Witam.
Sprawa ma sie następująco nabyłem listwę od 1.8T ABU z tym że w listwie tej chcąc zachować wyprowadzenia króćców z lewej strony regulator ciśnienia wadzi o kolektor toteż go uciołem i zaspawałem miejsce po nim. Została mi więc listwa z jednym króćcem.
I teraz pytanie co najlepiej zrobić:
1: wspawać orginalny regulator z tej listwy po drugiej stronie tylko na 3 bary zmienić
2: dorobić flansze pod regulator ori z G60 (słyszałem że te małe regulatory nie wyrabiaja na pompie z KR)
3: dospawać jeszcze jeden kruciec i dać uniwersalny regulator z manometrem?
4: j.w. tylko na jednym króćcu (da sie to wógóle?)
Później wrzuce foto listwy
Dobur regulatora ciśnienia paliwa pod DF I 16v
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dobur regulatora ciśnienia paliwa pod DF I 16v
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
montowałem takich listew już troche i żadna mi o nic nie wadziła, jak tobie się udało??Marszall pisze:Sprawa ma sie następująco nabyłem listwę od 1.8T ABU z tym że w listwie tej chcąc zachować wyprowadzenia króćców z lewej strony regulator ciśnienia wadzi o kolektor toteż go uciołem i zaspawałem miejsce po nim. Została mi więc listwa z jednym króćcem.
listwa z ABU jest prostokątna inna niż np w ADR j ednej strony jest regulator a z drugiej krócce, jak dasz regulator z lewej strony (patrząc na silnik) to nie wadzi ale króćce są na prawo a ja tak nie chce.
Można dac odpowiednio wysoko listwe i też nie wadzi ale ja chce żeby listwa leżała na samym kolektorze (długość moich przedłużek to 56 mm więc niewiele)
Pokaże foto to może troche rozjaśni
Można dac odpowiednio wysoko listwe i też nie wadzi ale ja chce żeby listwa leżała na samym kolektorze (długość moich przedłużek to 56 mm więc niewiele)
Pokaże foto to może troche rozjaśni
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
nie wadzi bo masz po lewej stronie regulator!!!mustang877 pisze:ja tez mam kwadratową listwę i nie wadzi o nic, tylko faktem jest że moje przedłużki sa 9mm dłuższe a, najłatwiej by było przespawać krućce na lewą strone i nic by wtedy nie wadziło
[ Dodano: 21 Lip 2010 17:09 ]
Tam gdzie zaspawane byłregulator ciśnienia.
Da sie to zrobić na jednym krućcu?
[ Dodano: 21 Lip 2010 19:23 ]
Tutaj widać że jednak by wadziło tam gdzie ucięte tam był regulator:
odległośc od kolektora 1mm:
A tak wygląda całość, jest jeszcze miejsce aby puścić górą rurkę do regulatora albo wwiercić się zaraz na początku
Ostatnio zmieniony śr lip 21, 2010 17:27 przez Marszall, łącznie zmieniany 3 razy.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
dospawaj teraz regulator z lewej strony i pod regulatorem wypuśc drugi kruciec, moim zdaniem to najprostsze rozwiązanie.
tylko moje pytanie brzmi czy zostawiasz pompę z KR czy bedziesz zmianiał na 3 BAR? bo jeśli zostawisz pompę to tak jak mowisz ten seryjny regulator może puszczać i wtedy bylo by lepiej dorbić flanszę i zamontować od PF/PB/PG.
tylko moje pytanie brzmi czy zostawiasz pompę z KR czy bedziesz zmianiał na 3 BAR? bo jeśli zostawisz pompę to tak jak mowisz ten seryjny regulator może puszczać i wtedy bylo by lepiej dorbić flanszę i zamontować od PF/PB/PG.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości