Witam mam golfa mk1 z silnikiem 1.5 na automatycznej skrzyni biegów. Od dłuższego czasu myślę o zrobieniu blacharki i wsadzeniu nowego serducha ABF 2.0 16V z Seata Toledo. Silnik zakupiony będzie ze wszystkim,gdyż Seatowi ktoś wjechał w tyłek. Mam pytanie jakie przeróbki muszę zrobić. Jaki bak paliwa, czy od diesla czy GTI? Jak z pompą paliwa czy wziąć tą od toledziaka ? Jakie hamulce i półośki. Czy zmieści mi się klimatyzacja od tego Toledo do Golfika i czy chłodnice zostawić starą czy też wziąć od Seata. Silnik będzie razem ze skrzynia wiec nie mam pomysłu jak ze sprzęgłem bo nie mam otworu na nie.
PROSZĘ O POMOC
Oto on.
Golf mk1 swap
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf mk1 swap
Prosze strona jest do przetlumaczenia warto poczytac http://forum.performancevwmag.com/viewt ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; i wzrokowo duzo tez widac
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Golf mk1 swap
Zamykamy bo nowemu userowi nie chce się szukać. Jest szukajka, wystarczy wpisać mk1 lub ABF w dziale speed tylko i już mamy kilka tematów. Potem idziemy do naszych aut, tam w dziale mk1 wpisujemy abf i szukamy dalej. Wszystko jest opisane łącznie z problemami przy montażu skrzyni na linki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości