9A na DF1 dziwna sprawa.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
9A na DF1 dziwna sprawa.
Nie jest to coprawda dzial techniczny ale, dam to tu bo w sumie to sa modyfikacje. Mam taki problem ,robilem kumplowi 9A na gorze ABF , na DF2 dzial prawie normlanie , bo mial taki zakres martwych obrotow ale trwalko to doslownie 1s , pomyslelismy ze df2 to juz troszke starszy ster , a ze trafil sie Digi z G60 taki zalozylem , i zaczely sie problemy, palic -pali norlmanie , obroty trzyma pieknie, ale praktycznie nie reaguje na pedal gazu , kicha w dolot jak wsielkly, max obroty jakie udalo sie wyciagnac to ok 3600 i to wszystko brak mocy, copot na 450ohm ustawiony , czujniki nowe , wszystko ogółem sprawne , pomaga troszke odpiecie map-sens, bo nie kicha az tak mcno , ale dlalej na obroty nie chce wchodzic. Ma ktos moze jakiegos pomysla?
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
9A na DF1 dziwna sprawa.
Jaka pompa paliwa, jakie wtryski, jaki regulator ciśnienia paliwa. Sprawdzałeś jak pompa leje i ile ??
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.
Taz , jak pisze ze gora ABF to wszystko z ABF, pompa org. k-jet, cisnienie jak najbardziej ok. Wiem ze bez softa bedzie kaleczyl, ale ze az tak. To wszystko latalo na DF2 i bylo ok, wiec i pompa i wtryki daja rade bo nie byly zmieniane. Chyba ze ster jest dupniety...
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
9A na DF1 dziwna sprawa.
Skąd bierzesz podcisnienie do sterownika? Krańcówki przerobileś z df2 na df1 czy zrobiles cos na czuja?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.
z org. mniejsca przewidzialnego dla ABF, a krancowki sam dorobilem. Ale krancowki nie maja nic do wkrecania sie, bo jak gaz jest w pozycji miedzy 0 a max to it ak sa rozpiete. Dzis dostalem 2 calkiem inny sterwnik, jest to samo co na moim, poprawa jest jak odepnie czujnik ECT , ale to nie roziwaznie, to ze paliwa mu brakuje to wiem, tylko jak zrobic zeby bylo tyle ile byc powninno. Nie ma to jak porady pewnych madrali z tego forum, zaloz zaloz bedzie 100x lepiej niz na df2 ,- nawet bez obrobki softa, tylko EVo i Marek74 mieli racje ze to nie bedzie chcialo jechac.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
9A na DF1 dziwna sprawa.
Ja jeździlem 9A na digim1 bardzo dlugo i nie mialem wiekszych problemow nawet na oryginalnym sofcie Troche przelewal na dole ale wiedzialem ze to wina programu. Mimo to wkrecal sie ladnie do samego konca.
Jeśli krancowki masz rozwarte na 100% to nie ma co sie ich czepiac. Czujnik temperatury jaki masz ? Ma być niebieski dedykowany do digiego, żadne biale, przerabiane czy inne tego typu historie. Ciekawy jestem jakie masz wtryskiwacze i czy cisnienie na listwie zachowuje się we właściwy sposób. Zapłon ustawiony na lampę jak fabryka dla g60 przewidziala?
Jeśli krancowki masz rozwarte na 100% to nie ma co sie ich czepiac. Czujnik temperatury jaki masz ? Ma być niebieski dedykowany do digiego, żadne biale, przerabiane czy inne tego typu historie. Ciekawy jestem jakie masz wtryskiwacze i czy cisnienie na listwie zachowuje się we właściwy sposób. Zapłon ustawiony na lampę jak fabryka dla g60 przewidziala?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
9A na DF1 dziwna sprawa.
mam taki jak powninien byc, nowka. I trzyma parametry. No nie mam pojecia o co chodzi. Panie tonie moj 1 swap , i wiem co jak posprawdzac , jedynie zaplon moze zly , bo w tej chwili jestem na urlopie i lampy w domu nie mam.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.
na ori sofcie jeździ poprawnie z wtryskami zielonymi od PG, jaką wydajnośc mają te z ABFa?
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.
troszke mniej od G60 220ccm cos , ale i tak pownnio to latac, gdzie jest problem?
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
9A na DF1 dziwna sprawa.
Zacznij od zapłonu, bez tego nie ma co dalej sie silić na dobrą diagnozę.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości