Cześć
Mam taki temat dotyczy coprawda 2.0 16V w Audi czyli ACE ale właśnie założyłem głowice z wałkami z 9a, wszystko poskładane auto odpalone ale teraz jeszcze kwestia zapłonu, użytkuje to auto 4 lata, większoś rzeczy robie sam ale za ustawianie zapłonu się nie brałem, przykręcałem aparat zapłonowy na oko bo tam są po dwie śrubki w pionie więc są dwie możliwości przykręcenia + regulacja, na gazie auto jeździ,wszystko jest ok, na PB, jak chce szybko ruszyć to zazwyczaj zgaśnie a na postoju jak jest już rozgrzany i dodam lekko gazu to obroty pdoskoczą na ok 1400 i chwile auto ma takie oborty po czym spada w okolice 900obr, czy to jest objaw za bardzo przyspieszonego zapłonu i jak najlepiej to ustawić tak na szybko, auto na poprzedniej glowicy mimo, że była już padakowata lepiej zapalało
2.0 16V - zapłon
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
Re: 2.0 16V - zapłon
Czy w KE-Motronicu przy ustawianiu zapłonu trzeba zablokować sterownik? Czy ustawić na wolnych kreske na zamachowym na ostrej krawędzi? czy przy wyższych obortach?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość