Swap RP=>9A po 8.89-Co brać z dawcy?

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap RP=>9A po 8.89-Co brać z dawcy?

Post autor: Michał_1977 » pn lut 14, 2011 22:49

marianmk2, w benzynach mocny nie jestem,ale w tym przypadku wiem,że będziesz potrzebował skrzyni biegów z tego Passata (co prawda pytasz o elektrykę,ale może przyda się moja rada,chyba,że wiesz :-) ).
W Twoim wózku siedzi skrzynka 020 ze sprzęgłem 210mm,bo RP ma zaledwie 90KM,a silnik 9A ma blisko 140KM i jest sprzężony ze skrzynią 02A sprzęgłem 228mm.
Oczywiście możesz przełożyć swoje sprzęgło do 9A i złożyć z tą skrzynią którą masz,ale długo nie pojeździsz...
Do skrzyni 02A potrzebujesz dodatkowo wybierak z linkami,hydraulikę sprzęgła z pedałami,zbiorniczek na płyn hamulcowy z wyjściem dla sprzęgła itd.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Swap RP=>9A po 8.89-Co brać z dawcy?

Post autor: herbiasty » wt lut 15, 2011 23:08

tez latam na 020 przy ABFie, skrzynia ACD czyli to samo co AUG czy 2Y tylko jescze ciut dluzsza piatka niz AUG..
fakt upalacz nie jestem i jezdze spokojnie ale czasem zdaza sie gdzies przycisnac 1.odcinka 2 odcinak i strzaly ze sprzegla.. po 8k km ani sprzeglo (SACHS) ani skrzynia nie wykazuja oznak nadwyrezenia :pub:


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Swap RP=>9A po 8.89-Co brać z dawcy?

Post autor: bugalon » pt lut 18, 2011 10:30

Skrzynie 020 i sprzęgła 210 spokojnie radzą sobie z wolnossącymi 16V. Tu nie ma lawinowo narastającego momentu obrotowego jak w dieslu który takowe sprzęgło musi przenieść.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Swap RP=>9A po 8.89-Co brać z dawcy?

Post autor: jeryk10 » pt lut 18, 2011 22:33

Ta w baku nawet musi zostac


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 2 gości