Wał korbowy z 9A do 2E - różnice

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adanio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob lut 06, 2010 17:45
Lokalizacja: LUB (prawie Lublin)
Kontakt:

Wał korbowy z 9A do 2E - różnice

Post autor: Adanio » sob sty 15, 2011 03:35

Panowie,mam taki problem: w 2E zdechła panewka i wał niestety na tym czopie ma 0,2mm ubytku, a mam nominalny wał z 9A w zapasie w ładnym stanie. Wiem że średnice czopów są te same ale niestety podejrzewam że wały moga się różnić wykorbieniem. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć info czy w ogóle, a jesli tak to jak bardzo - ma ktos takie dane? Moze ktoś takie coś próbował złożyć - jest szansa na to ze bedzie toto chodziło? Jutro albo w poniedzialek zamierzam wyrwać wał z tego 2E na wolnośc to porównam empirycznie ale każde info cenne, bo jak lipa z tego to nie marnuję na to czasu tylko poświęcę weekend na szukanie drugiego 2E :)




EDIT: Dobra znalazłem : Jakby ktoś potrzebował to skok tłoka w 2E, 9A, AGG, ABF to 92,8mm więc teoretycznie wymieniając sam wał wszystko powinno grać ale i tak to pomierzę 3 razy jak go wyjmę :P



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wał korbowy z 9A do 2E - różnice

Post autor: toffic » sob sty 15, 2011 21:20

Pasuje zamiennie bez problemu między 2E a 9A



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości