9A na DF1 dziwna sprawa.

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

9A na DF1 dziwna sprawa.

Post autor: spawacz » wt sie 09, 2011 21:06

Nie jest to coprawda dzial techniczny ale, dam to tu bo w sumie to sa modyfikacje. Mam taki problem ,robilem kumplowi 9A na gorze ABF , na DF2 dzial prawie normlanie , bo mial taki zakres martwych obrotow ale trwalko to doslownie 1s , pomyslelismy ze df2 to juz troszke starszy ster , a ze trafil sie Digi z G60 taki zalozylem , i zaczely sie problemy, palic -pali norlmanie , obroty trzyma pieknie, ale praktycznie nie reaguje na pedal gazu , kicha w dolot jak wsielkly, max obroty jakie udalo sie wyciagnac to ok 3600 i to wszystko brak mocy, copot na 450ohm ustawiony , czujniki nowe , wszystko ogółem sprawne , pomaga troszke odpiecie map-sens, bo nie kicha az tak mcno , ale dlalej na obroty nie chce wchodzic. Ma ktos moze jakiegos pomysla?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

9A na DF1 dziwna sprawa.

Post autor: TAZ » wt sie 09, 2011 21:14

Jaka pompa paliwa, jakie wtryski, jaki regulator ciśnienia paliwa. Sprawdzałeś jak pompa leje i ile ??



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.

Post autor: spawacz » wt sie 09, 2011 21:25

Taz , jak pisze ze gora ABF to wszystko z ABF, pompa org. k-jet, cisnienie jak najbardziej ok. Wiem ze bez softa bedzie kaleczyl, ale ze az tak. To wszystko latalo na DF2 i bylo ok, wiec i pompa i wtryki daja rade bo nie byly zmieniane. Chyba ze ster jest dupniety...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

sztahu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn paź 11, 2010 20:54

9A na DF1 dziwna sprawa.

Post autor: sztahu » śr sie 10, 2011 12:38

pomoże ktoś?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

9A na DF1 dziwna sprawa.

Post autor: bugalon » śr sie 10, 2011 16:42

Skąd bierzesz podcisnienie do sterownika? Krańcówki przerobileś z df2 na df1 czy zrobiles cos na czuja?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.

Post autor: spawacz » śr sie 10, 2011 19:19

z org. mniejsca przewidzialnego dla ABF, a krancowki sam dorobilem. Ale krancowki nie maja nic do wkrecania sie, bo jak gaz jest w pozycji miedzy 0 a max to it ak sa rozpiete. Dzis dostalem 2 calkiem inny sterwnik, jest to samo co na moim, poprawa jest jak odepnie czujnik ECT , ale to nie roziwaznie, to ze paliwa mu brakuje to wiem, tylko jak zrobic zeby bylo tyle ile byc powninno. Nie ma to jak porady pewnych madrali z tego forum, zaloz zaloz bedzie 100x lepiej niz na df2 ,- nawet bez obrobki softa, tylko EVo i Marek74 mieli racje ze to nie bedzie chcialo jechac.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

9A na DF1 dziwna sprawa.

Post autor: bugalon » śr sie 10, 2011 23:47

Ja jeździlem 9A na digim1 bardzo dlugo i nie mialem wiekszych problemow nawet na oryginalnym sofcie :) Troche przelewal na dole ale wiedzialem ze to wina programu. Mimo to wkrecal sie ladnie do samego konca.

Jeśli krancowki masz rozwarte na 100% to nie ma co sie ich czepiac. Czujnik temperatury jaki masz ? Ma być niebieski dedykowany do digiego, żadne biale, przerabiane czy inne tego typu historie. Ciekawy jestem jakie masz wtryskiwacze i czy cisnienie na listwie zachowuje się we właściwy sposób. Zapłon ustawiony na lampę jak fabryka dla g60 przewidziala?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

9A na DF1 dziwna sprawa.

Post autor: spawacz » czw sie 11, 2011 08:44

mam taki jak powninien byc, nowka. I trzyma parametry. No nie mam pojecia o co chodzi. Panie tonie moj 1 swap , i wiem co jak posprawdzac , jedynie zaplon moze zly , bo w tej chwili jestem na urlopie i lampy w domu nie mam.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.

Post autor: hubos21 » czw sie 11, 2011 10:43

na ori sofcie jeździ poprawnie z wtryskami zielonymi od PG, jaką wydajnośc mają te z ABFa?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.

Post autor: spawacz » pt sie 12, 2011 13:46

troszke mniej od G60 220ccm cos , ale i tak pownnio to latac, gdzie jest problem?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

9A na DF1 dziwna sprawa.

Post autor: bugalon » pn sie 15, 2011 21:39

Zacznij od zapłonu, bez tego nie ma co dalej sie silić na dobrą diagnozę.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości