Dobur regulatora ciśnienia paliwa pod DF I 16v

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Dobur regulatora ciśnienia paliwa pod DF I 16v

Post autor: Marszall » śr lip 21, 2010 08:50

Witam.
Sprawa ma sie następująco nabyłem listwę od 1.8T ABU z tym że w listwie tej chcąc zachować wyprowadzenia króćców z lewej strony regulator ciśnienia wadzi o kolektor toteż go uciołem i zaspawałem miejsce po nim. Została mi więc listwa z jednym króćcem.

I teraz pytanie co najlepiej zrobić:


1: wspawać orginalny regulator z tej listwy po drugiej stronie tylko na 3 bary zmienić
2: dorobić flansze pod regulator ori z G60 (słyszałem że te małe regulatory nie wyrabiaja na pompie z KR)
3: dospawać jeszcze jeden kruciec i dać uniwersalny regulator z manometrem?

4: j.w. tylko na jednym króćcu (da sie to wógóle?)


Później wrzuce foto listwy


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lip 21, 2010 11:03

Marszall pisze:Sprawa ma sie następująco nabyłem listwę od 1.8T ABU z tym że w listwie tej chcąc zachować wyprowadzenia króćców z lewej strony regulator ciśnienia wadzi o kolektor toteż go uciołem i zaspawałem miejsce po nim. Została mi więc listwa z jednym króćcem.
montowałem takich listew już troche i żadna mi o nic nie wadziła, jak tobie się udało??



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr lip 21, 2010 11:36

listwa z ABU jest prostokątna inna niż np w ADR j ednej strony jest regulator a z drugiej krócce, jak dasz regulator z lewej strony (patrząc na silnik) to nie wadzi ale króćce są na prawo a ja tak nie chce.

Można dac odpowiednio wysoko listwe i też nie wadzi ale ja chce żeby listwa leżała na samym kolektorze (długość moich przedłużek to 56 mm więc niewiele)

Pokaże foto to może troche rozjaśni


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » śr lip 21, 2010 11:50

ja tez mam kwadratową listwę i nie wadzi o nic, tylko faktem jest że moje przedłużki sa 9mm dłuższe a, najłatwiej by było przespawać krućce na lewą strone i nic by wtedy nie wadziło



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr lip 21, 2010 17:00

mustang877 pisze:ja tez mam kwadratową listwę i nie wadzi o nic, tylko faktem jest że moje przedłużki sa 9mm dłuższe a, najłatwiej by było przespawać krućce na lewą strone i nic by wtedy nie wadziło
nie wadzi bo masz po lewej stronie regulator!!!

[ Dodano: 21 Lip 2010 17:09 ]
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tam gdzie zaspawane byłregulator ciśnienia.

Da sie to zrobić na jednym krućcu?

[ Dodano: 21 Lip 2010 19:23 ]
Tutaj widać że jednak by wadziło tam gdzie ucięte tam był regulator:
Obrazek

odległośc od kolektora 1mm:
Obrazek

A tak wygląda całość, jest jeszcze miejsce aby puścić górą rurkę do regulatora albo wwiercić się zaraz na początku
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr lip 21, 2010 17:27 przez Marszall, łącznie zmieniany 3 razy.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » śr lip 21, 2010 22:26

dospawaj teraz regulator z lewej strony i pod regulatorem wypuśc drugi kruciec, moim zdaniem to najprostsze rozwiązanie.
tylko moje pytanie brzmi czy zostawiasz pompę z KR czy bedziesz zmianiał na 3 BAR? bo jeśli zostawisz pompę to tak jak mowisz ten seryjny regulator może puszczać i wtedy bylo by lepiej dorbić flanszę i zamontować od PF/PB/PG.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości