PL KR na seryjnym układzie wtryskowym jakie mozliwości

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

PL KR na seryjnym układzie wtryskowym jakie mozliwości

Post autor: przemoGTI » śr sty 20, 2010 11:53

Mam tu mały a nawet mozna powiedziec spory problem... chodzi o budowe silnika KR lub PL ale niestety na ori układzie wtryskowym gdyż obecnie jest MS + osprzet z ABF-a ale niestety nie spełnia to wymogów homologacji..
i teraz moje pytanie bo silnik przygotuje seryjny oczywiście poszły by wałki schrick-a i czy zastosować osprzęt k-jetronic czy KE-jetronic??
i drugie pytanie jest takie czy jest jakaś możliwość wystrojenia k-jeta czymś innym??
mam tu na myśli zmiane tylko samego sterownika


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr sty 20, 2010 13:02

proponuje K-jet + moduł zaplonowy z PLki z kontrolą stukowego


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw sty 21, 2010 01:02

jak by co to mam kompa z 9A z wiazka i wtyczkami ;D , mam tez wage, od biedy wtryski i przewody by sie tez mogly znalesc ;D



Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » czw sty 21, 2010 13:04

malolat pisze:jak by co to mam kompa z 9A z wiazka i wtyczkami ;D , mam tez wage, od biedy wtryski i przewody by sie tez mogly znalesc ;D
motronic mnie nie interesuje


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » ndz sty 24, 2010 20:41

chyba jeśli chodzi o moc to faktycznie k-jet ma lepsze możliwość, np. KR ma większe ciśnienie robocze wiec pewnie i wiecej paliwa podaje, z tego co też pamiętam w k-jecie jest też mechaniczna możliwość ustawienia dawki każdego wtrysku (na rozdzielaczu).

W KE-jecie wiecej elektroniki (nie wiem czy potrzebnej) ale stukowy napewno sie przyda.

Za jakiś czas mam zamiar wybrac sie na hamownie zmodzonym 9A na ke-jecie i zobaczymy co to warte


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości