1.8 KR K-jet
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8 KR K-jet
Siema, mam problem z odpaleniem kr z k-jetem,
Iskra - jest
paliwo - jest [pod dobrym cisnieniem]
cisnienie sprezania - 11, 11, 12, 12
rozrząd dobrze ustawiony....
krecic, kreci dobrze.. raz na jakis czas pyrknie ale nic więcej.
Gdzie szukac? co moze byc nie tak ?
Iskra - jest
paliwo - jest [pod dobrym cisnieniem]
cisnienie sprezania - 11, 11, 12, 12
rozrząd dobrze ustawiony....
krecic, kreci dobrze.. raz na jakis czas pyrknie ale nic więcej.
Gdzie szukac? co moze byc nie tak ?
[center][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/1421933/img/others./1.jpg[/img][/center]
1.8 KR K-jet
Zalej go bezposrednio paliwem w kolektor ssacy Czyli sciagni ta gume od kolektora ssacego otworz przepustnice i wstrzykni paliwo i odpalaj jak odpali na ta chwile ile paliwa mu wstrzyknoles to cos masz z paliwem wtryski rozdzielacz itp
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
1.8 KR K-jet
A klapa spiętrzająca przepływomierza nie blokuje Ci sie czasem?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
1.8 KR K-jet
może jeszcze rozruchowy niedomaga
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
1.8 KR K-jet
Odpalił...
ospali, podciagnie do 2 tys obrotow - gasnie
odpali, potrzymam noge na gazie to chodzi jako tako..
rozruchowy daje bardzo ładna mgiełke.
aparat zaplonowy na maxa przekrecony w strone sciany grodziowej.
ospali, podciagnie do 2 tys obrotow - gasnie
odpali, potrzymam noge na gazie to chodzi jako tako..
rozruchowy daje bardzo ładna mgiełke.
aparat zaplonowy na maxa przekrecony w strone sciany grodziowej.
[center][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/1421933/img/others./1.jpg[/img][/center]
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- Pinczek
- Grupa Świętokrzyska
- Posty: 279
- Rejestracja: pn lut 15, 2010 21:26
- Lokalizacja: Okolice Kielc
- Kontakt:
1.8 KR K-jet
skoro odpala to weź i jak odpali spróbuj troszke aparatem pokrecic poszukaj w ktorym miejscu bd najlepiej, Sprawdz czujnik kopulke palec swiece i przeoody bo na wysokich obrotach moze miec gdzies przebicie albo swieca gubi iskre
1.8 KR K-jet
Swiece nowe, jeżeli nawet troszke przestawie aparat zaplonowy, auto nie chce zagadac,
jutro posprawdzam czy dolot szczelny w 100% bo ponoc k-jet nie lubi lewego powietrza.
Pompa paliwa dobra [nowa], daje dobre cisnienie.
jutro posprawdzam czy dolot szczelny w 100% bo ponoc k-jet nie lubi lewego powietrza.
Pompa paliwa dobra [nowa], daje dobre cisnienie.
[center][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/1421933/img/others./1.jpg[/img][/center]
- Pinczek
- Grupa Świętokrzyska
- Posty: 279
- Rejestracja: pn lut 15, 2010 21:26
- Lokalizacja: Okolice Kielc
- Kontakt:
1.8 KR K-jet
tak sprawdz dolot i K-jest ie lubi krecenia ze krecisz go a on nie odpala to bardzo szybko go zalewa i pupa , to odpal go i w trakcie odpalonego silnika probuj przekrecic aparatem zaplonowym
1.8 KR K-jet
Mozna powiedziec że sprawa sie rozwiązała.. auto chodzi samo na wolnych obrotach
droga dedukcji doszedlem co bylo nie tak
po ustawieniu dobrze rozrzadu zaczalem podlaczac wszsystko po kolei, przedtem nie bylo podlaczone podcisnienie z kolektora do serwa ham. skad szlo do kompa.. i mysle ze to bylo bezposrednia przyczyną.
" onclick="window.open(this.href);return false;
droga dedukcji doszedlem co bylo nie tak
po ustawieniu dobrze rozrzadu zaczalem podlaczac wszsystko po kolei, przedtem nie bylo podlaczone podcisnienie z kolektora do serwa ham. skad szlo do kompa.. i mysle ze to bylo bezposrednia przyczyną.
" onclick="window.open(this.href);return false;
[center][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/1421933/img/others./1.jpg[/img][/center]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości