prownanie modyfikacji tunerów z przez lat..

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

prownanie modyfikacji tunerów z przez lat..

Post autor: GTO » wt sty 19, 2010 09:38

tabela z vortexa , link do źródła poniżej tabeli
bardzo fajne fotki i opisy w języku 3ciej rzeszy

Obrazek

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4296762
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 09:40 przez GTO, łącznie zmieniany 2 razy.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » wt sty 19, 2010 09:57

Ładny temat znalazłeś :D

Tak się zastanawiam jak rozumieć tą tabelkę... tzn. wynika z niej, ze bazą dla tych tunerów była PL-ka właśnie a nie KR-ka. Chyba, że się mylę..


A poza tym w linku z vortexa są fajne zdjęcia układów wydechowych, a pomijając brak sportowego kolektora wydechowego u mnie, to pozostałe tłumiki mam zbliżone kształtem i układem do tych ze zdjęć :) ciekawe tylko jak ze średnicą ;)


Mój golf

Miłość ożyła....

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt sty 19, 2010 10:11

Wypas :) Aczkolwiek rzuciły mi się w oczy nieprawdopodobne dane. Wychodzi z nich ze seryjny limited ma stopień sprężania 8,8:1. Pamiętam jak widziałem tłok który pokazywałeś z limiteda. Był mniej podebrany niz tłok z S2 (a s2 ma 9,3:1). Ktoś gdzieś się musiał pomylić :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 19, 2010 12:26

Wał 94,5 to adaptacja z jakiegoś seryjnego silniki VW czy wyrób tunerów??



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt sty 19, 2010 19:09

toffic pisze:Wał 94,5 to adaptacja z jakiegoś seryjnego silniki VW czy wyrób tunerów??
Oettinger.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości