Digi I w 9A ma za ubogo
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Digi I w 9A ma za ubogo
Witam, sprawa ma sie nastepujaco; do swojego silnika włożyłem digi I a setap mechaniczny to:
dół 9A, głowica 1.8, kolektor 50mm, wałki abf, kolektor wydechowy ABF, stożek. Soft z G60.
odpalił od strzała ale miał problem z biegiem jałowym i zgasł, jakos udało sie uzyskac wolne obroty ale nie chciał sie wkrecac, po paru regulacjach, min zapłon na wypietym czujniku i 2250 obr na 6 stopni. Udało się uzyskać stabilną pracę. Ale zauważyłem że chodzi słabo dopuki nie załączy się regulacja lambda, jak lambda reguluje to wszystko ok, wkręca sie jest bieg jałowy. Napięcie na sondzie ładnie skacze. Ale na zimnym silniku ledwo co chodzi dopuki się troche nie rozgrzeje.
Postanowiłem ustawić copot. Więc rozgrzałem silnik, odpiołem czujnik temperatury (biały z PL) silnik prawie zgasł zaczeło nim kolebotać, patrze na napięcie sondy a tam 0,15v czyli za ubogo, o wkręceniu na obroty nie było mowy. Kręce wiec copotem i doszedłem do końca czyli na copocie 0 omów a tu nadal 0,15v.
Czy to możliwe żeby na ori sofcie było ubogo?
Wtryski są z g60 a regulator ustawiony na 3 bary (zmiana na 4 nic nie daje)
ogólnie czekam na soft pod 16v ale narazie chciałem jakoś pojeździć i jest problem z odpalaniem z rana:/
dół 9A, głowica 1.8, kolektor 50mm, wałki abf, kolektor wydechowy ABF, stożek. Soft z G60.
odpalił od strzała ale miał problem z biegiem jałowym i zgasł, jakos udało sie uzyskac wolne obroty ale nie chciał sie wkrecac, po paru regulacjach, min zapłon na wypietym czujniku i 2250 obr na 6 stopni. Udało się uzyskać stabilną pracę. Ale zauważyłem że chodzi słabo dopuki nie załączy się regulacja lambda, jak lambda reguluje to wszystko ok, wkręca sie jest bieg jałowy. Napięcie na sondzie ładnie skacze. Ale na zimnym silniku ledwo co chodzi dopuki się troche nie rozgrzeje.
Postanowiłem ustawić copot. Więc rozgrzałem silnik, odpiołem czujnik temperatury (biały z PL) silnik prawie zgasł zaczeło nim kolebotać, patrze na napięcie sondy a tam 0,15v czyli za ubogo, o wkręceniu na obroty nie było mowy. Kręce wiec copotem i doszedłem do końca czyli na copocie 0 omów a tu nadal 0,15v.
Czy to możliwe żeby na ori sofcie było ubogo?
Wtryski są z g60 a regulator ustawiony na 3 bary (zmiana na 4 nic nie daje)
ogólnie czekam na soft pod 16v ale narazie chciałem jakoś pojeździć i jest problem z odpalaniem z rana:/
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Digi I w 9A ma za ubogo
zmień czujniki na oryginalne z g60 u mnie to pomogło , musisz mieć oryginalnie czarny od temp płynu i niebieski od ssania . Konfiguracje mam prawie tą samą dół od 9a głowica z wałkami z KR i na dolocie blos i stożek K&N
-----------o00o----'(_)'----o00o-----------
Digi I w 9A ma za ubogo
jak to niebieski od ssania?
tam jest tylko jeden czujnik i z tego co wiem chodzi o niebieski,
zresztą jest rzesza ludzi którzy jeżdzą na digi I i II na orginalnym białym czujniku i jest ok, prawda?
tam jest tylko jeden czujnik i z tego co wiem chodzi o niebieski,
zresztą jest rzesza ludzi którzy jeżdzą na digi I i II na orginalnym białym czujniku i jest ok, prawda?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Digi I w 9A ma za ubogo
nie robiłem czujnika na kruccu z abf'a bo wiedziałem ze ori z pl daje rade, zreszta poruwnujac charakterystyki tych czujników widac ze sa takie same
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Digi I w 9A ma za ubogo
ja też tak mysllem a jak jest zimne auto to na benzynie nie odpali na białym czujniku , dopiero jak podepnę się do czarnego to pali elegancko . niebieski jest od ssania ( w 9a to brązowy wkręcany w głowice) http://yfrog.com/9d2481249631f5ece142b1j" onclick="window.open(this.href);return false; na tym zestawie pod króćcem mi 9a na digi II nie odpalał na benzynie . króciec taki jak na foto kosztuje 5zł bez paru groszy.
-----------o00o----'(_)'----o00o-----------
Digi I w 9A ma za ubogo
niebardzo rozumiem przecież w digi I jest tylko jeden czujnik od temperatury, mi odpala na białym ale słabo chodzi.
PYTANIE DO ZNAWCÓW: MOŻE BYĆ BIAŁY CZUJNIK Z PL???
PYTANIE DO ZNAWCÓW: MOŻE BYĆ BIAŁY CZUJNIK Z PL???
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Digi I w 9A ma za ubogo
może poszedł regulator ciśnienia paliwa i zamiast n wtryski wraca do baku .
-----------o00o----'(_)'----o00o-----------
Digi I w 9A ma za ubogo
nie ma takiej opcji bo mam zegar i cały czas widze ile jest ciśnienia
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Re: Digi I w 9A ma za ubogo
może i niektórzy jeżdżą na ori białym, ale Evolution pisał, żeby nie zostawiać białego czujnika bo nie są identyczne z niebieskim
Digi I w 9A ma za ubogo
ale takie fiksacje mogą być nim powodowane czynie????
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Digi I w 9A ma za ubogo
Panowie, czujnik z PL NIE MA takiej samej charakterystyki jak ten od G60. Do digiego 1 bezwzględnie dajemy albo czujnik niebieski oryginalny w kroccu od ABF, albo dajemy czujnik z ABFa wkręcany w głowicę w miejsce białego z PL (ten z ABF ma taka samą charakterystykę jak ten z G60).
Marshall, Twoje regulacje copotem nie mogły pokazać zmiany na sondzie lambda. W momencie odpięcia czujnika temperatury sterownik zaczyna pracować w trybie awaryjnym i nie pracuje w pętli zamkniętej (nie ma korekty składu po lambdzie - jest wyłączona). Dlatego właśnie na odpiętym czujniku ustawiamy skład mieszanki na nagrzanym silniku regulując copotem. Jeśli nie masz analizatora spalin, to postaraj się kręcić copotem na nagrzanym motorze i odpiętym czujniku tak, aby uzyskać stabilną pracę silnika zarówno na wolnych obrotach jak i na wysokich. To że auto Ci się nie wkręca na odpiętym czujniku oznacza prawdopodobnie że jest zalewane, a nie tak jak myślisz, że ma za ubogo.
Acha, na oryginalnym sofcie nie ustawisz dobrze silnika (chyba że tylko bieg jałowy).
Marshall, Twoje regulacje copotem nie mogły pokazać zmiany na sondzie lambda. W momencie odpięcia czujnika temperatury sterownik zaczyna pracować w trybie awaryjnym i nie pracuje w pętli zamkniętej (nie ma korekty składu po lambdzie - jest wyłączona). Dlatego właśnie na odpiętym czujniku ustawiamy skład mieszanki na nagrzanym silniku regulując copotem. Jeśli nie masz analizatora spalin, to postaraj się kręcić copotem na nagrzanym motorze i odpiętym czujniku tak, aby uzyskać stabilną pracę silnika zarówno na wolnych obrotach jak i na wysokich. To że auto Ci się nie wkręca na odpiętym czujniku oznacza prawdopodobnie że jest zalewane, a nie tak jak myślisz, że ma za ubogo.
Acha, na oryginalnym sofcie nie ustawisz dobrze silnika (chyba że tylko bieg jałowy).
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Digi I w 9A ma za ubogo
no tak co do czujnika to może spróbuje podstawić ten z ABF'a skoro muwisz że jest taki sam, ale co do wskazańsondy to sie troche nie zgodze, wiadomo że sterownik chodzi w trybie awaryjnym i nie reguluje lambdą ale lambda pokazuje napiecie sama z siebie i widać czy jest ubogo czy bogato nie?.
Ok a skoro ludzie jeżdzą na białym czujniku a PL to chyba te charakterystyki się aż tak nie rożnią nie?
Ok a skoro ludzie jeżdzą na białym czujniku a PL to chyba te charakterystyki się aż tak nie rożnią nie?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Digi I w 9A ma za ubogo
dobrze mówisz lambda o ile ciepła to pokazuje skład
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Digi I w 9A ma za ubogo
widze ze ile głów tyle pomysłów, ale skoro GTO mówi ze na białym hasa to chyba bedzie hasał.
Co do softu to zapomniałem powiedziec ze w sterowniku siedzi czips SLS'a pod g60 i moze jego wina tez.
A to że jest za ubogo to mnie nawet niedziwi w końcu g60 ma 8 zaworów a mój 16v i pojemność 1.8 a mój 2.0
chyba trzeba poczekac na soft i zobaczyć co wyjdzie
Co do softu to zapomniałem powiedziec ze w sterowniku siedzi czips SLS'a pod g60 i moze jego wina tez.
A to że jest za ubogo to mnie nawet niedziwi w końcu g60 ma 8 zaworów a mój 16v i pojemność 1.8 a mój 2.0
chyba trzeba poczekac na soft i zobaczyć co wyjdzie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości