9A na Digi 1 - kilka pytań
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
9A na Digi 1 - kilka pytań
Witam, chciałbym sie spytać co sie stanie jak nie zmienię softa w ecu od pg? Silnik będzie stabilnie na tych mapach pracował ?
p.s
czy jest sens wymiany mechanicznego wtrysku (o dziwo sprawnego ) na digi ?
p.s
czy jest sens wymiany mechanicznego wtrysku (o dziwo sprawnego ) na digi ?
9A na Digi 1 - kilka pytań
jeździł bedzie ale np w moim przypadku dostawał dużo stukowego spalania wiec ciskanie takiego zestawu jest raczej niebezpieczne. Dopiero po sofcie pod 16v auto ożyło.
U mnie tez mechaniczny wtrysk pracował bez zarzutu ale chciałem poprzez digi troche jeszcze wykrzesać i udało się
U mnie tez mechaniczny wtrysk pracował bez zarzutu ale chciałem poprzez digi troche jeszcze wykrzesać i udało się
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
9A na Digi 1 - kilka pytań
U mnie było z kolei ok na sofcie od PG, tzn nie było stuków. Natomiast AFR jest dupiate, korekcja softu w Digi to teraz nie jakaś kosmiczna kasa np. Toffic się tego może podjąć I popieram go po całości jak masz sprawnego mechanika i nie planujesz softu to daj sobie spokój.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
9A na Digi 1 - kilka pytań
Witam ponownie. Założyłem dzisiaj zestawik kupiony od chłopaka z vwzone (remap ecu wykonał kolega GTO) . Wszystko ładnie pięknie pracuje na lpg. Na pb zauważyłem mały problem : przy dodawaniu gwałtownym gazu coś jak by na początku stukało ( jedno stuknięcie metaliczne góra dwa) i ustaje. Co to może być ? Z tego co wyczytałem to spalanie stukowe. Jak temu można zaradzić ?
9A na Digi 1 - kilka pytań
Może zapłon źle ustawiony?
defacto u mnie też takie cos występuje ale tylko przy gwałtownym wcisnieciu z wolnych obrotów
zastanawiam się czy to nie ma związku z dużym stopniem spręzania jednostki 9A
PS. benzyna tylko 98 oczywiście
defacto u mnie też takie cos występuje ale tylko przy gwałtownym wcisnieciu z wolnych obrotów
zastanawiam się czy to nie ma związku z dużym stopniem spręzania jednostki 9A
PS. benzyna tylko 98 oczywiście
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9A na Digi 1 - kilka pytań
Zapon 6 st.
Dokładnie tak, występuje to tylko na przegazowce z wolnych obr
Zalałem 7L 95 a pozniej dolałem 10 V-power racing shella
Dokładnie tak, występuje to tylko na przegazowce z wolnych obr
Zalałem 7L 95 a pozniej dolałem 10 V-power racing shella
9A na Digi 1 - kilka pytań
musisz na samym 98 zobaczyc czyli to wyjeździć i samej 98 albo v powera zalać.
u mnie to sie też moze wiązać ze słabą jakością paliwa ,bo na jednym orlenie zatankuje 98 i jest ok a na drugim zaleje i auto nie che jechać.
Moze tak być że przydałby sie remap z uwzglednieniem stuków, soft nawet jak robiony prze najlepszego tunera to pod inny silnik a w Twoim (jak i pewnie moim) moze wystepowac silniej spalanie stukowe (np. przez większą kompresje)
u mnie to sie też moze wiązać ze słabą jakością paliwa ,bo na jednym orlenie zatankuje 98 i jest ok a na drugim zaleje i auto nie che jechać.
Moze tak być że przydałby sie remap z uwzglednieniem stuków, soft nawet jak robiony prze najlepszego tunera to pod inny silnik a w Twoim (jak i pewnie moim) moze wystepowac silniej spalanie stukowe (np. przez większą kompresje)
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9A na Digi 1 - kilka pytań
Soft moze byc winowajcą, ale powiedz dlaczego tylko przy gwałtownym dodaniu gazu i z wolnych obrotówto słychać??
ja widze dwie przyczyny albo nie słychać tego w gornych partiach obrotów albo wystepuje to nie wiedzieć czemu tylko na niskich (nie groźne) być może dlatego że komp nie zdąży przestawic zapłonu
ja widze dwie przyczyny albo nie słychać tego w gornych partiach obrotów albo wystepuje to nie wiedzieć czemu tylko na niskich (nie groźne) być może dlatego że komp nie zdąży przestawic zapłonu
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9A na Digi 1 - kilka pytań
Słychać przy gwałtownym dodaniu gazu bo korekcje zapłonu pewnie są z Ew. klasyczny Digi-lag się pojawia
Ale to tylko domysły, trzeba by to sprawdzić dokładniej co i jak
Ale to tylko domysły, trzeba by to sprawdzić dokładniej co i jak
9A na Digi 1 - kilka pytań
Brak płynnego przejścia przy dodawaniu gazu, "dziura" w przyśpieszaniu, widoczny zwłaszcza przy małych i średnich RPM oraz pierwszych 2-3 biegach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości