mk2 8v turbo
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mk2 8v turbo
siema ma mk2 z silnikiem RP chcial bym to uturbic. Wiem ze potrzebuje turbo jakie najlepiej?
IC- mam. czy wtryski od KR wejda i czy one cos dadza? Jak lub gdzie przerobic kolektor wydechowy? czy cos z elektrycznych zeczy potrzebuje??
IC- mam. czy wtryski od KR wejda i czy one cos dadza? Jak lub gdzie przerobic kolektor wydechowy? czy cos z elektrycznych zeczy potrzebuje??
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
potrzebujesz innego silnika,
rp jest na mono, wiec wtryski z kr nie zadzialaja,
potrzebujesz natryskow na denko tloka ktorych nie ma ten silnik, potrzebujesz nieco mniejszego stopnia sprezania, wiekszego wtrysku, z elektryki to potrzebujesz jakies ecu co ogarnie doladowanie, i miliona innych mniejszych rzeczy.
kolektor mozesz drutowac z diesla turbo jak najwieksze, t3 t3/t4
generalnie potrzebujesz wszystkiego nowego( wlicz remont motorowni i napedu) i 1xxxx pln
rp jest na mono, wiec wtryski z kr nie zadzialaja,
potrzebujesz natryskow na denko tloka ktorych nie ma ten silnik, potrzebujesz nieco mniejszego stopnia sprezania, wiekszego wtrysku, z elektryki to potrzebujesz jakies ecu co ogarnie doladowanie, i miliona innych mniejszych rzeczy.
kolektor mozesz drutowac z diesla turbo jak najwieksze, t3 t3/t4
generalnie potrzebujesz wszystkiego nowego( wlicz remont motorowni i napedu) i 1xxxx pln
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Znam pare jednostek z silnikami RP w turbo Moc zedu max 190 koni koszt 6 tys Szkoda zachodu tak jak kolega wyzej podpowiada co potrzebujesz do takiego swapu Lepiej zainwestowac w jakies 1,8T Bo to wyjdzie miejsza kasa Sam takim jezdze 1,8t za graty dalem 3 tysie Mechanike i elektryke sam robilem ale to i tak sie oplaca jakby to nawet robil inny szpec i bylo by mu trzeba zaplacic
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 17:28 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
A tak przy okazji jak rozwiązałeś sprawe łap silnika?Wyspawałeś ten uchwyt na podłużnice czy jest jakiś inny patent? Oraz jak z reszta poduszek?półosi i skrzynia?...jeryk10 pisze:Znam pare jednostek z silnikami RP w turbo Moc zedu max 190 koni koszt 6 tys Szkoda zachodu tak jak kolega wyzej podpowiada co potrzebujesz do takiego swapu Lepiej zainwestowac w jakies 1,8T Bo to wyjdzie miejsza kasa Sam takim jezdze 1,8t za graty dalem 3 tysie Mechanike i elektryke sam robilem ale to i tak sie oplaca jakby to nawet robil inny szpec i bylo by mu trzeba zaplacic
Bo rozumiem że to 1,8t masz w mk2?
Pozdrawiam...
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 21:17 przez diodas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
Re:
Witam mam pytanie zainteresowal mnie temat turbo w rp jak bym zalozyl turbo z 1.6td tak zeby dmuchnelo z 0,5 bara i do tego blosa nie szukam wielkiej mocy choc ze 120-130 koni wytrzyma silnik ? dodam ze chcialbym zeby tylko dzialalo to na lpg na bezynie tylko odpalam silnikjeryk10 pisze:Znam pare jednostek z silnikami RP w turbo Moc zedu max 190 koni koszt 6 tys Szkoda zachodu tak jak kolega wyzej podpowiada co potrzebujesz do takiego swapu Lepiej zainwestowac w jakies 1,8T Bo to wyjdzie miejsza kasa Sam takim jezdze 1,8t za graty dalem 3 tysie Mechanike i elektryke sam robilem ale to i tak sie oplaca jakby to nawet robil inny szpec i bylo by mu trzeba zaplacic
mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
mk2 8v turbo
190KM to chicialbym zobaczyc w tym silniku, da sie Turbo jak napisal Jacek T3/k24 bedzie w sam raz, masz 9:1 czyli max 1 bar pociagnie, ale zeby sie nie rozpadl 0.6 bar wiecej bym nie dawal , jakis termostat na 75st. , chlodniczka oleju , zespol wtryskowy z audi 2.0 ABT regulator na 1.6-1.7bar we wtrykiwaczu i ma to prawo jezdzic, silnik w stanie perfekcyjnym musi byc. moc tak ze 140 powinien zrobic.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- kołodziej
- Gadatliwa bestia
- Posty: 570
- Rejestracja: wt kwie 22, 2008 21:55
- Lokalizacja: tak smierdzi(pomorze)
- Kontakt:
mk2 8v turbo
Gdzies na forum widzial zdjecie RP z turbo..ma moze ktos taka fotke ?? Wogole szkoda kasy ladowac w RP turbo silnik nie jest rozwojowy i jest na jednopunkcie
MOJA ŚLIWKA;)Fire&Ice http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=302792
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
mk2 8v turbo
Na forum jakies 2 lata temu ktos tam RP turbo zrobil ,ale krotko to pojezdzilo, zapewne dlatego ze pomyślunku zostalo wykonane.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: mk2 8v turbo
foty z wyscigów w modlinie 09.2003 rokspawacz pisze:Na forum jakies 2 lata temu ktos tam RP turbo zrobil ,ale krotko to pojezdzilo, zapewne dlatego ze pomyślunku zostalo wykonane.
MKIII ABS/AAM turbo
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
mk2 8v turbo
O to wlasnie mi chodzilo, tyle ze dalem ciala bo to ABS a nie RP , ale w sumie RP tez da rade tak robic.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: mk2 8v turbo
Borys pisze:foty z wyscigów w modlinie 09.2003 rokspawacz pisze:Na forum jakies 2 lata temu ktos tam RP turbo zrobil ,ale krotko to pojezdzilo, zapewne dlatego ze pomyślunku zostalo wykonane.
MKIII ABS/AAM turbo
hehe stary temat auto z Lublina wygląda jak abs... ale nie do końca
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: mk2 8v turbo
To widac , widac tez ze w malo inteligentny sposob podniesli cisnienie paliwa... zaslepiajac powrot . Napewno uszelki w kolejny genialny sposob czyt. "kanapka", chlodnicy oleju jakiejkolwiek brak ,ale za to z TD ma duza. W sumie jezeli pewnych rzeczy nie ma to moze byc czasem na bloku z PG/1H ale to tylko tworcy tego wynalazku wiedza.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
mk2 8v turbo
aha w w mało inteligentny... a co powiesz jak jest zewnętrzny regulator paliwa ?? który jest na zdjęciach ale ty go nie dojrzałeś , kanapki nigdy nie było tam , chłodnica oleju była , na tych zdjęciach nie widać...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości