Dlatego diesle mają znacznie "potężniejszą" konstrukcję planowanie o jakieś duże wartości jest nie współmierne jeżeli chodzi o uzyskaną moc a obciążenie układu korbowego , Ja planowałem często głowice gdzie silniki były na prawdę odprężone np skoda 120 xD maluch i Vw transporter z silnikiem od porshe nie pamiętam dokładnie który to był .spawacz pisze:A ja mysle ze to bedzie 7-9% , ba nawet jestem przekonany, ja jestem cieawy ile osob bioracych a tej dyskusji bawilo sie w porting + planowanie. Gdybys mial walki 278 to nawet na 12:1 mozna by bylo planowac ,ale wtedy limiter na 7200 conajmiej ,i pb98 co najmniej . Jak myslicie dlaczego diesel maja taki moment przy niskich obrotach i moc bo 23:1 jest , reszta do domyslu po co walki w benzynie...
Ile można bezpiecznie zebrać z głowicy 9a ?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ile można bezpiecznie zebrać z głowicy 9a ?
Ale to nie jest moje szacunkowe określenie tylko wyliczenie z podstawowego wzoru Na prace silnika wolnossącego, poszukam , znajdę to wrzucę
Ile można bezpiecznie zebrać z głowicy 9a ?
no nie wiem ale nic potężnego tam nie ma a już tym bardziej znaczniearcheolog pisze:Dlatego diesle mają znacznie "potężniejszą"
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ile można bezpiecznie zebrać z głowicy 9a ?
No jak nie ? Chyba nie powiesz że gołe słupki diesla 2.0 i beny 2.0 ważą tyle samo w każdej książce piszą że jedną z wad diesla jest jego masa , poza tym wysokie momenty występują przy niskich obrotach Wał znosi więcej niż w silniku benzynowym przekroje ścianek też są większe ?
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Ile można bezpiecznie zebrać z głowicy 9a ?
A ja myslisz jak przy pracy cisnienie w silniku jest x3, ect. 15(idealny ABF) x3 =45bar= 45kg/cm2 , diesel 32(w miary zdrowy) x3 = 90bar , prz turbo ten zspolczynnik potrafi podjsc nawet do 5x, wiec nie trzeba byc geniuszem zeby stwierdzic jak gruby musi byc blok i scianki . Porownajcie blok z 1.9 TDI PD ATD 101km a 1.9 TDI PD ARL 150km.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Ile można bezpiecznie zebrać z głowicy 9a ?
No mi tego nie musisz mówić kolega wyżej miał objekcje ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości