ECUmaster i wolnossący abf ma to sens?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
od nauczenia sie jak dziala silnik i co wplywa na jego moc i osiagi
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Arti4-92, jeśli chcesz grzebać w sofcie sam, to moim zdaniem lepiej wystroić całość megasquirtem. Manuali do tego jest sporo i nie ma żadnych tajemnic dotyczących strojenia. Seryjne ECU posiada checksumy ktore zabezpieczają oryginalny soft przed tunerami. Trzeba je znać żeby stroić. Do tego musisz wiedzieć gdzie w ori sofcie ukryte sa mapy zaplonu, paliwa, napięcia z mapa, mnożniki wtrysków itd. Za takie informacje trzeba sporo zaplacic. Dobry opis softu to gdzies z 500 euro. Za polowe tego zrobisz sterowanie megasquirtem i będziesz zadowolony.
Arti4-92 pisze:Nadal nie wiem od czego zacząć
sam masz odpowiedź : )Tak wiem, nie mam prawka...
nawet jeśli trafiłeś z tym 500 Euro to nowy MS do poskładania w domu (czego nie życzę laikowi) to około 1000 zł. Oddanie tego w ręce fachowca do poskładania to zapewne parę stówek. A jak masz gotowy MS to i tak możesz go zaprogramować tym co znajdziesz na necie bo samemu to też $ potrzebna na hamownie, laptop którego mozesz nie mieć i ewentualne naprawy tego co może się uszkodzić (no moze przesadzam; ) ).bugalek pisze:Dobry opis softu to gdzies z 500 euro. Za polowe tego zrobisz sterowanie megasquirtem i będziesz zadowolony.
Do: Arti4-92,
Jeśli chcesz się fachowo zająć tym co Evo czy GTO to spoko, wydawaj kasę i eksperymentuj, może masz do tego talent i czas. Ale do wolnossącego i delikatnie dłubniętego silnika seryjny soft IMHO wystarczy.
Dokładnie o coś takiego mi chodziło.bugalek pisze:Arti4-92, jeśli chcesz grzebać w sofcie sam, to moim zdaniem lepiej wystroić całość megasquirtem. Manuali do tego jest sporo i nie ma żadnych tajemnic dotyczących strojenia. Seryjne ECU posiada checksumy ktore zabezpieczają oryginalny soft przed tunerami. Trzeba je znać żeby stroić. Do tego musisz wiedzieć gdzie w ori sofcie ukryte sa mapy zaplonu, paliwa, napięcia z mapa, mnożniki wtrysków itd. Za takie informacje trzeba sporo zaplacic. Dobry opis softu to gdzies z 500 euro. Za polowe tego zrobisz sterowanie megasquirtem i będziesz zadowolony.
Mniej więcej jestem już nakierowany, byłem pytany dlaczego nie digi, no właśnie dałeś mi odpowedź, od początku wiedziałem, że z digi będe miał w domu problemy .
Co ma jedno do drugiegotirsone pisze:Arti4-92 pisze:Nadal nie wiem od czego zacząćsam masz odpowiedź : )Tak wiem, nie mam prawka...
No może mi pomoże moja niezbyt obszerna wiedza elektronicznatirsone pisze:nawet jeśli trafiłeś z tym 500 Euro to nowy MS do poskładania w domu (czego nie życzę laikowi) to około 1000 zł. Oddanie tego w ręce fachowca do poskładania to zapewne parę stówek. A jak masz gotowy MS to i tak możesz go zaprogramować tym co znajdziesz na necie bo samemu to też $ potrzebna na hamownie, laptop którego mozesz nie mieć i ewentualne naprawy tego co może się uszkodzić (no moze przesadzam; ) ).bugalek pisze:Dobry opis softu to gdzies z 500 euro. Za polowe tego zrobisz sterowanie megasquirtem i będziesz zadowolony.
Ano, z hamownią może być problem
Na wolnossącym zaczne, chciałbym w przyszłości wydmuchiwać dodatkową moc.tirsone pisze: Do: Arti4-92,
Jeśli chcesz się fachowo zająć tym co Evo czy GTO to spoko, wydawaj kasę i eksperymentuj, może masz do tego talent i czas. Ale do wolnossącego i delikatnie dłubniętego silnika seryjny soft IMHO wystarczy.
z czystej ciekawosci - spalanie spada tak jak dieslach po czipsach?co do przyrostow dwa auta: najmniejszy 7 ps najwiekszy 11 ps
w jednym i drugim przypadku 19 nm wiecej
moc wyzej, moment nizej w obrotach
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
djtom, tak spada jesli zachowasz ten sam styl jazdy. jesli nagle obudzi sie w tobie wojownik to wybacz w zadnym aucie nie spada spalanie po metamorfozie kierownika
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
tak jak już pisali wyżej chiptuning ori ecu w tym przypadku to najlepsze rozwiązanie.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
najtansze ziomus najtansze.... liczac koszta ecumastera i strojenia, hamownipunkvw pisze:GTO pisze:tak jak już pisali wyżej chiptuning ori ecu w tym przypadku to najlepsze rozwiązanie.
i najdrozsze.....................
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ja patrze na to tak 1500 do 2000 pln strojenie indywidualne ssaka na ori ecu z pomiarami na hamowni ( dokladnie kilkudziesiecioma pomiarami) z uzyciem sondy szerokopasmowej
kontra ecumaster i strojenie ktore powinno przebiegac w ten sam sposob co na ori ecu a i tak nigdy nie da tak dobrych efektow jak ori ecu
kontra SA ktory da te same efekty co ori ecu ale sam kosztuje okragla sumke..
no chyba ze ktos mowi o strojeniu na czuja i na dupohamownie to inna bajka
kontra ecumaster i strojenie ktore powinno przebiegac w ten sam sposob co na ori ecu a i tak nigdy nie da tak dobrych efektow jak ori ecu
kontra SA ktory da te same efekty co ori ecu ale sam kosztuje okragla sumke..
no chyba ze ktos mowi o strojeniu na czuja i na dupohamownie to inna bajka
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości