Mały problem w ABF'ie

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Much77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: śr sie 30, 2006 18:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: Much77 » wt gru 29, 2009 20:13

Drivwer13 pisze:- a może jest problem z dawkowaniem paliwa po osiągnięciu temp. gdzie wyłącza się zwiększona dawka paliwa(czyt. ssanie)
Albo krokowy już pada- jest jeszcze stycznik przepustnicy- z tyłu za przepustnicą- może on nie odczytuje że przepustnica jest zamknięta i komp zle steruje krokowcem.
paliwo sprawdzone jest ok krokowy tez a stycznik przepustnicy noweczka z aso
to nie to ale dzieki
zalozylem nowy temat to nie bede tu smiecil


Co to za golf tak wsciekle szoł?????

mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: marol_10 » wt gru 29, 2009 21:02

duber tam sa 3 czujniki ale nie pamietam który i nie chcem strzelać, a mierzyc to tylko na ciepłym silniku i lekko na obrotch, mechanik tak mówił wieć może sie mylił.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

Alan GTi

Post autor: Alan GTi » wt gru 29, 2009 21:36

bugalon pisze:Łańcuch rozrządu nie powoduje klepania tylko specyficzny metaliczny dzwięk
wlasnie jak sie z qmplem przysluchiwalismy to on mowi ze to bedzie lancuch,bo jak mialem poprzedniego golfa to tez mialem szklanki i to byl calkiem inny dziek<w tamtym mk3 specyficzne "cykanie">a w tym nie ma tego samego...
Sam nie wiem :/



Awatar użytkownika
cbr16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:48
Lokalizacja: Kozy
Kontakt:

Post autor: cbr16v » śr gru 30, 2009 10:20

ja mam kr i mi cyka co jakis czas chwila cicho puzniej znowu , na ciepłym


DIGIFANT I ;)

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr sty 06, 2010 22:42

miałem podobnie i zdjąłem kolektor i pokrywę i okazało się że łańcuch już luźny...
a ma być napięty tak że nie ma prawa się nic uginać. U mnie między jednym wałkiem a 2 był pawie 1cm luzu na łańcuchu. Na ciepłym było słychac taki dzwięk metaliczny spod pokrywy właśnie. Na zimnym prawie nic.
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 22:42 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Alan GTi

Post autor: Alan GTi » ndz lut 14, 2010 14:58

Miałem sie odezwać więc sie odzywam :)
Mianowicie VWóz już odebrany od mechanika,szklanki wymienione bo był luz i łańcuch również bo w porównaniu do nowego miał luz niesamowity.Teraz jest cisza i spokój co mnie cieszy :D
mustang877, -pawlo111, dla Was punkcik :)
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 21:58 przez Alan GTi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
remax2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:13
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: remax2 » ndz lut 14, 2010 20:43

A czy po wymianie łańcucha zmieniła się praca silnika tj. kultura pracy,dynamika?


IBIZA 1,8T 20v AUQ 220KM Track Edition

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw lut 18, 2010 18:31

remax2, jakoś nie odczułem zbytnio


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Alan GTi

Post autor: Alan GTi » pn lut 22, 2010 21:59

remax2, no pewnie,tylko ja nie mam na myśli samego łańcucha ale również wszystkie szklanki-cichutko jest jak makiem zasiał a przy zamknietej masce praktycznie w ogóle nie słychać że motor pracuje :D
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 22:00 przez Alan GTi, łącznie zmieniany 1 raz.



Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Post autor: Lexyy » pn kwie 26, 2010 00:38

jaki koszt części i robocizny?



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości