalizacja: Lubin

1,8 16v KR

Post autor: zorro74 » pn paź 17, 2011 16:56

witam czy ten silnik jak napisalem wyżej mozna uturbic?


Obrazek
Obrazek

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

1,8 16v KR

Post autor: imperfectCell » pn paź 17, 2011 17:03

mozna



rix4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 26, 2011 19:06

1,8 16v KR

Post autor: rix4 » pn paź 31, 2011 19:26

Czy uturbić to wątpie, ale wiem, że można dać kompresor z g60 lub z jakiegoś merca.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1,8 16v KR

Post autor: bugalon » pn paź 31, 2011 21:13

można uturbić tak jak kolega wyzej napisal (dużo łatwiej turbić niz kompresorować).


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Olsen_16v_KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16

1,8 16v KR

Post autor: Olsen_16v_KR » sob lis 05, 2011 13:50

można uturbic sam takie cos robie :) 270 +


Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;




Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

1,8 16v KR

Post autor: Marszall » sob lis 05, 2011 15:20

dlaczego łatwiej turbić?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Olsen_16v_KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16

1,8 16v KR

Post autor: Olsen_16v_KR » pn lis 07, 2011 19:36

tłoki od s-ski , ssący od ski kolektor turboi od ski ic komp g60 z map sensorem i wtryski od g60 i lala :D :okej:


Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;




Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: 1,8 16v KR

Post autor: golfiarz1 » pn lis 07, 2011 20:22

Olsen_16v_KR pisze:tłoki od s-ski , ssący od ski kolektor turboi od ski ic komp g60 z map sensorem i wtryski od g60 i lala :D :okej:
na wtryskach z g60 to sobie polata :bajer:


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: 1,8 16v KR

Post autor: bugalon » pn lis 07, 2011 20:24

Bo nie trzeba kombinować z mocowaniem kompresora, systemem pasków napędzających, przenoszeniem alternatora i innymi sprawami montażowymi. Części z S2 załatwiają sprawę przy minimalnych wręcz przeróbkach.
Marszall pisze:dlaczego łatwiej turbić?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Olsen_16v_KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16

1,8 16v KR

Post autor: Olsen_16v_KR » pn lis 07, 2011 20:36

golfiarz1, polata jak sie przerobi na większe ciśnienie :]

bugalon,
Racja odkrecasz ucinasz przykrecasz tak w skrócie :P


Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;




Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

1,8 16v KR

Post autor: Marszall » pn lis 07, 2011 20:49

po przemysleniach musze wam przyznać racej, na upartego do turbo nie trzeba nawet zmieniać kolektora ssącego jak ktoś juzma na digi I to i listwa oke.

tłoki z s2 to akurat i przy kompresorze i przy turbo sie przydają ale w 1.8 w 2.0 i tak problem z odprężeniem


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: 1,8 16v KR

Post autor: golfiarz1 » pn lis 07, 2011 20:57

Olsen_16v_KR pisze:golfiarz1, polata jak sie przerobi na większe ciśnienie :]

bugalon,
Racja odkrecasz ucinasz przykrecasz tak w skrócie :P
juz u mnie znajomy kombinowal w 16vg60 z ori wtryskami z g60 i przy doladowaniu z komresora 0.9 bara i kombinacjami z regulatorem nadal byla pupa
przeciez prosciej kupujac kolektor ssacy od s2 kupic z wtryskami i listwa paliwawa i ma sie kpl i tamte wtryski starcza


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

1,8 16v KR

Post autor: Marszall » pn lis 07, 2011 22:20

hmm no chyba że tak, ja muslałem np, same wtryski kupić


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Olsen_16v_KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16

1,8 16v KR

Post autor: Olsen_16v_KR » wt lis 08, 2011 00:53

golfiarz1, U mnie np. wtryski idą do przerobienia na wieksze cisnienie no i ssacy obowiązkowo z 2.2 20v T chociaż z 16v ssący jak patrzyć estetyke ładniejszy :] a jeszcze tak ładnie wypucowany jak u Marszall, :bigok:


Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;




Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości