też tak miałem, wane abyś wiedział jak imasz skład bogato czy ubogo?Blancik pisze:U mnie zalewało bo zamienione były kable przy wtyczce do copota..Na wolnych kulał, jakby na 3 gary, na wysokich coś tam jechał....
W FAQ o digi masz schematy el.
9A na Digi 1 - kilka pytań
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: 9A na Digi 1 - kilka pytań
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Re: 9A na Digi 1 - kilka pytań
To do mnie? Nie wiem jaki, silnik aktualnie stoi rozkręcony czekam na głowe z planowania i składam.Marszall pisze:też tak miałem, wane abyś wiedział jak imasz skład bogato czy ubogo?Blancik pisze:U mnie zalewało bo zamienione były kable przy wtyczce do copota..Na wolnych kulał, jakby na 3 gary, na wysokich coś tam jechał....
W FAQ o digi masz schematy el.
AFR nie mierzyłem, musze kupić jakiś wskaźnik albo sam sobie polutować
9A na Digi 1 - kilka pytań
Dzisiaj z pomocą kolegi qbejs-a przepatrzyliśmy wszystko co się tylko dało i ....nic.
Sprawdzaliśmy na oryginalnym programie G60 jak i programie robionym pod 16v na żadnym nie da się ustawić prawidłowo wolnych obrotów.
Czujnik temp sprawny, copot sprawny, podciśnienia sprawdzone rozrząd sprawdzony zapłon zmieniany na milion kombinacji i ... nic.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Sprawdzaliśmy na oryginalnym programie G60 jak i programie robionym pod 16v na żadnym nie da się ustawić prawidłowo wolnych obrotów.
Czujnik temp sprawny, copot sprawny, podciśnienia sprawdzone rozrząd sprawdzony zapłon zmieniany na milion kombinacji i ... nic.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
9A na Digi 1 - kilka pytań
Generalnie to normalnie amba tam się wkradła
Sprawdzone :
Sprawdzone :
- - Rozrząd
- Podciśnienia
- Program
- Masy
- Copot
- "Niebieski" oraz wiązka do niego
- Przepustnica (switche)
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
9A na Digi 1 - kilka pytań
Graty podmieniacie ale czy sprawdzaliście wiązke (może to głupie pytanie ale nikt o tym nie wspomniał)
tak jak pisałem ja np. nie miałem dokładnego schematu i podłaczyłem Copot tak, że mi cały czas podawał 1.7 kOhm'a jako wartosc z potencjometru a z czujnika temp było 600 ohm. Efekt taki że na wolnych obrotach miał ostro za ubogo a pod pełnym obciązeniem szedł bardzo dobrze
tak jak pisałem ja np. nie miałem dokładnego schematu i podłaczyłem Copot tak, że mi cały czas podawał 1.7 kOhm'a jako wartosc z potencjometru a z czujnika temp było 600 ohm. Efekt taki że na wolnych obrotach miał ostro za ubogo a pod pełnym obciązeniem szedł bardzo dobrze
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9A na Digi 1 - kilka pytań
Marszall, a na ile masz ustawiony copot? Mierzymy dwa skrajne piny, racja?
9A na Digi 1 - kilka pytań
tak 1 i 3 ja mam 600 ale to zalezy od softu.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
9A na Digi 1 - kilka pytań
Wiązka sprawdzona jeżeli chodzi o kluczowe rzeczy na tyle na ile pozwalała komora i miejsce gdzie działaliśmy. Co do softu to przeważnie 600Ohm jest ok, ale są softy i takie co wymagają 2k Ohm
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
9A na Digi 1 - kilka pytań
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły, wiązka, ECU, czujniki, cewka, i wszystko co tylko mogłem zmieniłem albo sprawdziłem.
Czy słabe świece mogą powodować podobne efekty do zalanego silnika....?
Czy słabe świece mogą powodować podobne efekty do zalanego silnika....?
9A na Digi 1 - kilka pytań
mam pytania a nie chce już zakładać nastepnego wątku na 2 odpowiedzi a jest na temat, chodzi mi o niebieski czujnik temp bo są z różnymi nr czy to musi być jakiś konkrestny nr czy obojętnie byle niebieski? może ktoś ma pod ręką nr tego z PG? druga sprawa jaki regualator ciśnienia przy zielonych wtryskach 3, 3.5, 4 bar?
9A na Digi 1 - kilka pytań
hubos21, Każdy niebieski VWjowski jest taki sam, ma taki sam numerek....
Ja przy szarych wtryskach seryjnie na listwie PG miałem 3bar regulator, do 16V też wsadziłem 3bar i jest ok.
Dwóm znajomym stawiałem 16V na DF1 na zielonych wtryskach, też wsadzałem im regulatory 3bar i wszystko śmiga OK.
Ja przy szarych wtryskach seryjnie na listwie PG miałem 3bar regulator, do 16V też wsadziłem 3bar i jest ok.
Dwóm znajomym stawiałem 16V na DF1 na zielonych wtryskach, też wsadzałem im regulatory 3bar i wszystko śmiga OK.
9A na Digi 1 - kilka pytań
Pany a regulator na listwie daje te 3 bary czy przebije na wiecej? Bo w ke-motronicu dosyc duże ciśnienie idzie na wtrysk
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9A na Digi 1 - kilka pytań
jeszcze jedna sprawa, czy trzeba wkładać króciec z niebieskim czujnikiem, bo patrząc na charakterystyke białego jest taka sama a mam nowy ori założony?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości