Stara instalacja w aucie + nowa z DIGIFANT II

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Stara instalacja w aucie + nowa z DIGIFANT II

Post autor: CZIKOS » śr gru 30, 2009 17:14

Witam
mam takie pytanie ,jako ,że auto jest z 1988r i ma starą instalacje ,a wiązka od Digifanta jest "nowa" to mam problem czy da się to jakoś poskładać do kupy??
Wiem że zmiana skrzynki na nową nic nie da bo reszta elektryki w aucie jest starego typu.
Czy możecie coś doradzić jak to ogarnąć??
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw gru 31, 2009 15:03

Najszybciej to kupić instalkę auta nową od 1,3 silnika nawet bo ma już pompy paliwa wpięte, a jak nie to oddaj auto do elektryka, on w kilka minut przepnie te kilka przewodów.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Stara instalacja w aucie + nowa z DIGIFANT II

Post autor: Borys » pt sty 01, 2010 14:12

CZIKOS pisze:Witam
mam takie pytanie ,jako ,że auto jest z 1988r i ma starą instalacje ,a wiązka od Digifanta jest "nowa" to mam problem czy da się to jakoś poskładać do kupy??
Wiem że zmiana skrzynki na nową nic nie da bo reszta elektryki w aucie jest starego typu.
Czy możecie coś doradzić jak to ogarnąć??
Pozdrawiam
róznica w skrzynkach to zadna przeszkoda, idzie podłaczyc to bez problemu



Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » pn sty 04, 2010 15:12

Więc czy mógłby ktoś rzucić na to okiem i wytłumaczyć mi jak to podłączyć?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d44 ... 2af27.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4db ... 3ca8d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7f3 ... c870b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99e ... 76fd4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d66 ... 31de3.html
A tu tył skrzynki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de3 ... fcf10.html
I przekaźniki które miałem w skrzynce
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c93 ... a49c8.html
Oprócz tych były jeszcze dwa lub trzy (nie pamiętam) przekaźniki na wiązce
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 15:15 przez CZIKOS, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn sty 04, 2010 16:03

CZIKOS pisze:Więc czy mógłby ktoś rzucić na to okiem i wytłumaczyć mi jak to podłączyć?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d44 ... 2af27.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4db ... 3ca8d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7f3 ... c870b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99e ... 76fd4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d66 ... 31de3.html
A tu tył skrzynki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de3 ... fcf10.html
I przekaźniki które miałem w skrzynce
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c93 ... a49c8.html
Oprócz tych były jeszcze dwa lub trzy (nie pamiętam) przekaźniki na wiązce
Pozdrawiam
na co tyle kabli pchac :) wystarczy wyizolowac sama wiazke wtrysku i podłaczyc do starej instalacji 5 kabelków i przekaźnk



Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » pn sty 04, 2010 17:08

Borys dałoby się jakoś to przez neta wytłumaczyć??:D
A tak wogole to nie wspomniałem bo to jest swap z GX na PL + do tego Digi II z PF

[ Dodano: 04 Sty 2010 19:43 ]
Czerwono biały - G1/08 Heated Oxygen Sensor Power

Czerwono żółty - Z1 Injector Power

Czerwono zielony - F/05 Digifant ECU Pin 1, Thermotime Switch (CIS-E)

Czarno żółty - G1/10 Digifant/Digijet ECU Power, Injector Power (1989 only), ISV Power (G60 only)

Czerwono czarny - G1/12 Ignition Coil Pin 1 (all Mk2, most others '90 only), ECU tach signal (all 91+ except Mk2)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9a ... e480e.html
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 20:44 przez CZIKOS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn sty 04, 2010 23:13

niestety przez neta to ja przynajmniej nie potrafie



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości