16V kr
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
16V kr
gdy jest zimny np. rano zapali i zgasnie i tak pare razy az dodam gazu ,potem gdy jest juz cieply to obroty mu zaczynaja falowac i jak dodam gazu to zchodzi z obrotow i gasnie nowe kable i swiece co robic
16V kr
Wtrysk mechaniczny zapewne? standardowe problemy..mam podobnie...później obroty mi stoją np na 2000 i trzyma zgasze zapale i mam 1000.. czasem zejdzie do 800.. szkoda słów..
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
16V kr
sylwo7, pierwsze do sprawdzenia to szczelny dolot i podcisnienia, musi byc elegancko, potem obstawialbym regulator termiczny albo wtryskiwacz rozruchowy zreszta bylo juz na forum
ja mialem podobny problem, ze zapalal z trudem, chodzil 5sek i gasl, gaz nic nie dawal bo nawet jak trzymalem na obrotach to i tak pozniej gasl. 2 razy tak odpalilem, za 3razem juz byl zalany. Okazalo sie ze mialem nie wpieta rurke do dolotu i przez to tak wariowal
ja mialem podobny problem, ze zapalal z trudem, chodzil 5sek i gasl, gaz nic nie dawal bo nawet jak trzymalem na obrotach to i tak pozniej gasl. 2 razy tak odpalilem, za 3razem juz byl zalany. Okazalo sie ze mialem nie wpieta rurke do dolotu i przez to tak wariowal
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości