Jest sporo tematów o swapach ABF'a ale nie z takiego silnika a jest to xflow 1.6 8v AEK 101km i nie wiem czy jest wszystko tak samo jak z zwykłym 8v
Szykuje się do takiego swapu kupiłem już silnik z osprzętem mam zamiar posadzić go na skrzynie z 1.6 o oznaczeniu CJF .
Chciałbym sie dowiedzieć :
-Jak autko moze jexdzic na takiej skrzyni
-czy będą problemy z ocieraniem wodzika o kolektor
-Pompa paliwa moze zostac z 1.6 czy trzeba ABF'owa
-czy pominąłem jeszcze jakis problem ?
Z góry dzięki za odpowiedz Pozdrawiam
Swap Mk3 1.6 8v ->2.0 16v
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap Mk3 1.6 8v ->2.0 16v
MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Swap Mk3 1.6 8v ->2.0 16v
O ile pamietam to ten motor wyglada jak 1.8 - a nie jak pozostale 1.4/1.6 wiec teoretycznie skrzynka spasi - tylko czy wejdzie w to sprzeglo 210mm?Miłek pisze:Jest sporo tematów o swapach ABF'a ale nie z takiego silnika a jest to xflow 1.6 8v AEK 101km
Beda. Ale mala przerobka i regulacja mechanizmu i wszystko dzialaMiłek pisze:-czy będą problemy z ocieraniem wodzika o kolektor
Swap Mk3 1.6 8v ->2.0 16v
Storm ale o których 1.8 mowa ??
na mój gust to skrzynia cjf rózni sie od tej z 1.8 montażem
Skrzynia z 1.8
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-vw-go ... 04060.html" onclick="window.open(this.href);return false;
z 1.6 CJF
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-vw-se ... 90882.html" onclick="window.open(this.href);return false;
na mój gust to skrzynia cjf rózni sie od tej z 1.8 montażem
Skrzynia z 1.8
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-vw-go ... 04060.html" onclick="window.open(this.href);return false;
z 1.6 CJF
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-vw-se ... 90882.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Swap Mk3 1.6 8v ->2.0 16v
skrzynia jeśli ma taki dzwon jak w 1,6 SR z G4 to nie spasuje (inne rozstawy śrub), wodzik to małe piwo, to nie Golf 1 czy Sirocco, pompa musi zapewnić 3bar pod pełnym obciążeniem (twoja jak jest zdrowa da rade), do listy dopisz jeszcze chłodnice i cały wydech i można robić SWAP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość