Siema,
Mam taki nietypowy setup. Wałek ssący 276* Schricka i ori wydech. Po założeniu czuć że moc poszła w góre od 4.5k rpm jednak nie straciło za dużo w dolnej partii. Wydaje mi się jednak że można trochę ten zysk mocowy przesunąć w niższe partie obrotów i tu pojawia się pytanie. Czy jest wogole mozliwy taki kompromis na takim setupie bo nie chcę niepotrzebnie wydać kasy na regulowane kółko. Auto planuje kręćić do 7.5k rpm. Cudów się nei zdziała bo żeby była moc w 16V trzeba silnik zakrecić Jednak auto to daily driver ktory 2 razy w roku widzi tor i szukam kompromisu Poniżej aktualny spec silnika:
- kolektor 50mm
- dolot 70mm z ori puchą od ABFa ( z doprowadzonym nawiewem )
- porting przepustnicy
- wydech 2.25"
- całość wysterowana na Digi I
Ustawienie wałka Schricka 276* ssącego w 9A
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Ustawienie wałka Schricka 276* ssącego w 9A
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: Ustawienie wałka Schricka 276* ssącego w 9A
Da się przesunąć tą moc w dół. Regulowane kółko w tym pomoże. Wymarzoną charakterystykę uzyskasz jednak dopiero przy doświadczalnych próbach regulacji na hamowni połączonych ze strojeniem elektroniki pod to.qbejs pisze:Siema,
Mam taki nietypowy setup. Wałek ssący 276* Schricka i ori wydech. Po założeniu czuć że moc poszła w góre od 4.5k rpm jednak nie straciło za dużo w dolnej partii. Wydaje mi się jednak że można trochę ten zysk mocowy przesunąć w niższe partie obrotów i tu pojawia się pytanie. Czy jest wogole mozliwy taki kompromis na takim setupie bo nie chcę niepotrzebnie wydać kasy na regulowane kółko. Auto planuje kręćić do 7.5k rpm. Cudów się nei zdziała bo żeby była moc w 16V trzeba silnik zakrecić Jednak auto to daily driver ktory 2 razy w roku widzi tor i szukam kompromisu Poniżej aktualny spec silnika:
- kolektor 50mm
- dolot 70mm z ori puchą od ABFa ( z doprowadzonym nawiewem )
- porting przepustnicy
- wydech 2.25"
- całość wysterowana na Digi I
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
na takim setupie krecenie 7500 bedzie bez sensu, na kombo 276 powyżej 7200-7300 traci się napełnianie silnika tak że wykręcanie 7500 mija się z celem.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości