1.8 16V PL problem gdy zimny
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8 16V PL problem gdy zimny
a wiec tak,mam taki problem z silnikiem,odpala od strzala chodzi rowno ale po chwili zaczyna wariowac i gasnie,znow odpale i musze trzymac noge na gazie zeby silnik nie zdechl,ale gdy silnik sie juz rogrzeje to chodzi normalnie nie gasnie nie przerywa,silnik to 1.8 16V PL'ka
pomozcie;(
pomozcie;(
http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=711
switch od krokowca trzeba sprawdzić jak i sam krokowy.
Ogólnie czy stabilizacja biegu jałowego działa właściwie
Ogólnie czy stabilizacja biegu jałowego działa właściwie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
na przekręconym zapłonie powinien buczeć, to bedzie oznaczało że switch działa.
A switch to taki mikrostyk umieszczony na przepustnicy załączjący sie z chwilą całkowitego puszczenia gazu czyli zamkniecia przepustnicy.
A switch to taki mikrostyk umieszczony na przepustnicy załączjący sie z chwilą całkowitego puszczenia gazu czyli zamkniecia przepustnicy.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
mi to bardziej wygląda na źle działający/rozregulowany wtrysk, obawiam się, ze sam nie dasz rady go dobrze ustawićdiabollo pisze:odpala od strzala chodzi rowno ale po chwili zaczyna wariowac i gasnie,znow odpale i musze trzymac noge na gazie zeby silnik nie zdechl,ale gdy silnik sie juz rogrzeje to chodzi normalnie nie gasnie nie przerywa,silnik to 1.8 16V PL'ka
pomozcie;(
- dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
- Kontakt:
Przy odpalaniu zimnego silnika powinien się załączać " wtrysk rozruchowy " działa on przez ok 8 sec do temp 35 stopni a później się nie włącza jest on położony z prawej strony ssącego a steruje nim czujnik który jest umieszczony z prawej strony głowicy za króćcem wodnym [ taki większy z brązową kostką ] i raczej to będzie przyczyna twoich zmartwień
na zimnym silniku wykręć ten wtrysk [ dwie śruby imbusowe 5 ] i niech ktoś ci spróbuje odpalić auto , jeśli on nie pyli paliwem sciągnij z niego kostkę [ niebieska] i daj tam napięcie z aku [ są na nim oznaczenia + i - ] jeśli będzie pylił to masz padnięty czujnik który go włącza a jeśli nie to sam wtrysk
jest jeszcze taka możliwość że będzie zapchany przewód zasilający paliwem [ raz tak miałem] więc sprawdź jego drożność
pozdro
na zimnym silniku wykręć ten wtrysk [ dwie śruby imbusowe 5 ] i niech ktoś ci spróbuje odpalić auto , jeśli on nie pyli paliwem sciągnij z niego kostkę [ niebieska] i daj tam napięcie z aku [ są na nim oznaczenia + i - ] jeśli będzie pylił to masz padnięty czujnik który go włącza a jeśli nie to sam wtrysk
jest jeszcze taka możliwość że będzie zapchany przewód zasilający paliwem [ raz tak miałem] więc sprawdź jego drożność
pozdro
MK III >> mój zielony dupoVWóz
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
wtrysk rozruchowy dziala dobrze,wiec nie wiem.ale zrobilem taki myk na odpalonym silniku odlaczylem biala wtyczke z bialego czujnika kolo krocca wody,i silnik chodzi calkiem inaczej rowno nic nie przerywa,a gdy tylko go podlacze to od razu gasnie,dodam ze ten czujnik tez juz wymienialem,i jeszcze takie pytanie ile wam pali PL'ka? moja zejsc ponizej 10l/100km to jest sukces(sprawdzane przez MFA)
http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=711
Masz jeszcze takie cos jak regulator fazy nagrzewania, jak niedziala prawidlowo to beda sie dzialy rozne rzeczy. Ustrojstwo to wzbogaca mieszanke az silnik nie osiagnie 60 stopni. Najlepiej jest podlozyc z innego auta bo trudno zmacac czy jest sprawny czy tez nie. Jest przykrecony do rozdzielacza dochodza do niego 2 kabelki.
Mialem tak ze moje auto zachowywalo sie tak samo jak w Twoim opisie. Odpalal bez problemu, chwilke jechalem i zaczynal sie cyrk. Jak sie juz troszke nagrzal wszystko wracalo do normy.
Mialem tez i taki numer, ze nowy czujnik temp. BIALY, dawal takie objawy. Mimo to ze byl nowy, zainwestowalem w kolejny i po klopocie. Okazalo sie jak juz ten "nowy" badalem za pomoca czajnika i omomierza, ze w pewnym zakresie temperatury dostawal bzika. Silnik zimny ok, silnik pochodzil 2 minuty i czarno z komina zalewa jak szalony, silnik sie rozgrzal i znow ok.
Czujnik temp. nie jest drogi. Zainwestuj w nowy, albo zbadaj tego co masz, czy napewno jest ok.
10 w miescie to norma. Udalo mi sie zejsc do 9 ale to nie jest jazda, i ciezko wytrzymac 100km bez dodawania gazu . Na trasie 8 przy normalnej jezdzie, bez szalenstw.
Powodzenia
Mialem tak ze moje auto zachowywalo sie tak samo jak w Twoim opisie. Odpalal bez problemu, chwilke jechalem i zaczynal sie cyrk. Jak sie juz troszke nagrzal wszystko wracalo do normy.
Mialem tez i taki numer, ze nowy czujnik temp. BIALY, dawal takie objawy. Mimo to ze byl nowy, zainwestowalem w kolejny i po klopocie. Okazalo sie jak juz ten "nowy" badalem za pomoca czajnika i omomierza, ze w pewnym zakresie temperatury dostawal bzika. Silnik zimny ok, silnik pochodzil 2 minuty i czarno z komina zalewa jak szalony, silnik sie rozgrzal i znow ok.
Czujnik temp. nie jest drogi. Zainwestuj w nowy, albo zbadaj tego co masz, czy napewno jest ok.
10 w miescie to norma. Udalo mi sie zejsc do 9 ale to nie jest jazda, i ciezko wytrzymac 100km bez dodawania gazu . Na trasie 8 przy normalnej jezdzie, bez szalenstw.
Powodzenia
no kolego to co napisales z tym regulatorem nagrzewania to mnie zagiales,wezme z pracy taki i zobacze.a napisales ze silnik przykapca moj ma to samo przykapca na czarno a spaliny strasznie smierdza niedopalonym paliwem.a ile ten bialy czujnik kosztuje i gdzie mozna go dostac?
http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=711
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości