mk2 8v turbo

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Pikus139
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 13, 2009 21:39
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

mk2 8v turbo

Post autor: Pikus139 » czw cze 10, 2010 18:13

siema ma mk2 z silnikiem RP chcial bym to uturbic. Wiem ze potrzebuje turbo jakie najlepiej?
IC- mam. czy wtryski od KR wejda i czy one cos dadza? Jak lub gdzie przerobic kolektor wydechowy? czy cos z elektrycznych zeczy potrzebuje??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw cze 10, 2010 18:45

potrzebujesz innego silnika, :helm: :helm:
rp jest na mono, wiec wtryski z kr nie zadzialaja,
potrzebujesz natryskow na denko tloka ktorych nie ma ten silnik, potrzebujesz nieco mniejszego stopnia sprezania, wiekszego wtrysku, z elektryki to potrzebujesz jakies ecu co ogarnie doladowanie, i miliona innych mniejszych rzeczy.
kolektor mozesz drutowac z diesla turbo jak najwieksze, t3 t3/t4
generalnie potrzebujesz wszystkiego nowego( wlicz remont motorowni i napedu) i 1xxxx pln


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt cze 11, 2010 17:26

Znam pare jednostek z silnikami RP w turbo Moc zedu max 190 koni koszt 6 tys Szkoda zachodu tak jak kolega wyzej podpowiada co potrzebujesz do takiego swapu Lepiej zainwestowac w jakies 1,8T Bo to wyjdzie miejsza kasa Sam takim jezdze 1,8t za graty dalem 3 tysie Mechanike i elektryke sam robilem ale to i tak sie oplaca jakby to nawet robil inny szpec i bylo by mu trzeba zaplacic
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 17:28 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



diodas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 19:17
Lokalizacja: szczecin

Post autor: diodas » sob cze 12, 2010 21:16

jeryk10 pisze:Znam pare jednostek z silnikami RP w turbo Moc zedu max 190 koni koszt 6 tys Szkoda zachodu tak jak kolega wyzej podpowiada co potrzebujesz do takiego swapu Lepiej zainwestowac w jakies 1,8T Bo to wyjdzie miejsza kasa Sam takim jezdze 1,8t za graty dalem 3 tysie Mechanike i elektryke sam robilem ale to i tak sie oplaca jakby to nawet robil inny szpec i bylo by mu trzeba zaplacic
A tak przy okazji jak rozwiązałeś sprawe łap silnika?Wyspawałeś ten uchwyt na podłużnice czy jest jakiś inny patent? Oraz jak z reszta poduszek?półosi i skrzynia?...
Bo rozumiem że to 1,8t masz w mk2?

Pozdrawiam...
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 21:17 przez diodas, łącznie zmieniany 1 raz.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pn cze 21, 2010 16:06

moge Ci opisac na PW



pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

Re:

Post autor: pawelekk24 » wt wrz 21, 2010 23:47

jeryk10 pisze:Znam pare jednostek z silnikami RP w turbo Moc zedu max 190 koni koszt 6 tys Szkoda zachodu tak jak kolega wyzej podpowiada co potrzebujesz do takiego swapu Lepiej zainwestowac w jakies 1,8T Bo to wyjdzie miejsza kasa Sam takim jezdze 1,8t za graty dalem 3 tysie Mechanike i elektryke sam robilem ale to i tak sie oplaca jakby to nawet robil inny szpec i bylo by mu trzeba zaplacic
Witam mam pytanie zainteresowal mnie temat turbo w rp jak bym zalozyl turbo z 1.6td tak zeby dmuchnelo z 0,5 bara i do tego blosa nie szukam wielkiej mocy choc ze 120-130 koni wytrzyma silnik ? dodam ze chcialbym zeby tylko dzialalo to na lpg na bezynie tylko odpalam silnik


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

mk2 8v turbo

Post autor: spawacz » pt paź 01, 2010 21:54

190KM to chicialbym zobaczyc w tym silniku, da sie Turbo jak napisal Jacek T3/k24 bedzie w sam raz, masz 9:1 czyli max 1 bar pociagnie, ale zeby sie nie rozpadl 0.6 bar wiecej bym nie dawal , jakis termostat na 75st. , chlodniczka oleju , zespol wtryskowy z audi 2.0 ABT regulator na 1.6-1.7bar we wtrykiwaczu i ma to prawo jezdzic, silnik w stanie perfekcyjnym musi byc. moc tak ze 140 powinien zrobic.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
kołodziej
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 570
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 21:55
Lokalizacja: tak smierdzi(pomorze)
Kontakt:

mk2 8v turbo

Post autor: kołodziej » śr paź 13, 2010 13:39

Gdzies na forum widzial zdjecie RP z turbo..ma moze ktos taka fotke :satan: ?? Wogole szkoda kasy ladowac w RP turbo silnik nie jest rozwojowy i jest na jednopunkcie


MOJA ŚLIWKA;)Fire&Ice http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=302792

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

mk2 8v turbo

Post autor: spawacz » śr paź 13, 2010 19:38

Na forum jakies 2 lata temu ktos tam RP turbo zrobil ,ale krotko to pojezdzilo, zapewne dlatego ze pomyślunku zostalo wykonane.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: mk2 8v turbo

Post autor: Borys » czw paź 14, 2010 07:49

spawacz pisze:Na forum jakies 2 lata temu ktos tam RP turbo zrobil ,ale krotko to pojezdzilo, zapewne dlatego ze pomyślunku zostalo wykonane.
foty z wyscigów w modlinie 09.2003 rok
MKIII ABS/AAM turbo
Obrazek
Obrazek



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

mk2 8v turbo

Post autor: spawacz » czw paź 14, 2010 20:14

O to wlasnie mi chodzilo, tyle ze dalem ciala bo to ABS a nie RP , ale w sumie RP tez da rade tak robic.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: mk2 8v turbo

Post autor: GMS » sob paź 16, 2010 23:03

Borys pisze:
spawacz pisze:Na forum jakies 2 lata temu ktos tam RP turbo zrobil ,ale krotko to pojezdzilo, zapewne dlatego ze pomyślunku zostalo wykonane.
foty z wyscigów w modlinie 09.2003 rok
MKIII ABS/AAM turbo
Obrazek
Obrazek

hehe stary temat auto z Lublina :jezor: wygląda jak abs... ale nie do końca



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: mk2 8v turbo

Post autor: spawacz » ndz paź 17, 2010 00:22

To widac , widac tez ze w malo inteligentny sposob podniesli cisnienie paliwa... zaslepiajac powrot . Napewno uszelki w kolejny genialny sposob czyt. "kanapka", chlodnicy oleju jakiejkolwiek brak ,ale za to z TD ma duza. W sumie jezeli pewnych rzeczy nie ma to moze byc czasem na bloku z PG/1H ale to tylko tworcy tego wynalazku wiedza.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

mk2 8v turbo

Post autor: GMS » ndz paź 17, 2010 00:40

aha w w mało inteligentny... a co powiesz jak jest zewnętrzny regulator paliwa ?? który jest na zdjęciach ale ty go nie dojrzałeś , kanapki nigdy nie było tam , chłodnica oleju była , na tych zdjęciach nie widać...



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości