Blok EX, głowica 16v PL + gazniki z motocykla

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lyzwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 25, 2009 19:39
Lokalizacja: racibórz

Blok EX, głowica 16v PL + gazniki z motocykla

Post autor: lyzwa » śr lis 25, 2009 19:54

Witam składam taka malutka wyscigówke firowa. Tak wiec celem jest mk1 ale nie oto chodzi. Postanowilem poskładac silnik gryz lerzy mi caly e1.8 8v ex i głowica 16v dzisiaj rozebralem silkim wyciaglem tłoki z PL i EX, i poprzekładalem wszystko i poskrecalem na starych panewkach. chcialbym załorzyn mu Czapke 16v PL i do tego gazniki z motoru, tylko niewiem jak to sie bedzie miało do całosci. Chcialbym wyciagna jakies 140km z tego silniczka, czy jest taka mozliwosc zeby to poskładac na seryjnych walkach PL z ta głowica i dołem EX i czy to wytrzyma te 140km. Nie wiem tez jakie gazniki szukac tak zeby wykarmic ten silniczek. Prosze o pomoc i zgory pozdrawiam

[ Dodano: 25 Lis 2009 19:08 ]
ktore gazniki byscie polercili??

1. http://www.moto.allegro.pl/item81983462 ... sc_33.html

2. http://www.moto.allegro.pl/item81991204 ... 98_02.html

3. http://www.moto.allegro.pl/item82884090 ... _sc33.html



Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » ndz lis 29, 2009 14:03

PLka ma natrysk na denko tłoka i tym się różni od 8v, jeżeli masz taki dół to ich nie masz. Raczej na seryjnych wałkach nie masz szans tyle wycisnąć, ale to tylko gdybanie. Użyj szukajki podobne tematy były przerabiane 10000 razy. Jesteś nowy to mogłeś nie wiedzieć że u nas unika się tworzenia podobnych tematów (najpierw trzeba przeczytać regulamin).


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Mateusz74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw paź 30, 2008 18:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Mateusz74 » ndz lis 29, 2009 20:44

Bierz te które mają większe średnice gardzieli.Zwróć uwagę na to by nie miały popękanych membran.



lyzwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 25, 2009 19:39
Lokalizacja: racibórz

Post autor: lyzwa » wt gru 01, 2009 20:33

dzieki za rady. powoli walczymy z autkiem, gazniki beda keihin z hondy cb 750 seven fifty czy jakoś tak. mam tylko jedno pytanie jeszcze do czego sluzy podcisnienie z aparatu zapłonowego z silnika golfa mk1 1.1? chcemy zastosowac taki aparat zapłonowy bo jest bardzo prosty i mysle ze skuteczny, tylko niewiem gdzie podpiac z niego podcinienie??



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości