Jakie 2 komputery? ADL mial tylko jeden sterownik. Hulać to będzie i to bardzo dobrze. Czujnika polozenia walu w ADLu nie ma. W dolocie masz tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego (który jest dość ważny). Poza tym czujnikiem żadnej przepływki nie ma.
Uważaj na to co kupujesz, w cordobach GTI wypuszczali również silniki PL, one miały dwa sterowniki i też były na mechanicznym wtrysku.
9a na osprzęcie adl
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
9a na osprzęcie adl
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
9a na osprzęcie adl
bez sondy bedzie zalewac, sonda musi byc lub zmieniony soft i zestrojone bez sondy na sztywnej mieszance.
9a na walkach z abfa i glowicy po pożadnym portingu poszło na 184km na sterze z ADLa
jakby ktos chciał mam kompa do ADLa i wiazke.
9a na walkach z abfa i glowicy po pożadnym portingu poszło na 184km na sterze z ADLa
jakby ktos chciał mam kompa do ADLa i wiazke.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Re: 9a na osprzęcie adl
z sondą
jakoś będzie jeździć ale będzie miał za ubogo na WOT.
z wałkami 276 jeśli wszystko jest na tip top 190-200km .
jakoś będzie jeździć ale będzie miał za ubogo na WOT.
z wałkami 276 jeśli wszystko jest na tip top 190-200km .
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
9a na osprzęcie adl
a na tym samym tylko DIGI I ile by pierdneło?GTO pisze:9a na walkach z abfa i glowicy po pożadnym portingu poszło na 184km na sterze z ADLa
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9a na osprzęcie adl
bo musisz dać lepszy regulator, jak masz taki na listwie z 1.8 20v to on nie daje rady. Moim zdaniem łatwiej dać zewnetrzny regulator uniwersalny niż kombinowac z pompami. Tym bardziej że w MK II da sie włożyć pompę w zbiornik i 3 barową owszem ale zauważ ze tam nie ma grodzi zapobiegającej przelewaniu paliwa.
A na pompie z 9A przynajmniej zawsze bedziesz miał zapas.
A na pompie z 9A przynajmniej zawsze bedziesz miał zapas.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9a na osprzęcie adl
a od czego manometr na górze? (co prawda polecam go zmienić)
mi narazie nic złego sie nie dzieje co prawda duzo na benzynie nia latam ale jak Ci pojdzie 6 bar na wtryski to myśle ze w moment to ogarniesz.
mi narazie nic złego sie nie dzieje co prawda duzo na benzynie nia latam ale jak Ci pojdzie 6 bar na wtryski to myśle ze w moment to ogarniesz.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości