Swap ABF do jetty A2

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » pn lip 19, 2010 13:36

tak zgadza sie jezeli ma skrzynie z mk3 to bedzie tam impulsator. Co do roznicy slimakow z toledo lub golfa II to nie wiem bo nie sprawdzalem tego. Jedno jest pewne da rade do CDA zapakowac slimaka aby wszytsko gralo pod linke.
Ostatnio zmieniony pn lip 19, 2010 13:37 przez imperfectCell, łącznie zmieniany 1 raz.



waski00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
Kontakt:

Post autor: waski00 » pn lip 19, 2010 21:27

Odkreca impulsator przykręca linke i tyle :bigok: nie musi zmieniać slimaka



Awatar użytkownika
quli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pn lip 16, 2007 12:52
Lokalizacja: WKZ Grabów
Kontakt:

Post autor: quli » pn lip 19, 2010 21:58

W mk3 MFA nie chodzi w pelni bez inpulsator wiem bo mialem rozwalony ten czujnik. A jak zalo licznik od mk2 to czy bedzie chodzilo MFA?


Sprzedam pozostalosci po mk3 ABF, Corrado G60 czesci Info na PW

waski00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
Kontakt:

Post autor: waski00 » pn lip 19, 2010 22:11

quli pisze:W mk3 MFA nie chodzi w pelni bez inpulsator wiem bo mialem rozwalony ten czujnik. A jak zalo licznik od mk2 to czy bedzie chodzilo MFA?
Będzie wszystko działać tylko bedzie problem ze spalaniem będzie przekłamywać ale na upartego i to by opanował :bigok:



Awatar użytkownika
quli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pn lip 16, 2007 12:52
Lokalizacja: WKZ Grabów
Kontakt:

Post autor: quli » pn lip 19, 2010 22:18

Jak juz sie temat rozkrecil to ma do was prosbe o wskazanie kostki do zlacza diagnostycznego z wiaski silnika. Fotki beda rano


Sprzedam pozostalosci po mk3 ABF, Corrado G60 czesci Info na PW

waski00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
Kontakt:

Post autor: waski00 » pn lip 19, 2010 22:30

quli pisze:Jak juz sie temat rozkrecil to ma do was prosbe o wskazanie kostki do zlacza diagnostycznego z wiaski silnika. Fotki beda rano
to jest tylko jeden pin w kompie 43 i idzie prosto pod gniazdo diagnostyczne pod 7 pin jeśli nie ma immo? , a jak jest immo to z kompa czyli 43 idzie do puszki immo i z puszki pod gniazdo 7 pin i 4 pin to masa a 16 pin 12v :bigok:
Ostatnio zmieniony pn lip 19, 2010 22:43 przez waski00, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
quli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pn lip 16, 2007 12:52
Lokalizacja: WKZ Grabów
Kontakt:

Re: Swap ABF do jetty A2

Post autor: quli » sob paź 09, 2010 19:57

Witam ponownie. Projekt ruszyl po dugiej przerwie. Zamontowana jest tylnia belka z heblami i zbiornik paliwa i czesc elektryki. Zakonserwowane wnetrze. Mam jeszcze kilka pytan:
1 Czy przednia belka od mk3 do mk2 podejdzie bo wiem ze VR6 jest potrzebna chyba od passata B3
2 Co z ta linka do licznika? Jak jest przeliczane spalanie na kilometry?
3 Ma ktos moze na sprzedarz licznik do mk2 MFA wyskalowany do 260km

Pozdrawiam


Sprzedam pozostalosci po mk3 ABF, Corrado G60 czesci Info na PW

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Swap ABF do jetty A2

Post autor: Xabingo » sob paź 09, 2010 23:03

quli, jak byś chciał namiary na gościa co podłącza oryginalne zegary z Mk2 pod inne, nowsze silniki to wal do mnie na PW.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
quli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pn lip 16, 2007 12:52
Lokalizacja: WKZ Grabów
Kontakt:

Swap ABF do jetty A2

Post autor: quli » pt paź 29, 2010 20:14

Witam ponownie swap idzie do przodu ale nie moge rozgrysc podlaczen w kostce bezpiecznikow
Obrazek
oznaczenia: 30, 30B, Z1, Z2 od czego one sa


Sprzedam pozostalosci po mk3 ABF, Corrado G60 czesci Info na PW

Awatar użytkownika
quli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pn lip 16, 2007 12:52
Lokalizacja: WKZ Grabów
Kontakt:

Swap ABF do jetty A2

Post autor: quli » pt paź 29, 2010 20:19

Witam ponownie swap idzie do przodu ale nie moge rozgrysc podlaczen w kostce bezpiecznikow
Obrazek
oznaczenia: 30, 30B, Z1, Z2 od czego one sa


Sprzedam pozostalosci po mk3 ABF, Corrado G60 czesci Info na PW

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Swap ABF do jetty A2

Post autor: RasPL » sob paź 30, 2010 18:10

http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
quli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pn lip 16, 2007 12:52
Lokalizacja: WKZ Grabów
Kontakt:

Swap ABF do jetty A2

Post autor: quli » pn lis 01, 2010 10:52

RasPL dzieki ABF odpalil wszystko ok
Mam problem nie wiem od czego dobrac puszke filtra powietrza Najlepiej chyba jakis diesel


Sprzedam pozostalosci po mk3 ABF, Corrado G60 czesci Info na PW

Awatar użytkownika
quli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pn lip 16, 2007 12:52
Lokalizacja: WKZ Grabów
Kontakt:

Swap ABF do jetty A2

Post autor: quli » sob lis 13, 2010 12:48

Potrzebuje pomocy podloczylem vaga i nie czyta mi absu pokazuje mi "brak odpowiedzi ze sterownika"
jest przejscie ze zlacza diagnostyczne do sterownika
Nie wiem czego szukac dalej ABS od mk3


Sprzedam pozostalosci po mk3 ABF, Corrado G60 czesci Info na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość