Jaki aparat zaplonowy do 16V KR + dellorto DHLA

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Jaki aparat zaplonowy do 16V KR + dellorto DHLA

Post autor: wojtek_sari » pt gru 04, 2009 00:48

Panowie Jak rozwiazac sprawe zapłonu w KR przy podwojnych poziomych gaziurach?? Co polecacie? Modół z KR czy jakiś aparat na podcisnienie? Jesli aparat to z czego? Pozdr



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Jaki aparat zaplonowy do 16V KR + dellorto DHLA

Post autor: Borys » pt gru 04, 2009 13:53

wojtek_sari pisze:Panowie Jak rozwiazac sprawe zapłonu w KR przy podwojnych poziomych gaziurach?? Co polecacie? Modół z KR czy jakiś aparat na podcisnienie? Jesli aparat to z czego? Pozdr
aparat z 1.3 MH moze podejdzie,
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 13:53 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt gru 04, 2009 15:41

w kr mozesz zostawic ster od zaplonu, jedyny powod by zmieniac na aparat z podcisnieniem to taki ze na sterze zaplony sa za pozne


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » sob gru 05, 2009 17:24

Mówisz za późne ale rozumiem że do gaźników
I nie da sie tego skorygować aparatem?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » sob gru 05, 2009 19:25

evolution pisze:w kr mozesz zostawic ster od zaplonu, jedyny powod by zmieniac na aparat z podcisnieniem to taki ze na sterze zaplony sa za pozne
a czy uzytkowanie z opozinonym jest bardzo uciazliwe?
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 19:36 przez wojtek_sari, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob gru 05, 2009 20:25

nie skumales zbytnio, sa za pozne do gaznikow, ale jezdzi fabrycznie ten silnik na takich, mozna skorygowac to aparatem dwoma opornikami, mapsensorem w ecu, duzo jest sposobow zeby bylo lepiej


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Benson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr sty 02, 2008 10:30
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: Benson » sob gru 05, 2009 22:29

od jakiegos opla idealnie pasuje z podcisnieniem Kuchosz ma taki u siebie



Awatar użytkownika
kuchosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn gru 24, 2007 13:28
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: kuchosz » ndz gru 06, 2009 17:56

Benson pisze:od jakiegos opla idealnie pasuje z podcisnieniem Kuchosz ma taki u siebie
Nie z opla tylko z peugeota pasuje aparat tylko najlepiej zeby byl na czyjniku halla i oprocz tego trzeba wrzucic w ten aparat bebechy z oryginalnego aparatu od kr-a. no i do tego oczywiscie trzeba zalozyc modul zaplonowy
pozdro



Awatar użytkownika
lukaszmut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 15:45
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: lukaszmut » pn gru 07, 2009 23:17

przez pewien czas używałem aparatu z przyśpieszaczem z na podciśnienie z Seata niewiem jakiego ale pasował idealnie bez żadnych przeróbek a teraz jest mi zbedny jak co jutro moge podać numer jego
Obrazek
numer części:
0 237 021 026
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 16:53 przez lukaszmut, łącznie zmieniany 4 razy.



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz gru 27, 2009 19:14

evolution, powiedz mi jeszcze jak jest sterowany zapłon w PL? Tak samo jak w KR? Druga sprawa to zeby zostawic sterowanie zapłonem to trzeba zostawić aparat, cewke i moduł zapłonowy(ten na kompie) Dobrze rozumiem?


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 27, 2009 19:34

sterowanie w pl jest takie samo jak w kr z ta rzonica ze jest dodatkowa kontrola stuku.
zaplon zmieniany jest od podcisnienia i obrotow w dolocie oraz od sygnalu z przepustnicy


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz gru 27, 2009 19:38

evolution, a co myslisz o aparacie z 1,3 i przelozeniu mocowania pod 16v, dokładniej bebechy z 1,3 NZ do mocowania z 16V, jak to widzisz?


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz gru 27, 2009 19:43

daj z PLa moduł ze stukowcem i próbuj z przestawieniem zapłonu mechanicznie aparatem do przodu

można założyć komputer programowalny zapłonu , można wykorzystać połowe DIGI I, wyjść jest wiele.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 27, 2009 19:45

dokladnie jak GTO pisze.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości