Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- CZIKOS
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
- Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
- Kontakt:
Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników
Witam swapuje ABF do Mk2, czy może ktoś mi podrzucić jak powinny być podłączone przewody w skrzynce bezpieczników do styków 30,30B i Z1??
Mam podłączony Y/03 (+ z akku) ,ale on podaje tylko zasilanie na Y/04 i 30.
Byłym wdzięczny za jakies foto lub opis skąd powinno się brać zasilanie na Z1 i wyjście 30B.
Edit:
Czy zasilanie wtrysków (Z1) powinno się pojawić po załączeniu przekaźnika pompy paliwa??
czy może powinienem dać mostek (mam taki plastikowy który pasuje w to miejsce) pomiedzy 30 i 30B??
Wydaje mi się ,że to dałoby zasilanie na zacisk 30 przekaźnika pompy paliwa. Bo przy podłączeniu tylko Y/03 przekaźnik załączał się ale pompa nie pracowała.
Nie mam jak tego sprawdzić aktualnie wiec tak rozmyślam.
Pozdr
Mam podłączony Y/03 (+ z akku) ,ale on podaje tylko zasilanie na Y/04 i 30.
Byłym wdzięczny za jakies foto lub opis skąd powinno się brać zasilanie na Z1 i wyjście 30B.
Edit:
Czy zasilanie wtrysków (Z1) powinno się pojawić po załączeniu przekaźnika pompy paliwa??
czy może powinienem dać mostek (mam taki plastikowy który pasuje w to miejsce) pomiedzy 30 i 30B??
Wydaje mi się ,że to dałoby zasilanie na zacisk 30 przekaźnika pompy paliwa. Bo przy podłączeniu tylko Y/03 przekaźnik załączał się ale pompa nie pracowała.
Nie mam jak tego sprawdzić aktualnie wiec tak rozmyślam.
Pozdr
Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników
Z tego co pamietam to Z1 nie jest stykiem na zasilanie wtryskow Zasilanie wtryskow musisz znalez w kostce F,G1,G2 to sa kostki ktore steryja prace silnika i tam szykaj napiecia na wtryski Co do pompy to szukaj zasilania w kostkach K,L,M to sa kostki od istalacji ktora idzie do tylu auta Kolor kabla zasilajacego pompe to POMARANCZOWO ZOLTY Ogolnie podaj napiecie na zacis 30 przekaznika pompy i zobaczysz na ktorym styku pojawi sie napiecie z tylu skrzynki bezpiecznikowej jak to wyczaisz to podlacz tam plus od akumulatora
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- CZIKOS
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
- Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
- Kontakt:
Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników
Wtyk do wtrysków w ABF przy kolektorze ma 5 wejść. Wtyczka ma 1 grubszy kabel o kolorze czerwonym i jest on zakończony końcowką pasującą do wejścia Z1 i 4 inne przewody które są połączone z ECU na pinie 2 i 24,25,26 o ile nie pomyliłem numerków. A w rozpisce CE2 istnieje on jako Injector Power, wg. schematu zasilanie tego czerwonego przewodu brane jest z linii zasilania pompy paliwa.
Najłatwiej byłoby gdybym miał zdjęcie.
Najłatwiej byłoby gdybym miał zdjęcie.
Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników
Zostaw plusa wtrysków w Z1 bo jest OKI, a mostek wstaw i zobaczysz co będzie. Ja na pałę podłączałem według tego schematu. W którymś silniku musiałem dać mostek tylko nie pamiętam czy ABF czy AAA.
- CZIKOS
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
- Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
- Kontakt:
Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników
Jeden problem rozwiązany. Zasilanie z akku na Y/03 i do tego mostek na 30 i 30B. Zasilanie wtrysków z Z1.
Teraz auto odpala ale od razu, dosłownie po kilku obrotach traci iskre i gaśnie. Macie może pomysł co to może byc??
Immo wydaje się być podłączone prawidłowo ,ale 100% pewności nie mam.
Pozdrawiam
Teraz auto odpala ale od razu, dosłownie po kilku obrotach traci iskre i gaśnie. Macie może pomysł co to może byc??
Immo wydaje się być podłączone prawidłowo ,ale 100% pewności nie mam.
Pozdrawiam
Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników
Immo to tnie chyba paliwo, a nie iskrę. Podmień od kogoś cewkę lub od razu podłącz auto pod VAGa i luknij w byki.
- CZIKOS
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
- Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
- Kontakt:
Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników
Wszystko już ok podłączyłem instalacje od diagnostyki i wyszło ,że nie ma komunikacji ze sterownikiem immo. Posprawdzałem i wyszło ,że na pinie w skrzynce bezpieczników który podaje zasilanie na sterownik immo nie ma napięcia. Po podłączeniu zasilania bezpośrednio z akku auto zagadało. Wieczorem postaram się zrobić dokładny opis który kabel do czego idzie od immo bo słabo z info na ten temat w internecie.
Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników
CZIKOS, I jak wrzucisz gdzie który kabelek z immo jest podłączony?? bo mi by się bardzo to teraz przydało
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości