Swap z 2E na ABF

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
michkali
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 17:33
Lokalizacja: Szczecin/Police
Kontakt:

Swap z 2E na ABF

Post autor: michkali » pn lut 15, 2010 21:00

Witam, czytalem podobny temat z 1.8 na ABF ale chcialbym sie konkretnie dowiedziec o Swapie do mnie. Posiadam mk3 GTI z silnikiem 2e i chcialbym sie dowiedziec co potrzeba konkretnie na swap na ABF-a.


Było Mk3 GTI: viewtopic.php?t=239772" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Vw Lupo: viewtopic.php?f=91&t=558440" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lut 15, 2010 21:16

Silnik, alternator, węże wodne, wiązka silnika aż do skrzynki i chłodnica choć pewnie z 2E podejdzie. No i zapomniałem o odrobinie czasu. Skrzynia pasuje twoja, sprzęgło też, pasowało by mieć tego ABFa z kolektorem wydechowym i portkami bo przynajmniej pasuje to do reszty twojego wydechu.



Awatar użytkownika
michkali
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 17:33
Lokalizacja: Szczecin/Police
Kontakt:

Post autor: michkali » pn lut 15, 2010 21:32

Dzieki wielkie o własnie taka konkretna odpowiedz mi chodzilo :bigok:


Było Mk3 GTI: viewtopic.php?t=239772" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Vw Lupo: viewtopic.php?f=91&t=558440" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
fill89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr paź 22, 2008 18:18
Lokalizacja: Budzisko/Suwałki

Post autor: fill89 » czw lut 18, 2010 21:46

Podepnę się pod temat tylko z trochę innej mańki. Wszyscy swap-ują furki na mocniejsze silniki a mnie ciekawi czy cała konstrukcja "budy" samochodu wytrzyma mocniejszy szybszy cięższy silnik? Z 2E na ABF nie dużo brakuje ale czy budy z silnikami 1.6 i 1.8 ABS nie są słabsze ? Warto obspawać komorę silnika i inne punkty konstrukcyjne (o rozpórkach juz nie wspomnę ze powinne się znaleźć.



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr mar 03, 2010 11:36

fill89 pisze:Podepnę się pod temat tylko z trochę innej mańki. Wszyscy swap-ują furki na mocniejsze silniki a mnie ciekawi czy cała konstrukcja "budy" samochodu wytrzyma mocniejszy szybszy cięższy silnik? Z 2E na ABF nie dużo brakuje ale czy budy z silnikami 1.6 i 1.8 ABS nie są słabsze ? Warto obspawać komorę silnika i inne punkty konstrukcyjne (o rozpórkach juz nie wspomnę ze powinne się znaleźć.
Budy są takie same



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr mar 03, 2010 12:30

Tylko MK1 miało różnice w ilości i rozmieszczeniu zgrzewów nadwozia.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr mar 03, 2010 13:00

Marioo pisze:Budy są takie same
W paskach nie są, ciekawe jak w Golfach



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » śr mar 03, 2010 22:02

jest roznica w scianie grodziowej w ktorej jest wejscie ma sprzeglo hydrauliczne i to by bylo na tyle. Pozniej to tylko rozni sie pas przedni i inne *#cenzura#* odnoszace sie do wyposazenia



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości