ABF + kompresor

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

Re: ABF + kompresor

Post autor: siman20 » pn paź 04, 2010 22:11

evolution pisze:RasPL, odpusc sobie jakby kolega mial wiedze to by nie probowal wcisnac kitu ze da sie zrobic uturbienie za 5kpln tylko zrobil i pokazal ze mozna, przedstawil fakturki paragony wykresy i w koncu stalaby sie rzecz niemozliwa. Rąk mi zbraknie zeby policzyc osoby z tego forum ktore mowily dokladnie to samo i skonczylo sie na kosztach ponad 20kpln by ratowac projekt. Na chwile obecna to pluja mu w twarz a on mowi ze deszcz pada :panna:
ty wogole to jestes taki cwaniak ze szkoda gadac myslisz ze wszystkie rozumy pozjadales i jestes najmądrzejszy i najbardziej zajebisty.. a jak czytalem troche po tym forum to juz niejedna osoba ci jechala ostro po rajtach... wielki fafka raka co to nie ty.. czlowieku co ty myslisz ze to co ty powiesz to juz kur..wa swiete jest?? nigdzie nie pisalem ze chcem to zrobic za 5kpln.. ale sory nie bd do auta wartego maxxxxx 10k wpakowywal jeszcze 20kpln zeby potem mi sie to wszytko zepsulo na srodku drogi..



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

ABF + kompresor

Post autor: evolution » pn paź 04, 2010 23:13

to po co myslisz o doladowaniu skoro patrzysz pod wzgledem wartosci fury??? kup sobie gotowa fure np ta s3 i po klopocie i poczytaj o klikudziesieciu projektach z inwestycja pod 100 kpln w auta bazowo nie drozsze od 5 kpln.
a propo jesli uwazasz ze odzywki w twoim stylu to jezdzenie po rajtach to mysle ze podesle ci privem adres jednego specjalisty.
zaczniemy od tego ze sam sobie przeczysz
piszesz iz nie chcesz wsadzac w auto max warte 10k ale z drugiej strony probujesz wycisnac infromacje jakie graty uzyc i w momencie gdy po kolei kazdy w tym temacie pisze ci ze wszystkie graty to koszt ponad 10 kpln plus strojenia zlozenia, a zestawy dajace bezawaryjna prace silnika sa wynikiem testow osob prowadzacych firmy i wsadzajacych nierzadko po kilkaset tysiecy w sprzet to fukasz jacy to be jestesmy. zdecyduj sie albo rybki albo akwarium, albo wkladasz w fure warta te maxxxxxxx 10 k dwu- trzykrotnosc sumy i jezdzisz bezawaryjnie z gwarancja albo probujesz rzezbic sam wkladajac napewno ogolnie wiecej niz wizyta w dobrym zakladzie tunerskim i przy okazji srajac po gaciach kiedy cos sie zje...bie znow, bo zestaw byl slaby.
jakbym byl zlosliwy zrobilbym cos co juz odwalil ktos kiedys...podalbym ci na tacy wybuchajacy zestaw i lal z tego jak twoje pln ida z dymem, Na twoje szczescie jestem uczciiwy i pisze ze zaplac za robote


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

ABF + kompresor

Post autor: Rafalek114 » pn paź 04, 2010 23:34

siman20 pisze:nigdzie nie pisalem ze chcem to zrobic za 5kpln
nie chcem ,ale muszem ...

ps koledzy i tak optymistycznie napisali ci ze zmiescisz sie w 12tys zl , ja w to nie wierze , chyba ze interesuje cie ABF na seryjnej korbie i tloku (to moze sie to uda) Pomysl logicznie -dobre turbo kosztuje 4tys zl ,a gdzie cala reszta ?? wtryski wydech ,fmic , doloty i inne *#cenzura#* ktore wykanczaja finansowo


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

ABF + kompresor

Post autor: bugalon » wt paź 05, 2010 09:38

Ja proponuje koledze przeczytać post, w którym policzyłem dokładnie ile kosztował mnie sam słupek silnika 16V przygotowanego pod turbo. Tam jest wyszczególnione wszystko co musiałem wymienić, żeby nie obawiać się awarii po zaturbieniu. Koszt samego słupka wyszedł około 7k PLN. Bez turbiny, wydechu, dolotu, hamulców, sprzęgła i wielu innych rzeczy, które musiałem lub jeszcze muszę zrobić.

Poszukałem linka. wycena znajduje sie tutaj:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p3959958" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

archeolog
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn mar 08, 2010 09:58
Lokalizacja: jelenia gora

ABF + kompresor

Post autor: archeolog » wt paź 05, 2010 23:56

Spoko Przyznam ze takie pieniądze pchać to trzeba mieć hopla , ja bym wpakował 1.8t , Ale tanimi sposobami można wstawić kompresor do 16v za ok 2 tys oczywiście mowie o takim soft 0.5 bar



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: ABF + kompresor

Post autor: bugalon » śr paź 06, 2010 10:18

archeolog pisze:Spoko Przyznam ze takie pieniądze pchać to trzeba mieć hopla , ja bym wpakował 1.8t , Ale tanimi sposobami można wstawić kompresor do 16v za ok 2 tys oczywiście mowie o takim soft 0.5 bar
Widzisz, problem w tym że ja swapów zrobilem już wystarczająco dużo, żeby sie przekonać że swapując używany motor masz okolo 20% szans, że będzie on w dobrej kondycji (dobra kondycja to motor który nie bierze oleju, nie ma wycieków, nie ma problemów z cisnieniem oleju i ma moc i cichą hydraulikę). Zamiast ryzykować i kupować średnio 3 silniki żeby trafić na ten dobry, lepiej jest wyremontować moim zdaniem to co sie ma. Wychodzi taniej, wierz mi. Z tym kompresorem za 2tys to mnie osłabiłeś :) Samo zrobienie dolotu z porządnym intercoolerem to już połowa tej kwoty :) a gdzie cena kompresora, klamotów do jego montażu, wiekszych wtrysków, całej elektroniki która to ogarnie itd?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: ABF + kompresor

Post autor: toffic » śr paź 06, 2010 11:50

bugalon pisze:
archeolog pisze:Spoko Przyznam ze takie pieniądze pchać to trzeba mieć hopla , ja bym wpakował 1.8t , Ale tanimi sposobami można wstawić kompresor do 16v za ok 2 tys oczywiście mowie o takim soft 0.5 bar
Widzisz, problem w tym że ja swapów zrobilem już wystarczająco dużo, żeby sie przekonać że swapując używany motor masz okolo 20% szans, że będzie on w dobrej kondycji (dobra kondycja to motor który nie bierze oleju, nie ma wycieków, nie ma problemów z cisnieniem oleju i ma moc i cichą hydraulikę). Zamiast ryzykować i kupować średnio 3 silniki żeby trafić na ten dobry, lepiej jest wyremontować moim zdaniem to co sie ma. Wychodzi taniej, wierz mi.
święte słowa, ale i tak większość tego nie rozumie



Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

Re: ABF + kompresor

Post autor: siman20 » śr paź 06, 2010 14:41

toffic pisze:
bugalon pisze:
archeolog pisze:Spoko Przyznam ze takie pieniądze pchać to trzeba mieć hopla , ja bym wpakował 1.8t , Ale tanimi sposobami można wstawić kompresor do 16v za ok 2 tys oczywiście mowie o takim soft 0.5 bar
Widzisz, problem w tym że ja swapów zrobilem już wystarczająco dużo, żeby sie przekonać że swapując używany motor masz okolo 20% szans, że będzie on w dobrej kondycji (dobra kondycja to motor który nie bierze oleju, nie ma wycieków, nie ma problemów z cisnieniem oleju i ma moc i cichą hydraulikę). Zamiast ryzykować i kupować średnio 3 silniki żeby trafić na ten dobry, lepiej jest wyremontować moim zdaniem to co sie ma. Wychodzi taniej, wierz mi.
święte słowa, ale i tak większość tego nie rozumie
ja to rozumiem, to co zescie napisali.. tylko wy tu piszecie o pozadnym zrobieniu od podstaw silnika pod turbo i to tego turbo lub kompresor.. a ja i mysle i mysle ze archelolog tez, mielismy na mysli seryjny silnik na seryjnych gratach troche wzmocnic tzn dmuchnoc mu tam jakims kompresorem o,45 bara zeby zyskal tam ze 30-40ps i wszystko.. a niektorzy odrazu czytajac ten moj temat zakladaja ze ja chce z tego mk3 zrobic odrzutowca 330ps i iles tam momentu.. nie nie. moja koncepcja byla taka jak wyzej napisalem.. jak wtryski nie bd nadarzac to ch..uj nie bd.. bedzie taka moc na jaka seryjne pozwola... itp. a pytania o to jakie graty mi bd potrzebe pod turbo to juz wyniku tego ze ktos tam kto pisal wczesniej odradzi kommpresor i doradzil turbo.. wiec pytalem co do turbo bd potrzebne.. z kad mialem wiedziec ze to taka tajemnica handlowa nie interesowalem sie tym i nie wiedzialem teraz juz wiem.. i teraz bd jedzil albo seryjnym abf-em albo z jakims kompresorem pisane jak wyzej albo abf-a sprzedam bo juz mnie wk..rwia i kupie S3.. podswietleni climatroniku mi padlo.. ehh cochwile cos sie dzieje jak sie ma 13letniaka



archeolog
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn mar 08, 2010 09:58
Lokalizacja: jelenia gora

ABF + kompresor

Post autor: archeolog » śr paź 06, 2010 20:17

Mój ma 18 i jakoś trzyma fason :jezor: :hmm: 1.8t w dobrym stanie można dostać za 3 tys komplet i to będzie jeździć i jeździć



Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Re: ABF + kompresor

Post autor: marol_10 » śr paź 06, 2010 20:30

archeolog pisze:Mój ma 18 i jakoś trzyma fason :jezor: :hmm: 1.8t w dobrym stanie można dostać za 3 tys komplet i to będzie jeździć i jeździć
Albo bedzie stac i stac jak popadniesz na zajechanego. Lepiej remontować swój motor


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

archeolog
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn mar 08, 2010 09:58
Lokalizacja: jelenia gora

ABF + kompresor

Post autor: archeolog » śr paź 06, 2010 21:37

Ja nie mówie o silniku od polskiego handlarza ze stodoły , można kupić silnik po konkretnej diagnostyce albo całe auto . np A4 b5 anglika za śmieszną kasę... resztę auta opędzlować jeszcze można zarobić



Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

Re: ABF + kompresor

Post autor: siman20 » śr paź 06, 2010 22:28

archeolog pisze:Ja nie mówie o silniku od polskiego handlarza ze stodoły , można kupić silnik po konkretnej diagnostyce albo całe auto . np A4 b5 anglika za śmieszną kasę... resztę auta opędzlować jeszcze można zarobić
Dobrze gada, Polać mu!!!



Bronek27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob paź 09, 2010 16:31

ABF + kompresor

Post autor: Bronek27 » sob paź 09, 2010 17:28

Cesc na wstepie powiem ci ze da sie zrobic pewne sprawy samemu wtedy beda mniesze koszty jednak zeby mialo to rece i nogi to pewne rzeczy musi zrobic ktos kto ma zaplecze pojecie itd graty mozna skladac nowe koszty beda ogromne wiec tak jak pisza koledzy skoro ma to sie dobrze odpychac bedzie to sporo kosztowac jesli bys chcial zrobic taniej na uzywanch czesciach to moze sie okazac ze dlugo to nie pozyje lub od poczatku bedzie ci cos kulalo jesli piszesz ze po sprzedaniu auta i dolozeniu tego co mial bys wpakowac zeby je uturbic kupisz inne mocne auto to nawet sie nie zastanawiaj kup inne mniej zachodu i problemow kupe kasy w auta wsadzaja tylko naprawde fani danej marki a jak bys mial tak golfa przygotowanego i stanol na kresce z taka S3 i ja objechal to fan z tego ze stary golf dal baty S3 sa nie zapomniane pozdrawiam



Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

ABF + kompresor

Post autor: siman20 » sob paź 09, 2010 18:09

no niby tak frajda fajna starym golfem objechac nowe audi.. dlatego mi sie marzy golf mk2 limited (1.8 16v G60) 210ps seryjnie i takiego to bym chcial.... niestety to chyba nieosiagala sprawa :( dlatego myslalem o wsadzeniu G60 lub innego kompresora do mojego mk3 ABF..



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości