Ustawienie wałka Schricka 276* ssącego w 9A

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Ustawienie wałka Schricka 276* ssącego w 9A

Post autor: qbejs » śr mar 31, 2010 14:47

Siema,

Mam taki nietypowy setup. Wałek ssący 276* Schricka i ori wydech. Po założeniu czuć że moc poszła w góre od 4.5k rpm jednak nie straciło za dużo w dolnej partii. Wydaje mi się jednak że można trochę ten zysk mocowy przesunąć w niższe partie obrotów i tu pojawia się pytanie. Czy jest wogole mozliwy taki kompromis na takim setupie bo nie chcę niepotrzebnie wydać kasy na regulowane kółko. Auto planuje kręćić do 7.5k rpm. Cudów się nei zdziała bo żeby była moc w 16V trzeba silnik zakrecić :) Jednak auto to daily driver ktory 2 razy w roku widzi tor i szukam kompromisu :) Poniżej aktualny spec silnika:
- kolektor 50mm
- dolot 70mm z ori puchą od ABFa ( z doprowadzonym nawiewem )
- porting przepustnicy
- wydech 2.25"
- całość wysterowana na Digi I


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: Ustawienie wałka Schricka 276* ssącego w 9A

Post autor: bugalon » wt kwie 06, 2010 09:21

qbejs pisze:Siema,

Mam taki nietypowy setup. Wałek ssący 276* Schricka i ori wydech. Po założeniu czuć że moc poszła w góre od 4.5k rpm jednak nie straciło za dużo w dolnej partii. Wydaje mi się jednak że można trochę ten zysk mocowy przesunąć w niższe partie obrotów i tu pojawia się pytanie. Czy jest wogole mozliwy taki kompromis na takim setupie bo nie chcę niepotrzebnie wydać kasy na regulowane kółko. Auto planuje kręćić do 7.5k rpm. Cudów się nei zdziała bo żeby była moc w 16V trzeba silnik zakrecić :) Jednak auto to daily driver ktory 2 razy w roku widzi tor i szukam kompromisu :) Poniżej aktualny spec silnika:
- kolektor 50mm
- dolot 70mm z ori puchą od ABFa ( z doprowadzonym nawiewem )
- porting przepustnicy
- wydech 2.25"
- całość wysterowana na Digi I
Da się przesunąć tą moc w dół. Regulowane kółko w tym pomoże. Wymarzoną charakterystykę uzyskasz jednak dopiero przy doświadczalnych próbach regulacji na hamowni połączonych ze strojeniem elektroniki pod to.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » wt kwie 06, 2010 11:34

qbejs, to nie sprzedajesz jednak tego wałka?



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr kwie 07, 2010 09:55

na takim setupie krecenie 7500 bedzie bez sensu, na kombo 276 powyżej 7200-7300 traci się napełnianie silnika tak że wykręcanie 7500 mija się z celem.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości