1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: Gacekk » czw gru 02, 2010 12:36

Witam. Mam problem z odpalaniem na ciepłym. Silnik 1.8 16v PL 129km. Zimny pali od "strzała", jak złapie temp. roboczą to trzeba go kręcić chwile, pomaga trochę wciśnięcie gazu, raz na jakiś czas załapie od razu. Zapłon ustawiony, palec, kopułka, świece ok. Po za tym odpalaniem jest w miarę ok.

Druga sprawa: Czasami jak puszczę gaz sam trzyma ok 1500obr. i zejdzie po chwili, a czasem muszę trochę gazu dać i wtedy normalnie zejdzie na 900obr.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: RasPL » czw gru 02, 2010 17:24

uszkodzony silniczek krokowy, lewe powietrze itp


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: Gacekk » czw gru 02, 2010 22:27

Lewego raczej nie ma, jednym wtryskiem łapał, ale już ogarnięte. A jak sprawdzić ten zawór - "krokowiec" czy jest ok??


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: sieski » pn gru 06, 2010 13:18

krokowiec moze juz miec dosc ja bym sprawdzil jeszcze sonde... jak padakrokowiec hmm to najczesciej trudnosci z odpaleniem falowanie na obrotach


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: Gacekk » pn gru 06, 2010 18:41

Jak odłączę "krokowca" to obroty dużoo spadają. Czasem jak puszcze gaz to chwilę przytrzyma ciut wyższe albo niższe obroty i albo sam ustabilizuje, albo pomaga dodanie gazu i jak puszczę to jest ok. Nie wiem jak go sprawdzić, a sondę tym bardziej. Dopiero uczę się benzyny.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: sieski » pn gru 06, 2010 21:20

podepni go pod kompa....


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: RasPL » wt gru 07, 2010 08:43

sieski pisze:podepni go pod kompa....
pod commodore c64 najlepiej


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: Gacekk » wt gru 07, 2010 10:12

Gdzieś pegasusa w garażu bym znalazł... :jezor:


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: Gacekk » śr gru 08, 2010 11:04

Krokowiec normalnie brzęczy na włączonym zapłonie. Nie wiem co z tym odpalaniem.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: Gacekk » pt gru 10, 2010 22:57

Czyli na dobrą sprawę nikt nie zgłębił problemu odpalania 16v chyba...


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

urwis2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lut 10, 2010 14:28
Lokalizacja: elblag

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: urwis2 » ndz gru 12, 2010 15:01

A próbowałeś uruchomić rozgrzany silnik na odłączonym krokowcu ???



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: Gacekk » ndz gru 12, 2010 22:57

Nie próbowałem.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: sieski » wt gru 14, 2010 17:17

jeszcze cewka do tego dojdzie ... jak niemasz jako tako pojecia co gdzie i jak to sprawdzic to jedz do mechanika ... bo ludzie moga ci tu pomoc ale jak tego nie widzisz slyszysz... ciezko to okreslic na co choruje twoja 16...


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL długo kręci na ciepłym...

Post autor: Gacekk » śr gru 15, 2010 13:52

Może i masz racje. Powoli uczę się ją odpalać w miarę szybko. Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie w praniu...


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości