ty wogole to jestes taki cwaniak ze szkoda gadac myslisz ze wszystkie rozumy pozjadales i jestes najmądrzejszy i najbardziej zajebisty.. a jak czytalem troche po tym forum to juz niejedna osoba ci jechala ostro po rajtach... wielki fafka raka co to nie ty.. czlowieku co ty myslisz ze to co ty powiesz to juz kur..wa swiete jest?? nigdzie nie pisalem ze chcem to zrobic za 5kpln.. ale sory nie bd do auta wartego maxxxxx 10k wpakowywal jeszcze 20kpln zeby potem mi sie to wszytko zepsulo na srodku drogi..evolution pisze:RasPL, odpusc sobie jakby kolega mial wiedze to by nie probowal wcisnac kitu ze da sie zrobic uturbienie za 5kpln tylko zrobil i pokazal ze mozna, przedstawil fakturki paragony wykresy i w koncu stalaby sie rzecz niemozliwa. Rąk mi zbraknie zeby policzyc osoby z tego forum ktore mowily dokladnie to samo i skonczylo sie na kosztach ponad 20kpln by ratowac projekt. Na chwile obecna to pluja mu w twarz a on mowi ze deszcz pada
ABF + kompresor
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: ABF + kompresor
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ABF + kompresor
to po co myslisz o doladowaniu skoro patrzysz pod wzgledem wartosci fury??? kup sobie gotowa fure np ta s3 i po klopocie i poczytaj o klikudziesieciu projektach z inwestycja pod 100 kpln w auta bazowo nie drozsze od 5 kpln.
a propo jesli uwazasz ze odzywki w twoim stylu to jezdzenie po rajtach to mysle ze podesle ci privem adres jednego specjalisty.
zaczniemy od tego ze sam sobie przeczysz
piszesz iz nie chcesz wsadzac w auto max warte 10k ale z drugiej strony probujesz wycisnac infromacje jakie graty uzyc i w momencie gdy po kolei kazdy w tym temacie pisze ci ze wszystkie graty to koszt ponad 10 kpln plus strojenia zlozenia, a zestawy dajace bezawaryjna prace silnika sa wynikiem testow osob prowadzacych firmy i wsadzajacych nierzadko po kilkaset tysiecy w sprzet to fukasz jacy to be jestesmy. zdecyduj sie albo rybki albo akwarium, albo wkladasz w fure warta te maxxxxxxx 10 k dwu- trzykrotnosc sumy i jezdzisz bezawaryjnie z gwarancja albo probujesz rzezbic sam wkladajac napewno ogolnie wiecej niz wizyta w dobrym zakladzie tunerskim i przy okazji srajac po gaciach kiedy cos sie zje...bie znow, bo zestaw byl slaby.
jakbym byl zlosliwy zrobilbym cos co juz odwalil ktos kiedys...podalbym ci na tacy wybuchajacy zestaw i lal z tego jak twoje pln ida z dymem, Na twoje szczescie jestem uczciiwy i pisze ze zaplac za robote
a propo jesli uwazasz ze odzywki w twoim stylu to jezdzenie po rajtach to mysle ze podesle ci privem adres jednego specjalisty.
zaczniemy od tego ze sam sobie przeczysz
piszesz iz nie chcesz wsadzac w auto max warte 10k ale z drugiej strony probujesz wycisnac infromacje jakie graty uzyc i w momencie gdy po kolei kazdy w tym temacie pisze ci ze wszystkie graty to koszt ponad 10 kpln plus strojenia zlozenia, a zestawy dajace bezawaryjna prace silnika sa wynikiem testow osob prowadzacych firmy i wsadzajacych nierzadko po kilkaset tysiecy w sprzet to fukasz jacy to be jestesmy. zdecyduj sie albo rybki albo akwarium, albo wkladasz w fure warta te maxxxxxxx 10 k dwu- trzykrotnosc sumy i jezdzisz bezawaryjnie z gwarancja albo probujesz rzezbic sam wkladajac napewno ogolnie wiecej niz wizyta w dobrym zakladzie tunerskim i przy okazji srajac po gaciach kiedy cos sie zje...bie znow, bo zestaw byl slaby.
jakbym byl zlosliwy zrobilbym cos co juz odwalil ktos kiedys...podalbym ci na tacy wybuchajacy zestaw i lal z tego jak twoje pln ida z dymem, Na twoje szczescie jestem uczciiwy i pisze ze zaplac za robote
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
ABF + kompresor
nie chcem ,ale muszem ...siman20 pisze:nigdzie nie pisalem ze chcem to zrobic za 5kpln
ps koledzy i tak optymistycznie napisali ci ze zmiescisz sie w 12tys zl , ja w to nie wierze , chyba ze interesuje cie ABF na seryjnej korbie i tloku (to moze sie to uda) Pomysl logicznie -dobre turbo kosztuje 4tys zl ,a gdzie cala reszta ?? wtryski wydech ,fmic , doloty i inne *#cenzura#* ktore wykanczaja finansowo
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
ABF + kompresor
Ja proponuje koledze przeczytać post, w którym policzyłem dokładnie ile kosztował mnie sam słupek silnika 16V przygotowanego pod turbo. Tam jest wyszczególnione wszystko co musiałem wymienić, żeby nie obawiać się awarii po zaturbieniu. Koszt samego słupka wyszedł około 7k PLN. Bez turbiny, wydechu, dolotu, hamulców, sprzęgła i wielu innych rzeczy, które musiałem lub jeszcze muszę zrobić.
Poszukałem linka. wycena znajduje sie tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p3959958" onclick="window.open(this.href);return false;
Poszukałem linka. wycena znajduje sie tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p3959958" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
ABF + kompresor
Spoko Przyznam ze takie pieniądze pchać to trzeba mieć hopla , ja bym wpakował 1.8t , Ale tanimi sposobami można wstawić kompresor do 16v za ok 2 tys oczywiście mowie o takim soft 0.5 bar
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: ABF + kompresor
Widzisz, problem w tym że ja swapów zrobilem już wystarczająco dużo, żeby sie przekonać że swapując używany motor masz okolo 20% szans, że będzie on w dobrej kondycji (dobra kondycja to motor który nie bierze oleju, nie ma wycieków, nie ma problemów z cisnieniem oleju i ma moc i cichą hydraulikę). Zamiast ryzykować i kupować średnio 3 silniki żeby trafić na ten dobry, lepiej jest wyremontować moim zdaniem to co sie ma. Wychodzi taniej, wierz mi. Z tym kompresorem za 2tys to mnie osłabiłeś Samo zrobienie dolotu z porządnym intercoolerem to już połowa tej kwoty a gdzie cena kompresora, klamotów do jego montażu, wiekszych wtrysków, całej elektroniki która to ogarnie itd?archeolog pisze:Spoko Przyznam ze takie pieniądze pchać to trzeba mieć hopla , ja bym wpakował 1.8t , Ale tanimi sposobami można wstawić kompresor do 16v za ok 2 tys oczywiście mowie o takim soft 0.5 bar
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Re: ABF + kompresor
święte słowa, ale i tak większość tego nie rozumiebugalon pisze:Widzisz, problem w tym że ja swapów zrobilem już wystarczająco dużo, żeby sie przekonać że swapując używany motor masz okolo 20% szans, że będzie on w dobrej kondycji (dobra kondycja to motor który nie bierze oleju, nie ma wycieków, nie ma problemów z cisnieniem oleju i ma moc i cichą hydraulikę). Zamiast ryzykować i kupować średnio 3 silniki żeby trafić na ten dobry, lepiej jest wyremontować moim zdaniem to co sie ma. Wychodzi taniej, wierz mi.archeolog pisze:Spoko Przyznam ze takie pieniądze pchać to trzeba mieć hopla , ja bym wpakował 1.8t , Ale tanimi sposobami można wstawić kompresor do 16v za ok 2 tys oczywiście mowie o takim soft 0.5 bar
Re: ABF + kompresor
ja to rozumiem, to co zescie napisali.. tylko wy tu piszecie o pozadnym zrobieniu od podstaw silnika pod turbo i to tego turbo lub kompresor.. a ja i mysle i mysle ze archelolog tez, mielismy na mysli seryjny silnik na seryjnych gratach troche wzmocnic tzn dmuchnoc mu tam jakims kompresorem o,45 bara zeby zyskal tam ze 30-40ps i wszystko.. a niektorzy odrazu czytajac ten moj temat zakladaja ze ja chce z tego mk3 zrobic odrzutowca 330ps i iles tam momentu.. nie nie. moja koncepcja byla taka jak wyzej napisalem.. jak wtryski nie bd nadarzac to ch..uj nie bd.. bedzie taka moc na jaka seryjne pozwola... itp. a pytania o to jakie graty mi bd potrzebe pod turbo to juz wyniku tego ze ktos tam kto pisal wczesniej odradzi kommpresor i doradzil turbo.. wiec pytalem co do turbo bd potrzebne.. z kad mialem wiedziec ze to taka tajemnica handlowa nie interesowalem sie tym i nie wiedzialem teraz juz wiem.. i teraz bd jedzil albo seryjnym abf-em albo z jakims kompresorem pisane jak wyzej albo abf-a sprzedam bo juz mnie wk..rwia i kupie S3.. podswietleni climatroniku mi padlo.. ehh cochwile cos sie dzieje jak sie ma 13letniakatoffic pisze:święte słowa, ale i tak większość tego nie rozumiebugalon pisze:Widzisz, problem w tym że ja swapów zrobilem już wystarczająco dużo, żeby sie przekonać że swapując używany motor masz okolo 20% szans, że będzie on w dobrej kondycji (dobra kondycja to motor który nie bierze oleju, nie ma wycieków, nie ma problemów z cisnieniem oleju i ma moc i cichą hydraulikę). Zamiast ryzykować i kupować średnio 3 silniki żeby trafić na ten dobry, lepiej jest wyremontować moim zdaniem to co sie ma. Wychodzi taniej, wierz mi.archeolog pisze:Spoko Przyznam ze takie pieniądze pchać to trzeba mieć hopla , ja bym wpakował 1.8t , Ale tanimi sposobami można wstawić kompresor do 16v za ok 2 tys oczywiście mowie o takim soft 0.5 bar
ABF + kompresor
Mój ma 18 i jakoś trzyma fason 1.8t w dobrym stanie można dostać za 3 tys komplet i to będzie jeździć i jeździć
Re: ABF + kompresor
Albo bedzie stac i stac jak popadniesz na zajechanego. Lepiej remontować swój motorarcheolog pisze:Mój ma 18 i jakoś trzyma fason 1.8t w dobrym stanie można dostać za 3 tys komplet i to będzie jeździć i jeździć
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213
ABF + kompresor
Ja nie mówie o silniku od polskiego handlarza ze stodoły , można kupić silnik po konkretnej diagnostyce albo całe auto . np A4 b5 anglika za śmieszną kasę... resztę auta opędzlować jeszcze można zarobić
Re: ABF + kompresor
Dobrze gada, Polać mu!!!archeolog pisze:Ja nie mówie o silniku od polskiego handlarza ze stodoły , można kupić silnik po konkretnej diagnostyce albo całe auto . np A4 b5 anglika za śmieszną kasę... resztę auta opędzlować jeszcze można zarobić
ABF + kompresor
Cesc na wstepie powiem ci ze da sie zrobic pewne sprawy samemu wtedy beda mniesze koszty jednak zeby mialo to rece i nogi to pewne rzeczy musi zrobic ktos kto ma zaplecze pojecie itd graty mozna skladac nowe koszty beda ogromne wiec tak jak pisza koledzy skoro ma to sie dobrze odpychac bedzie to sporo kosztowac jesli bys chcial zrobic taniej na uzywanch czesciach to moze sie okazac ze dlugo to nie pozyje lub od poczatku bedzie ci cos kulalo jesli piszesz ze po sprzedaniu auta i dolozeniu tego co mial bys wpakowac zeby je uturbic kupisz inne mocne auto to nawet sie nie zastanawiaj kup inne mniej zachodu i problemow kupe kasy w auta wsadzaja tylko naprawde fani danej marki a jak bys mial tak golfa przygotowanego i stanol na kresce z taka S3 i ja objechal to fan z tego ze stary golf dal baty S3 sa nie zapomniane pozdrawiam
ABF + kompresor
no niby tak frajda fajna starym golfem objechac nowe audi.. dlatego mi sie marzy golf mk2 limited (1.8 16v G60) 210ps seryjnie i takiego to bym chcial.... niestety to chyba nieosiagala sprawa dlatego myslalem o wsadzeniu G60 lub innego kompresora do mojego mk3 ABF..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości