Szarpie po nagrzaniu ABF oraz dymi na czarno!
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Szarpie po nagrzaniu ABF oraz dymi na czarno!
Witam! Mam pewien problem odnosnie mojego mk2 ABF a mianowicie jakis czas po swapie samochód zacząl dymić na czarno na zimnym silniku jaka moze byc temu przyczyna? za duze cisnienie na wtryskach czy może lambda??? Niedawno równiez miałem lekkie spięcie w związku z czym spaleniu ulegly weze paliwa oraz czujnik zasysanego powietrza w dolocie, po czym wymieniłem cały węzyk paliwa na 8mm a poczatkowo był chyba 5mm co dało efekt nie trzymania wolnych obrotów oraz szarpania po nagrzaniu. Niewiem co z tym zrobić doradzcie prosze!
(Oo===vw===oO)
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
zacznij od sondy sprawdź czy działa
potem spróbuj zreanimować ten czujnik z dolotu.. można tu wpiąć inny temperatury np z mk2 jak nie masz ori..
a na końcu bym sie brał za sterownik
moim zdaniem zmiana wężyka na większy nie ma tu żadnego wpływu
potem spróbuj zreanimować ten czujnik z dolotu.. można tu wpiąć inny temperatury np z mk2 jak nie masz ori..
a na końcu bym sie brał za sterownik
moim zdaniem zmiana wężyka na większy nie ma tu żadnego wpływu
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
jeZeli chodzi o wężyk to po zainstalowaniu 8mm auto nie chciało zapalić dopiero gdy wstawiłem zwężke na 5mm odpaliło. myśle że może jest nieodpowiednie ciśnienie paliwa! ale jeżeli chodzi o ori wężyki z ABF-a to chyba miały 8mm. więc sam nie wiem! Może wstawić taki jak były początkowo 5mm???
(Oo===vw===oO)
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Słuchaj, auto jest ewidentnie zalane paliwem. Na zimnym silniku sonda lambda nie pracuje więc to nie jej wina. Jeśli problem jest - to jest on na pewno w czujnikach. Najważniejszy jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Sprawdź czy z nim wszystko ok (wkręcony w głowicę jest od strony skrzyni biegow). Czujnik z dolotu powinieneś sobie jakiś załatwić, zreanimować wiązkę i podpiąć go jak należy. Podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa masz poprowadzone? Nie jest przerwane gdzies?
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 16:58 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość