Jak zwiekszyc osiagi w 1.4 16v??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak zwiekszyc osiagi w 1.4 16v??
Witam.
Od kilku dni mysle jak latwo i tanio zwiekszyc osiagi w 1.4.Czy wogole da sie cos zrobic zeby bylo lepiej??Kumple tylko gadaja o turbo i stozku...ale ten silnik nie wytrzyma turbo z tego co czytalem;/
Macie jakies pomysly jak tanio zwiekszyc osiagi w tym VW??pozdrawiam i czekam na pomysly
Od kilku dni mysle jak latwo i tanio zwiekszyc osiagi w 1.4.Czy wogole da sie cos zrobic zeby bylo lepiej??Kumple tylko gadaja o turbo i stozku...ale ten silnik nie wytrzyma turbo z tego co czytalem;/
Macie jakies pomysly jak tanio zwiekszyc osiagi w tym VW??pozdrawiam i czekam na pomysly
Chyba najtaniej Ci wyjdzie kupić coś mocniejszego ewentualnie mocniejszego angola i pobawić się w swapaMacie jakies pomysly jak tanio zwiekszyc osiagi w tym VW??
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Jak masz w planach swapa to odpuść sobie jakieś mody z tym 1,4, bo to się po prostu nie opłaca. Przemęcz się ten czas, a kasę, którą chcesz władować w modzenie 1,4 dołóż do swapa, na pewno lepiej na tym wyjdzieszAle czy nie da sie wogole nic zrobic z tym silnikiem?
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
To nie jest tylko tak ,że kupuje się z pomyłki, sam mam 1.4l 16V trochę narzekam bo miałem Vectrę 1.8l i to szło problem w tym ,że jeżeli chciałbym go dalej trzymać za ubezpieczenie w UK płacić bym musiał około 180 funtów czyli jakieś 875.07zł MIESIĘCZNIE! za golfa płace 50 funtów 243.08zł (przy dzisiejszym kursie) jest różnica ? Dla niektórych to nie są błędy młodości A co do modyfikacji, ja mam fitr stożkowy i fajnie go słychać od 3tys. na dniach będę mógł Ci powiedzieć czy to coś daje bo chce zmienić na fabrykę bo już jakoś mi tak trochę ten stożek jednak przeszkadza Przyzwyczaiłem się do ciszy w Vectrze :green_fuck:becior pisze:I po co kupywać takie motory jak później się chce więcej. Błędy młodości znam to
Ostatnio zmieniony pn lip 12, 2010 21:14 przez _Lucas_, łącznie zmieniany 3 razy.
No ze stozkiem tez juz wlasnie myslalem,wiec moze sprobuje:D
Chcialem was jeszcze zapytac czy wiecie moze cos na temat takich nakretek pod pedalem gazu??Wtedy gaz nie dochodzi calkowicie do podlogi,zmieni to cos??
Aha i jakby ktos moglby mi polcic jakis dobry stozek wraz z calym montazem,tylko zeby byl cenowo w miare kieszeni zwyklego polaka:)pozdrawiam
Chcialem was jeszcze zapytac czy wiecie moze cos na temat takich nakretek pod pedalem gazu??Wtedy gaz nie dochodzi calkowicie do podlogi,zmieni to cos??
Aha i jakby ktos moglby mi polcic jakis dobry stozek wraz z calym montazem,tylko zeby byl cenowo w miare kieszeni zwyklego polaka:)pozdrawiam
strata czasu modl sie zeby silnik wytrzymal twoja normalna jazde a niewspomne o skrzyni biegow jakie sa slabe w tych silnikach;/
Ostatnio zmieniony czw lip 15, 2010 22:26 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.
ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412
No wlasnie wydaje mi sie ze dlugo nie wytrzyma:D:D
Ale przynajmniej teraz wie co to znaczy jezdzic:)
Bedzie pretekst do kupienia innego silnika:)No dobra sumujac wszystki wasze wypowiedzi nic nie robie w tym silniku:)Odezwe sie jak zaczne zmieniac na inny...wtedy dopiero bedziepotrzebna pomoc:))
pozdrawiam
Ale przynajmniej teraz wie co to znaczy jezdzic:)
Bedzie pretekst do kupienia innego silnika:)No dobra sumujac wszystki wasze wypowiedzi nic nie robie w tym silniku:)Odezwe sie jak zaczne zmieniac na inny...wtedy dopiero bedziepotrzebna pomoc:))
pozdrawiam
No to póki nie władowałeś majątku w tego 1.4, to lepiej go sprzedaj i kup coś mocniejszego. Swap się nie opłaca, no chyba, że na 1.6, bo wtedy wiele pierdół pasuje, m.in głowica. Na 1.8T 10 kafla Ci nie starczy, na diesla podobnie. Chyba, że kupisz anglika, wtedy wiele rzeczy można poprzekładać.MiChU92 pisze:Bedzie pretekst do kupienia innego silnika:)No dobra sumujac wszystki wasze wypowiedzi nic nie robie w tym silniku:)Odezwe sie jak zaczne zmieniac na inny...wtedy dopiero bedziepotrzebna pomoc:))
a reszte sprzedac;p co sie dakamlor pisze:No to póki nie władowałeś majątku w tego 1.4, to lepiej go sprzedaj i kup coś mocniejszego. Swap się nie opłaca, no chyba, że na 1.6, bo wtedy wiele pierdół pasuje, m.in głowica. Na 1.8T 10 kafla Ci nie starczy, na diesla podobnie. Chyba, że kupisz anglika, wtedy wiele rzeczy można poprzekładać.MiChU92 pisze:Bedzie pretekst do kupienia innego silnika:)No dobra sumujac wszystki wasze wypowiedzi nic nie robie w tym silniku:)Odezwe sie jak zaczne zmieniac na inny...wtedy dopiero bedziepotrzebna pomoc:))
ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości