Mam tu mały a nawet mozna powiedziec spory problem... chodzi o budowe silnika KR lub PL ale niestety na ori układzie wtryskowym gdyż obecnie jest MS + osprzet z ABF-a ale niestety nie spełnia to wymogów homologacji..
i teraz moje pytanie bo silnik przygotuje seryjny oczywiście poszły by wałki schrick-a i czy zastosować osprzęt k-jetronic czy KE-jetronic??
i drugie pytanie jest takie czy jest jakaś możliwość wystrojenia k-jeta czymś innym??
mam tu na myśli zmiane tylko samego sterownika
PL KR na seryjnym układzie wtryskowym jakie mozliwości
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
PL KR na seryjnym układzie wtryskowym jakie mozliwości
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
chyba jeśli chodzi o moc to faktycznie k-jet ma lepsze możliwość, np. KR ma większe ciśnienie robocze wiec pewnie i wiecej paliwa podaje, z tego co też pamiętam w k-jecie jest też mechaniczna możliwość ustawienia dawki każdego wtrysku (na rozdzielaczu).
W KE-jecie wiecej elektroniki (nie wiem czy potrzebnej) ale stukowy napewno sie przyda.
Za jakiś czas mam zamiar wybrac sie na hamownie zmodzonym 9A na ke-jecie i zobaczymy co to warte
W KE-jecie wiecej elektroniki (nie wiem czy potrzebnej) ale stukowy napewno sie przyda.
Za jakiś czas mam zamiar wybrac sie na hamownie zmodzonym 9A na ke-jecie i zobaczymy co to warte
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości