Wałki catcams + regulowane kółko w ABF, Co z tego wyjdzie.

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » wt mar 09, 2010 21:24

Lukasz1985 pisze:Powiem Ci ze tez kiedys myslalem o takich modyfikacjach ale posluchalem dobrej rady i zamiast walkow zrobilem glowice ,wydech 2,5 cala i program do tego.Moc w tym momecie to okolice 190 koni.Na razie nie mam wykresu ale to sie zmieni niedlugo:)
No powiem ci że wynik taki to chyba tylko w erze. Koniecznie chciałbym wykres zobaczyć ale jego też można zrobić jaki sie komu podoba :D Jezeli naprawde Ci sie to udało w co nie wierze to gratulacje wyniku. Mysle że Ty poprostu dodawałeś sobie wyniki jakie mogą przynieść mody ktore zrobiłeś a to wcale sie tak nie przedtawia :)
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 21:27 przez Andrzej32, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

Post autor: Lukasz1985 » wt mar 09, 2010 21:44

Wykres bedzie za tydzien w poniedzialek to zobaczymy co tam siedzi.


VW Bora TDI-sold

Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » wt mar 09, 2010 22:11

Marioo zamiast wydawac min 5000zł w dłubanie wolnossaka wolałbym zainwestowac w kompresor. Mam podłubanego ABFa na seryjnych wałkach wyszło 185km ale nie dawno kupiłem drugie autko z ABF ale z kompresorem Eaton M62 z Mercedesa CLK 230 i powiem szczerze dużo lepiej to wymiata od wolnossaka. Jak bym załozył wałki schrick co planowałem i miałbym moze te 200km w N/A to i tak nie dał by napewno rady kompresorowi. Zreszta wogole inna jazda jest doładowanym pieknie to sie zbiera w porównaniu do ABF 185km a mysle ze jest tam nie wiecej niz 230km. Koszt kompresora to ok 1000zł na allegro do tego wtryski, listwa , komp z g60 i to wystroic mysle ze zmiescisz sie spokojnie w 4000zł. Montaż bardzo łatwy nie trzeba dużo rzezbic jak cos zagladnij pod tego linka tu poprzedni własciciel opisał co i jak http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=45127 drugi raz nie bawiłbym sie w N/A ;)



Awatar użytkownika
emilson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 928
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
Lokalizacja: lubliniec
Kontakt:

Post autor: emilson » śr mar 10, 2010 00:41

no nie wiem czy tak latwo to wszystko złozyc w kwocie 4 tys


never ending story

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr mar 10, 2010 09:31

emilson pisze:no nie wiem czy tak latwo to wszystko złozyc w kwocie 4 tys
Też mi się nie wydaje, że 4k starczy, na używanych gratach, które nie wiem jak długo podziałają, nie wiem w jakim stanie kompresor itd. Moim zdaniem jak czymś dmuchać to tylko T a na to nie mam kasy na razie. Tak jak w jakimś temacie Evolution napisał, żeby uturbić to ok 15k trzeba mieć, żeby to jeździło jak należy. Problem w tym, że ja za dużo sam nie wykonam, bo nie mam warunków do tego, a na ulicy składać T nie będę:)
Jednak wymiana wałków, kółka i kolektora jest trochę łatwiejsza, a mi chodzi o poprawienie fabryki jak na razie.
Chce polepszyć górę, ale nie stracić całego dołu i tu najlepsze było by dmuchanie czymś ale jw. kasy na ślimaka nie ma.

Napisałem do kolesia z USA o wałki, są dostępne cena 699$ co przy dzisiejszym kursie daje 2000zł, ciekawe ile wysyłka?
Może ktoś się skusi na wałeczki z US jeszcze to będzie taniej z wysyłką:)
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 09:35 przez Marioo, łącznie zmieniany 1 raz.



Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

Post autor: Lukasz1985 » śr mar 10, 2010 15:01

Sprawdz sobie newman cams z UK.


VW Bora TDI-sold

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr mar 10, 2010 15:17

Lukasz1985 pisze:Sprawdz sobie newman cams z UK.
Cena podobna jak za schricki, a jakość nic nie wiadomo, równie dobrze może się okazać, że trwałe to będzie jak świątek.
Co do marki wałków to decyzja raczej podjęta, teraz tylko poszukać jak najtaniej najlepiej nowych.
Kusząca cena jest z US ale trzeba transport załatwić, i wykombinować jak cła nie zapłacić.



Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » czw mar 11, 2010 15:30

Tylko że dłubanie wolnossaka w cieżkiej budzie mk3 da sredni efekt... szkoda kasy tak uwazam wydasz 4000 czy 5000zł a zwykłe zdrowe e36 coupe 2,5 i tak bedzie szybsze :) co innego taki silnik w budzie mk1 albo mk2 ;) Lepiej dołożyc kasy i dmuchnac zeby to sprawnie chodziło ;) turbo fakt troche kosztuje dlatego kompresor to fajne rozwiazanie ;) i niewiem dlaczego uwazacie ze sie do 4000zł-5000zł nie wyrobi ? wydechu i głowicy nie ruszasz najwiekszy koszt to kompresor (ok1000zł) i strojenie (ok1000zł) reszta czesci to groszowa sprawa.
Jak by ktos chcial cos takiego budowac to akurat mam kompresor wyciagniety i moge pstryknac fotki jak to wszystko jest zrobione ;)
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 15:30 przez Rapcio, łącznie zmieniany 1 raz.



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » czw mar 11, 2010 15:53

Rapcio pisze:Tylko że dłubanie wolnossaka w cieżkiej budzie mk3 da sredni efekt... szkoda kasy tak uwazam wydasz 4000 czy 5000zł a zwykłe zdrowe e36 coupe 2,5 i tak bedzie szybsze :) co innego taki silnik w budzie mk1 albo mk2 ;) Lepiej dołożyc kasy i dmuchnac zeby to sprawnie chodziło ;) turbo fakt troche kosztuje dlatego kompresor to fajne rozwiazanie ;) i niewiem dlaczego uwazacie ze sie do 4000zł-5000zł nie wyrobi ? wydechu i głowicy nie ruszasz najwiekszy koszt to kompresor (ok1000zł) i strojenie (ok1000zł) reszta czesci to groszowa sprawa.
Jak by ktos chcial cos takiego budowac to akurat mam kompresor wyciagniety i moge pstryknac fotki jak to wszystko jest zrobione ;)
Z drugiej strony podoba mi się kręcenie wolnossaka:)
Kompressor mnie nie przekonuje.
Na turbo przyjdzie czas. Wszystkiego trzeba w zyciu spróbować, wyżyłowanego wolnossaka też :bigok:

[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 14:54 ]
Co do efektu marnego, to i tak będzie lepiej niż jest, czy nie prawda:)



Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » czw mar 11, 2010 16:18

Marioo pisze: Z drugiej strony podoba mi się kręcenie wolnossaka:)
Zapraszam do mnie przewioze Cie jednym i drugim i sam stwierdzisz co lepsze :)



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » czw mar 11, 2010 16:27

Jeździłem mocnym T w benzynie więc wiem z czym to się je:)
Kolega miał volvo 850 t5 dłubnięte na coś ok 270km, naprawdę nieźle się zbierało.
Ale mi w zupełności wystarczą okolice 190km przynajmniej na razie:D
A później się będzie kasę odkładało na T i zakucie, co by bezpiecznie było.
Teraz trochę szlifierką pojeździć chciałem, i zobaczymy co z tego wyjdzie.

[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 16:20 ]
Wałki schrick 276/276 zamówione:)
Zamawiane od kolesia z USA.
teraz jeszcze kolektor, kólko, strojenie, w międzyczasie hamulce:d



Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » czw mar 11, 2010 18:03

Marioo pisze: teraz jeszcze kolektor, kólko, strojenie, w międzyczasie hamulce:d
Zainwestowałbym jeszcze w krótka skrzynie i przy okazji w lekki zamach :) u mnie troche zamulało przy długiej skrzyni :) kolektor wydechowy mam ta-technix z allegro i nic nie musiałem poprawiac pasował normalnie w otwory głowicy i zrobiłem na nim już ponad 10tys km i nic sie nie dzieje :) wiec zależy na jaki trafisz :bajer:



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » czw mar 11, 2010 18:19

Rapcio pisze:krótka skrzynie i przy okazji w lekki zamach
jak najbardziej polecam ten zabieg :bigok:



Awatar użytkownika
emilson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 928
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
Lokalizacja: lubliniec
Kontakt:

Post autor: emilson » czw mar 11, 2010 18:37

yahoo_p pisze:Rapcio napisał/a:
krótka skrzynie i przy okazji w lekki zamach


jak najbardziej polecam ten zabieg :bigok:
dokladnie jakas 2y i kolo na 3,5 kg :bigok:


never ending story

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości