16V kr

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sylwo7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 18:34
Lokalizacja: Goleszow

16V kr

Post autor: sylwo7 » czw sty 13, 2011 18:28

gdy jest zimny np. rano zapali i zgasnie i tak pare razy az dodam gazu ,potem gdy jest juz cieply to obroty mu zaczynaja falowac i jak dodam gazu to zchodzi z obrotow i gasnie nowe kable i swiece co robic :(



Awatar użytkownika
sebas1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 12:58
Lokalizacja: Vag Formacja

16V kr

Post autor: sebas1 » czw sty 13, 2011 18:41

Wtrysk mechaniczny zapewne? standardowe problemy..mam podobnie...później obroty mi stoją np na 2000 i trzyma zgasze zapale i mam 1000.. czasem zejdzie do 800.. szkoda słów..:(


ex: MK2 GTI 16v BBS RM

obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183

sylwo7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 18:34
Lokalizacja: Goleszow

16V kr

Post autor: sylwo7 » czw sty 13, 2011 19:29

nie mam gazu wogole tylko benzyna :(



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

16V kr

Post autor: jarekkoval » pt sty 14, 2011 13:33

sylwo7, pierwsze do sprawdzenia to szczelny dolot i podcisnienia, musi byc elegancko, potem obstawialbym regulator termiczny albo wtryskiwacz rozruchowy zreszta bylo juz na forum
ja mialem podobny problem, ze zapalal z trudem, chodzil 5sek i gasl, gaz nic nie dawal bo nawet jak trzymalem na obrotach to i tak pozniej gasl. 2 razy tak odpalilem, za 3razem juz byl zalany. Okazalo sie ze mialem nie wpieta rurke do dolotu i przez to tak wariowal



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości