1,8 16v KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
1,8 16v KR
można uturbić tak jak kolega wyzej napisal (dużo łatwiej turbić niz kompresorować).
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16
1,8 16v KR
można uturbic sam takie cos robie 270 +
Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16
1,8 16v KR
tłoki od s-ski , ssący od ski kolektor turboi od ski ic komp g60 z map sensorem i wtryski od g60 i lala
Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
Re: 1,8 16v KR
na wtryskach z g60 to sobie polataOlsen_16v_KR pisze:tłoki od s-ski , ssący od ski kolektor turboi od ski ic komp g60 z map sensorem i wtryski od g60 i lala
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: 1,8 16v KR
Bo nie trzeba kombinować z mocowaniem kompresora, systemem pasków napędzających, przenoszeniem alternatora i innymi sprawami montażowymi. Części z S2 załatwiają sprawę przy minimalnych wręcz przeróbkach.
Marszall pisze:dlaczego łatwiej turbić?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16
1,8 16v KR
golfiarz1, polata jak sie przerobi na większe ciśnienie :]
bugalon,
Racja odkrecasz ucinasz przykrecasz tak w skrócie
bugalon,
Racja odkrecasz ucinasz przykrecasz tak w skrócie
Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
1,8 16v KR
po przemysleniach musze wam przyznać racej, na upartego do turbo nie trzeba nawet zmieniać kolektora ssącego jak ktoś juzma na digi I to i listwa oke.
tłoki z s2 to akurat i przy kompresorze i przy turbo sie przydają ale w 1.8 w 2.0 i tak problem z odprężeniem
tłoki z s2 to akurat i przy kompresorze i przy turbo sie przydają ale w 1.8 w 2.0 i tak problem z odprężeniem
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Re: 1,8 16v KR
juz u mnie znajomy kombinowal w 16vg60 z ori wtryskami z g60 i przy doladowaniu z komresora 0.9 bara i kombinacjami z regulatorem nadal byla pupaOlsen_16v_KR pisze:golfiarz1, polata jak sie przerobi na większe ciśnienie :]
bugalon,
Racja odkrecasz ucinasz przykrecasz tak w skrócie
przeciez prosciej kupujac kolektor ssacy od s2 kupic z wtryskami i listwa paliwawa i ma sie kpl i tamte wtryski starcza
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
1,8 16v KR
hmm no chyba że tak, ja muslałem np, same wtryski kupić
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16
1,8 16v KR
golfiarz1, U mnie np. wtryski idą do przerobienia na wieksze cisnienie no i ssacy obowiązkowo z 2.2 20v T chociaż z 16v ssący jak patrzyć estetyke ładniejszy :] a jeszcze tak ładnie wypucowany jak u Marszall,
Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości