tabela z vortexa , link do źródła poniżej tabeli
bardzo fajne fotki i opisy w języku 3ciej rzeszy
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4296762
prownanie modyfikacji tunerów z przez lat..
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
prownanie modyfikacji tunerów z przez lat..
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 09:40 przez GTO, łącznie zmieniany 2 razy.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Ładny temat znalazłeś
Tak się zastanawiam jak rozumieć tą tabelkę... tzn. wynika z niej, ze bazą dla tych tunerów była PL-ka właśnie a nie KR-ka. Chyba, że się mylę..
A poza tym w linku z vortexa są fajne zdjęcia układów wydechowych, a pomijając brak sportowego kolektora wydechowego u mnie, to pozostałe tłumiki mam zbliżone kształtem i układem do tych ze zdjęć ciekawe tylko jak ze średnicą
Tak się zastanawiam jak rozumieć tą tabelkę... tzn. wynika z niej, ze bazą dla tych tunerów była PL-ka właśnie a nie KR-ka. Chyba, że się mylę..
A poza tym w linku z vortexa są fajne zdjęcia układów wydechowych, a pomijając brak sportowego kolektora wydechowego u mnie, to pozostałe tłumiki mam zbliżone kształtem i układem do tych ze zdjęć ciekawe tylko jak ze średnicą
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Wypas Aczkolwiek rzuciły mi się w oczy nieprawdopodobne dane. Wychodzi z nich ze seryjny limited ma stopień sprężania 8,8:1. Pamiętam jak widziałem tłok który pokazywałeś z limiteda. Był mniej podebrany niz tłok z S2 (a s2 ma 9,3:1). Ktoś gdzieś się musiał pomylić
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości