problem z obrotami digi16v
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
problem z obrotami digi16v
problem jest tego typu że na cieplym silniku zaraz po odpaleniu silnika obroty sie zawieszają na okolo 2500rpm a gdy juz po dłuższym czasie opadną to cały czas faluje i nie idzie tego wyregulować przepływomierzem, jak nie ustawisz to i tak nic sie nie zmienia. do tego spalanie w granicach 20l/100. prosze o pomoc bo mnie zaraz #!%& strzeli
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
digifant II ,krańcówki, czujnik temp, krokowiec szczelność dolotu i podciśnień sprawdziłem, są sprawne.bugalon pisze:Jaki digifant? Jedynka, czy dwójka?
Najpierw sprawdź krańcówkę zamknięcia przepustnicy (jest w digim 1 i digim 2). Jeśli jest niesprawna, zawsze auto faluje lub utrzymuje za wysokie obroty
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Więc pozostaje tylko sonda i jej wskazania. Z nią musi być coś nie tak jeśli reszta jest sprawna. Przepływomierz sie nie zacina? Klapka płynnie chodzi w całym zakresie? Wskazania napięcia z przepływki są stabilne?mustang877 pisze:digifant II ,krańcówki, czujnik temp, krokowiec szczelność dolotu i podciśnień sprawdziłem, są sprawne.bugalon pisze:Jaki digifant? Jedynka, czy dwójka?
Najpierw sprawdź krańcówkę zamknięcia przepustnicy (jest w digim 1 i digim 2). Jeśli jest niesprawna, zawsze auto faluje lub utrzymuje za wysokie obroty
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
sondy nie mam ponieważ to sterownik od silnika PB, przepływka sie nie zacina dzis sprawdzałem ale za to wskazania nie są stabilne i wahania napięcia są cały czas, praktycznie nie da sie ustawić jednej wartości. podmieniłem przepływomierz na drugi i jest ta sama sytuacja, czyżby cos nie tak ze sterownikiem?bugalon pisze:Więc pozostaje tylko sonda i jej wskazania. Z nią musi być coś nie tak jeśli reszta jest sprawna. Przepływomierz sie nie zacina? Klapka płynnie chodzi w całym zakresie? Wskazania napięcia z przepływki są stabilne?
[ Dodano: 02 Maj 2010 23:46 ]
ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? bo ja już wymiękam
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie będzie dzialac prawidłowo, bo ma inną charakterystykę. Wstaw czujnik z ABFa wkręcany w głowicę.mustang877 pisze:ok spróbuje bo teraz mam wstawiony seryjny od 16v (biały) może to jest powodem? ale teoretycznie powinien działać prawidłowo z digifantem.szogi pisze:jak możesz to sprubuj wymienic czujnik tem. niebieski .
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
ten co mam teraz też jest wkręcany w głowice i jak pytałem w sklepie o czujnik ABF to mówią że tam jest jeden model czujnika który idzie do KR/PL9A i ABFa.bugalon pisze:Nie będzie dzialac prawidłowo, bo ma inną charakterystykę. Wstaw czujnik z ABFa wkręcany w głowicę
coś mi sie w to nie chce wierzyć jednak...
Ostatnio zmieniony wt maja 04, 2010 12:10 przez mustang877, łącznie zmieniany 1 raz.
dobrze ci mówili, koledze chodziło o zastosowanie wyjścia na nagrzewnice z ABFa z klimą i tam wsadzić ori czujnik z DF II (ten niebieski)mustang877 pisze:ten co mam teraz też jest wkręcany w głowice i jak pytałem w sklepie o czujnik ABF to mówią że tam jest jeden model czujnika który idzie do KR/PL9A i ABFa.
coś mi sie w to nie chce wierzyć jednak...
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie nie, chodziło mi dokładnie o czujnik wkręcany w głowicę z ABFa. Zgodnie ze źródłami które posiadam ma on taką samą charakterystykę jak standardowy niebieski w digifantach. Ta charakterystyka jest inna niz czujników z KR/PL/9A.toffic pisze:dobrze ci mówili, koledze chodziło o zastosowanie wyjścia na nagrzewnice z ABFa z klimą i tam wsadzić ori czujnik z DF II (ten niebieski)mustang877 pisze:ten co mam teraz też jest wkręcany w głowice i jak pytałem w sklepie o czujnik ABF to mówią że tam jest jeden model czujnika który idzie do KR/PL9A i ABFa.
coś mi sie w to nie chce wierzyć jednak...
Patent z wyjściem na nagrzewnicę o którym toffic napisał często stosuję. Uwazam jednak, że lepiej iść w czujniki wkręcane. Mniej z tym zachodu.
[ Dodano: Sro Maj 05, 2010 3:55 pm ]
AFR powinieneś mieć w granicach 13,5:1.mustang877 pisze:wtryski od PG 245cc/mintoffic pisze:a wtryski jakie?? klapa dobrze ustawiona?? jaki masz AFR??
klapkę cieżko jest teraz wyregulować ponieważ obroty ciągle falują ale starałem sie tak dostroić żeby napiecie mieściło sie w normie miedzy 0,90v-1,20v.
AFR nie mierzyłem a jaka powinna byc jego wartośc?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość