hybryda, 9A z osprzętem GX, możliwe?

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
advwi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn gru 22, 2008 14:15
Lokalizacja: Grudziądz - okolice
Kontakt:

hybryda, 9A z osprzętem GX, możliwe?

Post autor: advwi » pn sty 04, 2010 18:19

Witam
czy do silnika 2,0 16v 9A pasował by osprzęt od GXa?
czy w ogóle możliwe jest zrobienie czegoś takiego? czy silnik chodził by na czymś takim?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=244756 - moje autko:)

CABRIO PROJECT:)

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn sty 04, 2010 19:00

będzie chodził, ale na pewno nie będzie chodził dobrze.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » wt sty 05, 2010 00:20

mi 9A na osprzęcie z PL'a chodzi bardzo dobrze ale to jednak oba 16v, PL mniejszej pojemności i mocy ale jednak 16v.

Tylko coś czuje że mam nie odkryte rezerwy mocy na tym wtrysku


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
lukaszmut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 15:45
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: lukaszmut » wt sty 05, 2010 00:36

u mnie KRa była tymczasowo na osprzęcie z DX jakoś to chodziło, ale osiągi były gorsze niż z silnikiem DX



Awatar użytkownika
advwi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn gru 22, 2008 14:15
Lokalizacja: Grudziądz - okolice
Kontakt:

Post autor: advwi » wt sty 05, 2010 19:33

lukaszmut, dużo gorsze były osiągi KRa z tym osprzętem? czy jest to jakaś wielka różnica?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=244756 - moje autko:)

CABRIO PROJECT:)

Awatar użytkownika
lukaszmut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 15:45
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: lukaszmut » wt sty 05, 2010 20:33

do 3000obr. jeszcze jezdził jako tako ale powyzej tych obrotów był bardzo ospały. Tylko że DX to ma 112KM, a GX 90KM więc bedzie jeszcze gorzej lepiej poszukaj osprzętu z 9A lub montuj DIGI



Awatar użytkownika
advwi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn gru 22, 2008 14:15
Lokalizacja: Grudziądz - okolice
Kontakt:

Post autor: advwi » wt sty 05, 2010 21:33

dzięki kolego

właśnie zastanawiam się nad założeniem tego osprzętu z GXa bo mogę zakupić taki niedrogo :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=244756 - moje autko:)

CABRIO PROJECT:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości