Problem z rozruchem silnika 1.8 16V PL

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

muchacc86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw paź 29, 2009 19:03
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

Problem z rozruchem silnika 1.8 16V PL

Post autor: muchacc86 » czw cze 30, 2011 22:34

Witam :)

Mam takie pytanko co do odpalania silnika , auto ma gaz ale żeby ostudzić fanatyków problemów gazu to z góry zapewniam że przed założeniem gazu też tak było :) więc co sprawdzałem to od modułu po świece wszystko dobre,wtryski,nastawnik ciśnienia paliwa dobry ,czujnik zimnego rozruchu sprawny wtrysk 5 podaje paliwo ostro tzn normalnie rozpyla-nie leje.
,czujniki temp. silnika sprawny nawet mam na podmianę 3 jeszcze :P i tak samo jest :) akumulator sprawny auto równiutko chodzi na PB i na LPG BLOs tylko jest ten pierwszy moment zapalania a dokładnie chodzi o to że raz jak się zapala to można kręcić z 10-15 sek i może wtedy odpali ale z powrotem przekręcę stacyjkę i ponownie próbuje i auto pali jak żyleta i potem jest dobrze ale jak auto znów postoi kilka godz to ten niby problem znów powstaje długo trzeba kręcić i wyłączyć i znów odpala a jak weźmie się kilka razy przekręci stacyjkę na zapłon i wyłączy tak z 5 razy to pali.aha klapa spiętrzająca jest prosta i mam drugi na podmianę przepływomierz wiec wszystko niby sprawne ale nie pali jak potrzeba , aparat zapłonowy jest dobrze ustawiony i rozrząd również
Moje przepuszczenia to są takie że pompa może siadać a dokładnie zawór zwrotny w pompie czy może to być ? :)

dziękuje za odp. i pozdrawiam :)



muchacc86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw paź 29, 2009 19:03
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

Re: Problem z rozruchem silnika 1.8 16V PL

Post autor: muchacc86 » pt lip 01, 2011 23:15

auto zrobione tzn. przyczyna znaleziona a okazała się przepływka ale nie pogięta tylko zbyt duży był skok klapy spiętrzającej do momentu zapalania auta :okej: czyli mała regulacja przepływki i auto pali z pół obrotu :okej: a kiedyś trzeba było kręcić i kręcić albo zakręcić puścić i znów a wtedy palił :) a skąd wiedziałem ? hmmm... :bajer: po prostu w w obudowie przepływomierza mam otwór zrobiony i palca sobie włożyłem i naciskałem na klapę tzn ten odważnik :P i okazał się zbyt duży luz :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość