[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
.
Ostatnio zmieniony wt paź 11, 2011 23:57 przez GeramnIII, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
Najpierw pojedź do jakiegoś zakładu co ma manometr i sprawdź to cisnienie oleju na wolnych obrotach przy nagrzanym silniku. Tylko nie czujnikiem czy mruga czy nie a manometrem do tego przeznaczonym. Jeśli ciśnienie jest ok, to wymień czujnik który jest w głowicy i zostaw motor w spokoju (nie wymieniaj).
Jeśli silnik nie trzyma cisnienia oleju to wymień cały zestaw. Za 500-700 złotych kupisz kompletny słupek ze skrzynią biegów i to jeszcze z możliwością oddania jak by coś było nie tak. Moim zdaniem przy takich silnikach warto ryzykować graty ze szrotu. Cena wymiany jednostki jest tak niska że przy własnej pracy zdecydowanie się opłaca wymieniac.
Jeśli silnik nie trzyma cisnienia oleju to wymień cały zestaw. Za 500-700 złotych kupisz kompletny słupek ze skrzynią biegów i to jeszcze z możliwością oddania jak by coś było nie tak. Moim zdaniem przy takich silnikach warto ryzykować graty ze szrotu. Cena wymiany jednostki jest tak niska że przy własnej pracy zdecydowanie się opłaca wymieniac.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
.
Ostatnio zmieniony wt paź 11, 2011 23:58 przez GeramnIII, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
przeciez napisalem ze jest o ile masz rzeczywisty problem z cisnieniem oleju a nie z czujnikami ktore je pokazują.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
.
Ostatnio zmieniony wt paź 11, 2011 23:59 przez GeramnIII, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
Ale zrobiles to co Ci napisalem? Zmierzyles cisnienie na wolnych obrotach na nagrzanym oleju?
Jesli pojawił Ci się wsteczny (nie wiadomo skąd) to warto popatrzeć na wodziki i ustawienie drążka ktory nimi steruje z kabiny. Jeśli to ustawienie jest poprawne to zdejmij dupkę ze skrzyni biegow i zobacz co z 5 biegiem (on jest umieszczony tak ze nie trzeba rozpoławiać skrzyni biegow zeby do niego zajrzeć).
Jesli pojawił Ci się wsteczny (nie wiadomo skąd) to warto popatrzeć na wodziki i ustawienie drążka ktory nimi steruje z kabiny. Jeśli to ustawienie jest poprawne to zdejmij dupkę ze skrzyni biegow i zobacz co z 5 biegiem (on jest umieszczony tak ze nie trzeba rozpoławiać skrzyni biegow zeby do niego zajrzeć).
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości