Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
Witam, nosze sie z zamiarem zmiany głowicy i przy okazji chciałbym ją troche obrobić, myśle o dobrym portingu (ale o tym później) i chciałbym przy okazji doprężyć nieco motornie.
1.Pacjent to 9A na wałkach ABF'a, digi I czy wiecie ile dokładnie zebrać głowicę aby uzyskać takie doprężenie? (chodzi mi ile ma mieć głowica wysokości po planowaniu)
2. czy da się to wogóle tym sposobem (sama głowica) zrobić
3. czy zawory bedą sie klepać po tłokach
4. czy bedzie stukowe aktualnie na obecnej głowicy mam po 14 bar sprężania i z tego co pamiętam wysokość już najniższa dopuszczalna 118,2
1.Pacjent to 9A na wałkach ABF'a, digi I czy wiecie ile dokładnie zebrać głowicę aby uzyskać takie doprężenie? (chodzi mi ile ma mieć głowica wysokości po planowaniu)
2. czy da się to wogóle tym sposobem (sama głowica) zrobić
3. czy zawory bedą sie klepać po tłokach
4. czy bedzie stukowe aktualnie na obecnej głowicy mam po 14 bar sprężania i z tego co pamiętam wysokość już najniższa dopuszczalna 118,2
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
czyli 11.5 nie uzyskam samą głowicą?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
Jak nie jak tak, ale ninimalnie musisz podfrezowac tloki w miejscy wycieca na zawory, na jutro ci sprawdze na silniku ile to konkretnie musisz podciac.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
racja kuźwa strasznie blisko do krawędzi głowicy, ale wiem toffic że samą głowica też sie da bo ludzie juz takie rzeczy robili na tym forum chyba że źle czytam.
Ew. jaki jest minimalny wymiar aby nie trzeba było frezować tłoków?
Ew. jaki jest minimalny wymiar aby nie trzeba było frezować tłoków?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
dobra diametralnie nie bede tego robił bo jednak boje sie stukowego
plan jest taki żeby zjechać do minmalnego 118,1 + uszczelka z abf'a metalowa co wy na to?
plan jest taki żeby zjechać do minmalnego 118,1 + uszczelka z abf'a metalowa co wy na to?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
ta uszczelka z ABFa czymś się różni? tak tylko pytam bo ostatnio zmieniałem głowice w ACE i założyłem uszczelke metalową Erlinga z ABFa
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
różni sie gruboscią, bo jest 0.10mm ciensza ale to sa chyba wymiary przed sprasowaniem wiec jak po to nie wiem.
i coś mi się wydaje ze wieksze kompresje wytrzymuje.
najlepiej bakby sie znawca wypowiedział
i coś mi się wydaje ze wieksze kompresje wytrzymuje.
najlepiej bakby sie znawca wypowiedział
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
tak mnie wyszlo ze 9A na 11.5:1 by trzeba bylo podciac o jakies 0.8mm - 0.9mm i lekko tloki w wycieciach podciac ale to doslownie lizniencie.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
jak Ci to wyszło?
też słyszałem od podcięciu 1mm ale powiedz z jakiego wymiaru bo to najważniejsze??
nie wiadomo ile razy była głowica brana przed tobą zaużmy. Ja moge tylko sie posiłkować wymiarem fabrycznym i minimalnym
też słyszałem od podcięciu 1mm ale powiedz z jakiego wymiaru bo to najważniejsze??
nie wiadomo ile razy była głowica brana przed tobą zaużmy. Ja moge tylko sie posiłkować wymiarem fabrycznym i minimalnym
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
nie wiem jaki wymiar bo to na aucie sprawdzalem z zakrecona glowica, pozalewalem olejem i juz wszstko wiem, szkoda ze ty tak nie zrobiles ;/ , przed sciagnieciem to bys wiedzial ile, ale licza ze ktos z 1 raz uszczlke wymienil , planowal glowice , jako ze 16 i wieksze obciazenia to 0.2max 0.3 scial, wiec 0.8 by ja teraz skrobnal, jak ci wyjdzie na zdrowim silniku z 16 bar to masz 11 z malym haczkiem .
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
teraz mam 14 bar i już sie boje o stukowe
ale chyba zapodam samą uszczelkę z abf'a bo z głowica rożnie może być tym bardziej że chce ja portingować a poźniej podnieść wymiar juz trudno
jak to z olejem zrobiłeś?
ale chyba zapodam samą uszczelkę z abf'a bo z głowica rożnie może być tym bardziej że chce ja portingować a poźniej podnieść wymiar juz trudno
jak to z olejem zrobiłeś?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Doprężenie silnika na 11.5:1 jak uzyskać
DMP+olej .GMP + olej . proporcja i juz wszystko wiesz, olej wlewasz tak zeby sie pokazal w dziurce na swiece.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości