skrzynia do abf
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Witam! Nie chciałem zakładać nowego tematu, wiec moje pytanie którą skrzynie wybrać do ABF-a CGY czy CRU. Autem jeżdze na codzień, mam duży dylemat, sam już nie wem którą wybrać
CRU ma przełożenia takie i prędkości z moich obliczeń przy 7tyś
1-3,333 2-1.944 3-1,307 4-0,971 5-0.755 Głone-4.235
55 94 139 188 241
CGY ma troszke dłuższe biegi. Dane brałem z ETKI
bede mniał lekki zamach wiec chcem złozyć za jednym razem wiec prosze o rady
Pozdawiam
CRU ma przełożenia takie i prędkości z moich obliczeń przy 7tyś
1-3,333 2-1.944 3-1,307 4-0,971 5-0.755 Głone-4.235
55 94 139 188 241
CGY ma troszke dłuższe biegi. Dane brałem z ETKI
bede mniał lekki zamach wiec chcem złozyć za jednym razem wiec prosze o rady
Pozdawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213
skrzynia do abf
Wkońcu zmieniłem skrzynie na CGY było troche roboty, ale z lekkim zamachem dobrze sie zbiera tylko piatka jest długa tak jak w CDA a mniała byc krótsza
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
Re: skrzynia do abf
marol_10 pisze:Wkońcu zmieniłem skrzynie na CGY było troche roboty, ale z lekkim zamachem dobrze sie zbiera tylko piatka jest długa tak jak w CDA a mniała byc krótsza
Ja jeździłem na cgy i 5 była krótsza niż w cda. Myślę, że nie masz oryginalnego 5 biegu, ale po tylu latach to bardzo możliwe...
Re: skrzynia do abf
Dodam jeszcze że pierwszy raz chwilowo miałem okazje jezdzic swoim wolnossacym ABF ze skrzynia na linki CDA z seryjnym cieżkim zamachem. Nigdy nie jezdziłem na tej skrzyni zawsze miałem skrzynie na wodziki. Powiem tak tragedia auto strasznie zamuliło. Biegi dłuuugie i zero frajdy z jazdy. Próbowałem sie z dwoma bemkami kumpli na tej skrzyni i kiedys byłem zawsze z przodu o ok długosc a teraz dostałem straszne baty. Po zmianie spowrotem na skrzynie na wodziki 2Y + lekki zamach wrażenia z jazdy super jak by przybyło z 20km Uważam że jak dłubac ABFa to trzeba zaczac najpierw od wymiany skrzyni biegów bo roznica jest duza nie wspomne ze lepiej sie biegi wbija na takiej skrzyni jakos fajniej i mniejszy skok niz w skrzyni na linki. CDA jest fajna ale do ABF turbo , kompresor
skrzynia do abf
Ciekawe wygłądała na nieruszaną ale nic nie wiadomo. A może były np. 2 rodzaje i rózniły sie tylko 5-tym przełożeniem. Jak bedzie mi mało to bedę szukał jeszcze krótszej. Jeszcze został test na kresce na tej skrzyni i bedzie wiadomo co dałayahoo_p pisze:Ja jeździłem na cgy i 5 była krótsza niż w cda. Myślę, że nie masz oryginalnego 5 biegu, ale po tylu latach to bardzo możliwe...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213
skrzynia do abf
WTRACAJAC SIE CZY POD ABF PODEJDZIE SKRZYNIA Z MK1FF NA ZAMACHU OD 1,5 ? I SPRZEGLE ? TAM SETS MLY WALEK W FF/,,, .... uciegnie to wogole?
ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412
skrzynia do abf
Panowie podepnę się pod temat żeby bez potrzeby nie robić śmietnika na forum.Mam skrzynię FF z flanszami 90 mm,czy podejdą do niej flansze 100 mm od skrzyni z Corrado która jest na linkach a nie na cięgnach jak FF.
Re: skrzynia do abf
Ja miałem w swoim ABFie SKrzynie 02A CBA , która kilka dni temu uległa samodestrukcji. NIe mam pojęcia z czego to wynika , ale zrobila sie dziura wielkosci telefonu komorkowego w niej . ciezko mi stwierdzic co moglo byc tego powodem. Jutro porobie zdjecia i wstawie, moze ktos bedzie mi w stanie powiedziec co moglo spowodowac taka awarie. ( nie hamowałem go , ale ma rozwiercona przepustnice, puszke z filtra wycieta od spodu itd. i megasquirta , wiec wielkiego przyrostu nie ma , sadze wiec ze raczej z nadmiaru mocy sie ta skrzynia nie rozsypala.)
skrzynia do abf
spirit77, od linkowej skrzyni nie podejdą, szukaj skrzyni wodzikowej z flanszami 100mm.
sianoTG, albo pękła zębatka różnicówki, albo wysunął się z różnicówki sworzeń i rozwalił obudowę, a jak zębatka jeszcze z niego spadła to narobiła większego bałaganu. Fabryka daje słabe zabezpieczenie sworznia, najlepszym przykładem na to są VR6.
sianoTG, albo pękła zębatka różnicówki, albo wysunął się z różnicówki sworzeń i rozwalił obudowę, a jak zębatka jeszcze z niego spadła to narobiła większego bałaganu. Fabryka daje słabe zabezpieczenie sworznia, najlepszym przykładem na to są VR6.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości