Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A
żeby główne zmienić to musiałbyś zmienić cały wałek atakujący bo zębatka która "atakuje" dyfer jest nacięta na wałku a nie jest częscią oddzielną, chyba że się mylę to niech mnie ktoś z błędu wyprowadzi. natomiast od czego byś chciał dłuższą "szóstkę" podebrać. tutaj już nie mamy skąd wziąć piąty byeg można by było podebrać np od ASD ale wtedy piątkę mieli byśmy dłuższą niż szóstkę
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A
Zawsze można do GQL /GXV / JCK lub JYH przełożyć zębatki z FYG / GQN lub JCM i będziesz miał długa skrzynie 6cio biegową. A z pozostałych części będzie bardzo krótka skrzynia
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A
nie bardzo Cię rozumiem.
najdłuższe przełożenie główne jest między innymi w GQN 3,647 a przełożenie piątego biegu 0,725. teraz mnożąć jedno przez drugie otrzymujemy 2.64 co stanowi dość duże przełożenie a więc dość krótką skrzynię. w sumie taka skrzynia jak GQN by mi pasowała z tym że do pełni szczęścia bym chciał tylko szóstkę o długości chociaż piątki w ASD lub minimalnie dłuższej ale nie wiele.
i takie coś by mnie najbardziej urządzało. dałoby się jechać szybko i ekonomicznie jednocześnie ale w razie sprintu a pod świateł mamy pierwsze cztery lub pięć krótkich przełożeń a ostatni bieg służyłby tylkko do spokojnego się przemieszczania ze względu na obciążenia na sprzęgle jak byśmy chciali poszaleć na szóstym biegu.
najdłuższe przełożenie główne jest między innymi w GQN 3,647 a przełożenie piątego biegu 0,725. teraz mnożąć jedno przez drugie otrzymujemy 2.64 co stanowi dość duże przełożenie a więc dość krótką skrzynię. w sumie taka skrzynia jak GQN by mi pasowała z tym że do pełni szczęścia bym chciał tylko szóstkę o długości chociaż piątki w ASD lub minimalnie dłuższej ale nie wiele.
i takie coś by mnie najbardziej urządzało. dałoby się jechać szybko i ekonomicznie jednocześnie ale w razie sprintu a pod świateł mamy pierwsze cztery lub pięć krótkich przełożeń a ostatni bieg służyłby tylkko do spokojnego się przemieszczania ze względu na obciążenia na sprzęgle jak byśmy chciali poszaleć na szóstym biegu.
Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A
A te przełożenia główne w liście to nie powinny być 2 podane, dla 1-4 biegu i dla 5-6?
Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A
Te skrzynie mają jedno przełożenie główne, dobrze jest1 6 D pisze:A te przełożenia główne w liście to nie powinny być 2 podane, dla 1-4 biegu i dla 5-6?
Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A
To czemu tu dwa podają:
http://www.dieselschrauber.de/GKB.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No i w ETKA też główne przełożenie jak jest to podają przy 6b opis np 69/20/25 a przy 5b podają 69/20 dla przykładu.
http://www.dieselschrauber.de/GKB.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No i w ETKA też główne przełożenie jak jest to podają przy 6b opis np 69/20/25 a przy 5b podają 69/20 dla przykładu.
Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A
Mylisz kolego rodzaje skrzyń, tych 6biegowych są 2 rodzaje1 6 D pisze:To czemu tu dwa podają:
http://www.dieselschrauber.de/GKB.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No i w ETKA też główne przełożenie jak jest to podają przy 6b opis np 69/20/25 a przy 5b podają 69/20 dla przykładu.
Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A
są 02M i 02S
1 6 D, Ty myślisz o tych pierwszych pochodzących z golfów Mk4
1 6 D, Ty myślisz o tych pierwszych pochodzących z golfów Mk4
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A
Jest jeszcze 02Q nowsza wersja 02M ... ma inną obudowę zewnętrzną, m.in. inne (gorsze) osadzenie łożyska, które trzeba wymieniać już po 150tys.km.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw mar 10, 2011 23:42
- Lokalizacja: Częstochowa/Włoszczowa
Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A
A żeby mieć zębatkę do prędkościomierza to nie można wymienić w dyferencjale z 02A zębatki na tą z 6b by zęby pasowały do wałka nowego a została zebatka?
W ogóle patrzę w ETKA i dyfer (numer z ETKA: 02J409021AQ) dla takiej skrzynie GQM która ma 6 biegów jest wspólny ze skrzynią 5 biegową z mk4. I ten dyfer na rysunku w ETKA dla mk4 ma zębatkę dokładaną(numer z ETKA: 02A409187B). Ktoś może miał styczność z taką skrzynią rozebraną?
W ogóle patrzę w ETKA i dyfer (numer z ETKA: 02J409021AQ) dla takiej skrzynie GQM która ma 6 biegów jest wspólny ze skrzynią 5 biegową z mk4. I ten dyfer na rysunku w ETKA dla mk4 ma zębatkę dokładaną(numer z ETKA: 02A409187B). Ktoś może miał styczność z taką skrzynią rozebraną?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości