[16VT] Problem z odpalaniem

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

[16VT] Problem z odpalaniem

Post autor: qbejs » pn sie 16, 2010 21:02

Siema,

9A złożone od zera, zakute, wtryski ori z G60 + Digifant I na sofcie ori od PG. Odpalane jako n/a na dotarcie. Wrzucone do budy, odpalone, przez ~1-1.5 godziny chodził sobie elegancko. Nastepnie zgaszony na wyregulowanie ciegien przy skrzyni i dolanie 5l PB98 BP ultimate. Od tego momentu nie chce odpalić. Jak postoi kilka dni odpala bez problemu i chodzi ładnie, jednak jak go zgasze to znów ma problem z odpaleniem. Odpiecie jednego wtryskiwacza ( losowo wybrany ) powoduje że odpala na 3 cylindry. Iskra sprawdzona - jest ok, Wtryski omomierzem także ok. Testerem diodowym sprawdzony hall i wiazka wtryskow - ładnie miga w rytm obrotow silnika. Masy także ok, komputery trzy rozne podmieniane. Rorzząd ustawiony ok, zapłon na zero. Regulator cisnienia paliwa ok, pompa daje 8 barow cisnienia. Mnie juz braklo pomyslow.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

[16VT] Problem z odpalaniem

Post autor: evolution » pn sie 16, 2010 21:45

smierdzi to rozwartym czujnikiem temperatury cieczy sprawdz na ecu czy opornosc z czujnika cieczy na cieplym jest ok


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

[16VT] Problem z odpalaniem

Post autor: qbejs » wt sie 17, 2010 09:54

No to na odpietym chyba powininen odpalic....Odpinalem i nic to nie dało, ale sprawdze opornosc.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

[16VT] Problem z odpalaniem

Post autor: bugalon » wt sie 17, 2010 15:58

Na oryginalnym sofcie z g60 nie odpalisz 16V przy odpiętym czujniku temperatury niebieskim.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

[16VT] Problem z odpalaniem

Post autor: evolution » wt sie 17, 2010 21:54

qbejs, jak pisze ze smierdzi rozwartym czujnikiem temperatur cieczy to jakim cudem wypiecie wtyczki ma cos zmienic??? nie moge skumac tego toku rozumowania....mozesz mi powoli wyjasnic i najlepiej drukowanymi literami??? :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

[16VT] Problem z odpalaniem

Post autor: sadzyk » śr sie 18, 2010 21:01

hehe Kuba pewnie myslal ze chodzi Ci o jakies bledne wskazania czujnika i ze jak go odepnie to moze wejdzie sobie w jakis tryb awaryjny i zaskoczy, a tu chodzi raczej o przerwany obwód wiazki do czujnika i wypiecie kostki nic nie zmienia :smoke:


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

[16VT] Problem z odpalaniem

Post autor: qbejs » pn sie 23, 2010 15:52

No fakt, tak to odebrałem. Jest jednak progres, mały bo mały ale jest. Auto odpala, tyle że w dość specyficzny sposob - odpinam jeden wtrysk, auto zapala na 3 cylindry po czym wpinam odlaczony wtrysk i po chwili juz wszystko sie normuje i jest git. Wyeleminowałem w sumie wszystko, zostało dogłebnie przejrzeć elekryke i wiązke niebieskiego czujnika. Na ile najsensowniej ustawić copot w 16V na takim setupie jak moj ( tloki cr 9.5, porting, walek 276 ) przy sofcie ori od PG ?


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

[16VT] Problem z odpalaniem

Post autor: Klikux » pt sie 27, 2010 19:52

przecie nie da sie tak bez analizatora //I co masz zamiast krokowca zawór gazu rególowany przepływ???


16V TURBO

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości