No powiem ci że wynik taki to chyba tylko w erze. Koniecznie chciałbym wykres zobaczyć ale jego też można zrobić jaki sie komu podoba Jezeli naprawde Ci sie to udało w co nie wierze to gratulacje wyniku. Mysle że Ty poprostu dodawałeś sobie wyniki jakie mogą przynieść mody ktore zrobiłeś a to wcale sie tak nie przedtawiaLukasz1985 pisze:Powiem Ci ze tez kiedys myslalem o takich modyfikacjach ale posluchalem dobrej rady i zamiast walkow zrobilem glowice ,wydech 2,5 cala i program do tego.Moc w tym momecie to okolice 190 koni.Na razie nie mam wykresu ale to sie zmieni niedlugo:)
Wałki catcams + regulowane kółko w ABF, Co z tego wyjdzie.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Andrzej32
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
- Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 21:27 przez Andrzej32, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
- Lokalizacja: Cambridge
- Kontakt:
Marioo zamiast wydawac min 5000zł w dłubanie wolnossaka wolałbym zainwestowac w kompresor. Mam podłubanego ABFa na seryjnych wałkach wyszło 185km ale nie dawno kupiłem drugie autko z ABF ale z kompresorem Eaton M62 z Mercedesa CLK 230 i powiem szczerze dużo lepiej to wymiata od wolnossaka. Jak bym załozył wałki schrick co planowałem i miałbym moze te 200km w N/A to i tak nie dał by napewno rady kompresorowi. Zreszta wogole inna jazda jest doładowanym pieknie to sie zbiera w porównaniu do ABF 185km a mysle ze jest tam nie wiecej niz 230km. Koszt kompresora to ok 1000zł na allegro do tego wtryski, listwa , komp z g60 i to wystroic mysle ze zmiescisz sie spokojnie w 4000zł. Montaż bardzo łatwy nie trzeba dużo rzezbic jak cos zagladnij pod tego linka tu poprzedni własciciel opisał co i jak http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=45127 drugi raz nie bawiłbym sie w N/A
Też mi się nie wydaje, że 4k starczy, na używanych gratach, które nie wiem jak długo podziałają, nie wiem w jakim stanie kompresor itd. Moim zdaniem jak czymś dmuchać to tylko T a na to nie mam kasy na razie. Tak jak w jakimś temacie Evolution napisał, żeby uturbić to ok 15k trzeba mieć, żeby to jeździło jak należy. Problem w tym, że ja za dużo sam nie wykonam, bo nie mam warunków do tego, a na ulicy składać T nie będę:)emilson pisze:no nie wiem czy tak latwo to wszystko złozyc w kwocie 4 tys
Jednak wymiana wałków, kółka i kolektora jest trochę łatwiejsza, a mi chodzi o poprawienie fabryki jak na razie.
Chce polepszyć górę, ale nie stracić całego dołu i tu najlepsze było by dmuchanie czymś ale jw. kasy na ślimaka nie ma.
Napisałem do kolesia z USA o wałki, są dostępne cena 699$ co przy dzisiejszym kursie daje 2000zł, ciekawe ile wysyłka?
Może ktoś się skusi na wałeczki z US jeszcze to będzie taniej z wysyłką:)
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 09:35 przez Marioo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
- Lokalizacja: Cambridge
- Kontakt:
Cena podobna jak za schricki, a jakość nic nie wiadomo, równie dobrze może się okazać, że trwałe to będzie jak świątek.Lukasz1985 pisze:Sprawdz sobie newman cams z UK.
Co do marki wałków to decyzja raczej podjęta, teraz tylko poszukać jak najtaniej najlepiej nowych.
Kusząca cena jest z US ale trzeba transport załatwić, i wykombinować jak cła nie zapłacić.
Tylko że dłubanie wolnossaka w cieżkiej budzie mk3 da sredni efekt... szkoda kasy tak uwazam wydasz 4000 czy 5000zł a zwykłe zdrowe e36 coupe 2,5 i tak bedzie szybsze co innego taki silnik w budzie mk1 albo mk2 Lepiej dołożyc kasy i dmuchnac zeby to sprawnie chodziło turbo fakt troche kosztuje dlatego kompresor to fajne rozwiazanie i niewiem dlaczego uwazacie ze sie do 4000zł-5000zł nie wyrobi ? wydechu i głowicy nie ruszasz najwiekszy koszt to kompresor (ok1000zł) i strojenie (ok1000zł) reszta czesci to groszowa sprawa.
Jak by ktos chcial cos takiego budowac to akurat mam kompresor wyciagniety i moge pstryknac fotki jak to wszystko jest zrobione
Jak by ktos chcial cos takiego budowac to akurat mam kompresor wyciagniety i moge pstryknac fotki jak to wszystko jest zrobione
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 15:30 przez Rapcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Z drugiej strony podoba mi się kręcenie wolnossaka:)Rapcio pisze:Tylko że dłubanie wolnossaka w cieżkiej budzie mk3 da sredni efekt... szkoda kasy tak uwazam wydasz 4000 czy 5000zł a zwykłe zdrowe e36 coupe 2,5 i tak bedzie szybsze co innego taki silnik w budzie mk1 albo mk2 Lepiej dołożyc kasy i dmuchnac zeby to sprawnie chodziło turbo fakt troche kosztuje dlatego kompresor to fajne rozwiazanie i niewiem dlaczego uwazacie ze sie do 4000zł-5000zł nie wyrobi ? wydechu i głowicy nie ruszasz najwiekszy koszt to kompresor (ok1000zł) i strojenie (ok1000zł) reszta czesci to groszowa sprawa.
Jak by ktos chcial cos takiego budowac to akurat mam kompresor wyciagniety i moge pstryknac fotki jak to wszystko jest zrobione
Kompressor mnie nie przekonuje.
Na turbo przyjdzie czas. Wszystkiego trzeba w zyciu spróbować, wyżyłowanego wolnossaka też
[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 14:54 ]
Co do efektu marnego, to i tak będzie lepiej niż jest, czy nie prawda:)
Jeździłem mocnym T w benzynie więc wiem z czym to się je:)
Kolega miał volvo 850 t5 dłubnięte na coś ok 270km, naprawdę nieźle się zbierało.
Ale mi w zupełności wystarczą okolice 190km przynajmniej na razie:D
A później się będzie kasę odkładało na T i zakucie, co by bezpiecznie było.
Teraz trochę szlifierką pojeździć chciałem, i zobaczymy co z tego wyjdzie.
[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 16:20 ]
Wałki schrick 276/276 zamówione:)
Zamawiane od kolesia z USA.
teraz jeszcze kolektor, kólko, strojenie, w międzyczasie hamulce:d
Kolega miał volvo 850 t5 dłubnięte na coś ok 270km, naprawdę nieźle się zbierało.
Ale mi w zupełności wystarczą okolice 190km przynajmniej na razie:D
A później się będzie kasę odkładało na T i zakucie, co by bezpiecznie było.
Teraz trochę szlifierką pojeździć chciałem, i zobaczymy co z tego wyjdzie.
[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 16:20 ]
Wałki schrick 276/276 zamówione:)
Zamawiane od kolesia z USA.
teraz jeszcze kolektor, kólko, strojenie, w międzyczasie hamulce:d
Zainwestowałbym jeszcze w krótka skrzynie i przy okazji w lekki zamach u mnie troche zamulało przy długiej skrzyni kolektor wydechowy mam ta-technix z allegro i nic nie musiałem poprawiac pasował normalnie w otwory głowicy i zrobiłem na nim już ponad 10tys km i nic sie nie dzieje wiec zależy na jaki trafiszMarioo pisze: teraz jeszcze kolektor, kólko, strojenie, w międzyczasie hamulce:d
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości