[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

GeramnIII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 21:23

[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ

Post autor: GeramnIII » pt sie 19, 2011 01:20

.
Ostatnio zmieniony wt paź 11, 2011 23:57 przez GeramnIII, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ

Post autor: bugalon » pt sie 19, 2011 09:09

Najpierw pojedź do jakiegoś zakładu co ma manometr i sprawdź to cisnienie oleju na wolnych obrotach przy nagrzanym silniku. Tylko nie czujnikiem czy mruga czy nie a manometrem do tego przeznaczonym. Jeśli ciśnienie jest ok, to wymień czujnik który jest w głowicy i zostaw motor w spokoju (nie wymieniaj).

Jeśli silnik nie trzyma cisnienia oleju to wymień cały zestaw. Za 500-700 złotych kupisz kompletny słupek ze skrzynią biegów i to jeszcze z możliwością oddania jak by coś było nie tak. Moim zdaniem przy takich silnikach warto ryzykować graty ze szrotu. Cena wymiany jednostki jest tak niska że przy własnej pracy zdecydowanie się opłaca wymieniac.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

GeramnIII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 21:23

[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ

Post autor: GeramnIII » pt sie 19, 2011 13:04

.
Ostatnio zmieniony wt paź 11, 2011 23:58 przez GeramnIII, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ

Post autor: bugalon » pt sie 19, 2011 16:08

przeciez napisalem ze jest o ile masz rzeczywisty problem z cisnieniem oleju a nie z czujnikami ktore je pokazują.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

GeramnIII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 21:23

[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ

Post autor: GeramnIII » sob wrz 17, 2011 22:31

.
Ostatnio zmieniony wt paź 11, 2011 23:59 przez GeramnIII, łącznie zmieniany 2 razy.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ

Post autor: bugalon » sob wrz 17, 2011 23:19

Ale zrobiles to co Ci napisalem? Zmierzyles cisnienie na wolnych obrotach na nagrzanym oleju?

Jesli pojawił Ci się wsteczny (nie wiadomo skąd) to warto popatrzeć na wodziki i ustawienie drążka ktory nimi steruje z kabiny. Jeśli to ustawienie jest poprawne to zdejmij dupkę ze skrzyni biegow i zobacz co z 5 biegiem (on jest umieszczony tak ze nie trzeba rozpoławiać skrzyni biegow zeby do niego zajrzeć).


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości